Muhammed sabah erkenden kalkmış okul için hazırlanmıştı. Yengesinin hazırladığı Suriye lavaşı arası peynirini yedikten sonra evden çıktı.
Bugün oldukça gergindi çünkü Umay'dan oldukça korkuyordu.
Rüyasında da Umay'ın onu mancınık ile Suriye'ye geri gönderdiğini görmüştü. Uyanıkken aklından çıkmıyorken bir de rüyalarına girmişti.Okula geldi ve hızlıca sınıfa girip yerine oturdu. Sınıfta yavaş yavaş dolmaya başlamıştı. O sırada içeriye neşeli bir şekilde Umay girdi. Muhammed hemen başını öne eğdi.
Umay sınıftakilere bağıra bağıra dün Umut Özbağ ile tanışmasını anlatıyordu.
"Bir baktım ordan Umut Özbağ geliyor. Umut Özbağ ile göz göze geldim bana böyle yaptı." Dedi taklit ederken.
"Şu ayağı bir kaldırdım şöyle bir bastım..." Diyerek taklide devam ediyordu. Muhammed ise camdan dışarı bakıyordu.Umay, Muhammed'in yanına geldi ve başında dikilmeye başladı. Muhammed ise onu görmemiş gibi yaparken Umay'ın ela gözleri dışında her yere bakıyordu.
"Muhammed" dedi Umay. Muhammed ise bakmamakta kararlıydı. Tekrar "Muhammed!"dedi Umay. Bu sefer daha sesli söylemişti. Muhammed ise kafasını cama çevirmişti.
Umay sinirli bir nefes aldı ve Muhammed 'in çenesinden tutup göz göze gelmelerini sağlamıştı.
Muhammed, Umay'ın bu teması ile afallamıştı. Hızlıca başını geri çekti.Umay anlamış mıydı? Onu da mı dövecekti? Korkudan bayılmak üzereydi.
"Neden beni görmezden geldin?" Diye sordu Umay.
"D-duymamışım." Dedi Muhammed sesinin titremesine engel olamayarak.
Umay kırılmıştı. O sırada hoca geldi ve Umay yerine geçti. Muhammed derin bir nefes aldı. Aklına yine dün gece gördüğü rüya gelmişti. Muhammed kafasını sıraya koyup uyumaya başladı.Muhammed kafasını sıradan kaldırdı. Başı ağrıdan çatlıyordu.
Sınıftan çıkıp tuvalete gitti. Elini yüzünü yıkasa iyi olacaktı. Avucuna su doldurup yüzüne çarptı ve kafasını kaldırıp aynadan kendisine baktı. Muhammed korkuyla geri sendeledi.
Aynada GİDECEKSİN! yazıyordu.Korkuyla tuvaletten çıktı ve koşarak bahçeye gitti.
Nefes nefese kalmıştı.
"Muhammed!" birinin ona seslenmesi ile arkasını döndü.
Karşısında Umay vardı. Gülümseyerek ona bakıyordu.
"Umay" dedi Muhammed.
"Gideceksin" dedi Umay.
"Beni gönderme Umay yalvarırım."dedi Muhammed çaresizce. Artık ağlıyordu.Umay eline ok ve yay alıp Muhammed ' e doğrulttu.
Muhammed geri geri adımladı.
"Umay lütfen bana zarar verme . Ben kötü biri değilim." Dedi Muhammed.
Umay yayı iyice gerdi ve oku fırlattı.Muhammed bağırarak uyandı. Terler içinde kalmıştı.
"Muhammed" diyerek ona bakan Umay'ı görünce tekrar çığlık attı.
Umay şaşırmıştı."İyi misin? Sanırım kabus gördün." dedi Umay.
Muhammed derin derin nefesler alıyor sakinleşmeye çalışıyordu.
"İyiyim."dedi kısaca Muhammed.
"O zaman kalk , beden dersi için bahçeye gideceğiz."dedi Umay.
Muhammed kafasını tamam anlamında sallayıp elini yüzünü yıkamak için tuvalete gitti.
Avucuna su doldurup yüzüne su çarptı. Aklına tekrar rüyası gelince ürperdi. Kendini toparlaması gerekiyordu.
Tuvaletten çıkıp bahçeye gitti.
Sınıf arkadaşları bahçede dağılmış herkes farklı bir alemdeydi.
Muhammed birinin ona seslenmesi ile arkasını döndü.Umay ona elinde ok ve yay ile bakıyordu. Muhammed korkuyla titredi. "Umay"diyip bir şeyler mırıldandı Muhammed.
Umay hiç bir şey anlamıştı. Muhammed ise elleri ile kulaklarını kapatmış bir şeyler mırıldanmaya devam ediyordu.
Umay ok ve yayı bırakıp Muhammed 'in yanına gitti.
"Muhammed noluyor sana? Sakin ol sadece benimle ok atışı yapmak ister misin diye soracaktım." Dedi Umay.Muhammed elleri ile kulaklarını kapatmaya devam ediyordu. Umay Muhammed'in ellerini tutup "Sakin ol. Kaldır kafanı bana bak" dedi.
Muhammed yavaşça başını kaldırıp Umay'a baktı.
"Yüzün bembeyaz olmuş. Gel seni revire götürelim."dedi Umay.
Muhammed kafasını olumlu anlamda salladı ve okul binasına yürümeye başladılar.
Muhammed 'in titremesi yavaş yavaş geçmeye başlamıştı.Tam müdürün odasının önünden geçerken kapı açıldı ve içinde bir kız çıktı. Umay bir anda durdu ve havayı koklamaya başladı.
Muhammed anlamaz gözlerle Umay'a bakıyordu. Umay hızlıca kafasını arkaya çevirdi ve tükürürcesine " Burada bir Suriyeli var." Dedi
Muhammed 'in geçen titremeleri tekrar başlamıştı. Tedirgin bir sesle "ne?"dedi.
Umay etrafına bakınırken Muhammed gizlice üstünü kokladı ve "Allah Allah , 1 hafta önce yıkanmıştım aslında."dedi.Umay onu duymamıştı çünkü şu anda müdürün odasından çıkan kıza kitlenmiş bakıyordu.
Umay, Muhammed'in kolundan tutup "Buldum o Suriyeliyi." diyip kızın üstüne koşmaya başladı.Kız şaşkınca Umay'a bakıyordu.
Umay kızın önünde durup
" sen!"dedi.
Kız "ماذا يحدث(ne oluyor)" dedi Arapça.Muhammed şaşkınca kıza baktı ve göz göze geldiler.
Bu bakışmayı Umay da yakalamıştı.
Kız gülümsedi ve "أنت سوري أيضاً( Sende Suriyelisin)" dedi Arapça.Umay hem duyduğu şeylerden hem de kokuya dayanamayarak Muhammed'in kollarına yığıldı.
Bu hikaye tamamen hayal ürünüdür ve mizah amaçla yazılmıştır.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir Ülkücü Sevdim
HumorBomba gibi bir hikaye okumaya hazır mısınız? O zaman sıkı tutunun bu hikaye patlıyor. "Ne dinliyorsun Muhammed" diyerek geldi Umay Daha yeni tartışmadan çıkmıştı. Muhammed gülümsedi, ne dediğini anlamamıştı. Umay , Muhammedin kulaklığından gelen ses...