1.BÖLÜM

45 6 5
                                    

Jeon Jungkook :
Babamın çok borçları vardı, tefecilerden borç almıştı lanet olsun kendini yaktığı yetmezmiş gibi birde bizi yakıyor du. Ailemizde huzur kalmamıştı borçları nasıl ödeyeceğimizi bilmiyorduk, herkes elinden geleni yapmaya çalışıyordu, abim, annem, babam lanet olsun birde ben ne kadar çalışırsak çalışalım toplanacak gibi değil soktuğumun parası. Okul önemli fakat bazen okula bile gidemiyordum yapacak hiç bir şey yok...

Jungkook 'un Babası:
Bugün yanıma geldiler tekrar tehdit ettiler ne yapacağım bilmiyorum acaba taehyung' un teklifini kabul mu etsek bilmiyorum sen ne dersin?

Jungkook 'un Annesi:
Başımızı belaya koydun, biz kabull etsek bile jungkook ne der, istemez hem taehyung' un ondan hoşlandığını bile bilmiyor.

Jungkook 'un Babası:
Olabilir ne yapalım herhangi birimize zarar mı versinler, birimize birşey mi olsun. Yarın taehyung' u arayacağım gelsin konuşalım sonra da ailesi için de uygunsa davet kurarız.

*aniden bir sessizlik oluştu herkes odasına çekilip uyudu.
Sabah olunca jungkook okula gitti herşeyden habersiz bir şekilde... *

Jungkook : Offff okul, okul, okul bitse de kurtulsam ciddenn.

* Jungkook'un babası taehyung 'u aradı konuştular taehyung ailesini de alıp onların evine gidecekti. *

Jungkook' un gözünden:

Eve geldim yorgunluktan ölüyorum durduğum yerde bayılacaktım resmen, misafir vardı galiba, salona gittim merhaba diyip odama çıkacaktım ki hiç umduğum gibi olmadı.
Salona geçtim
-Herkese Merhaba!!!

"İnanamıyorum bu o taehyung geçen sene bizim okuldaydı ve çok yavşaktı."

Taehyung : Merhaba jungkook. Nasılsın?

Jungkook : ne işin var benim evimde, ne oluyor baba!!!

Jungkook 'un babası: sakin ol jungkook daha sonra konuşuruz ama şimdilik taehyung ile evlenmeni istiyorum bunu bil yeter şimdilik

Jungkook : neee nasıl olur istemiyorum bunu ıyyy iğreniyorum senden aslaa evlenmem saçmalamayın.

Taehyung : bak jungkook evleniyoruz ve ben sana aşığım ne istersen yaparım, sen istesen de istemesen de evleneceğiz.

Jungkook 'un babası :evet jungkook haftaya davet kurulacak.

Jungkook: LANNETT OLSUNNNNNN!!!

Dedim ve salondan çıkıp odama girdim ağlamak istiyorum nefret ediyorum ondan nasıl olur da bir ömür boyunca onunla aynı evde yaşarım ah lanet olsun tanrımmm yardım et. Kendi kendime konuşurken uykuya dalmışım sabah alarm sesi ile uyandım geç kalmıştım oyalanmadan direk  hazırlanıp evden çıktım. Ders başlamıştı öğretmen den af dileyip sırama geçip oturdum. Odaklanamıyorum sürekli aklımda dün yaşanan saçma olaylar geliyordu.

...

Okul bitti ama bende bittim okulun bahçesinden çıktım cadde ye adım atığım an bir korna sesi geldi dalgın olduğum için irkildim ve sağa doğru baktım sinirle

Jungkook :Salaaaak mısınız? Körmüsünüz? İnsan özürlü olunca araba mı kullanır gerizekalı yaa.

Daha da sövecektim ki arabanın kapısı açıldı kim olabilir acaba TAEHUYUNG.

FORCED LOVE ~FİC ~ TAEKOOKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin