Final

2.5K 96 22
                                    

Medyadaki foto öylesinedir.

Beş yıl sonra.

Çocuğu doğurup büyütmemin üzerinden beş yıl geçmişti. Fermanı geride bırakıp kendi hayatıma bakmam gerekiyordu artık. Geçmiş bitmişti benim için. Bu süreçte bana yardımcı olan Asiye anne ve Canere çok büyük bir teşekkür borçluydum.

Ferman gittikten sonra hayatımda bir çok şey değişmişti. Hayata bakış açım iyisiyle, kötüsüyle bir şeyler öğrenmiştim hayattan. Ama en acı şekilde öğrendiğim ise dünyanın adaletsiz olduğuydu.

Bu dünyaya sınanmak için geldik iyisiyle, kötüsüyle bir insan seni aldatıyorsa zaten o insanın kendisine saygısı yoktur. İki günlük zevk alırsın o kadar daha fazlası değil, ne eksik ne fazla.

Bazen ben bu dünyaya sınamadığımı düşünürdüm, ne düşüncelerim bir yerlere varabiliyor nede zihnimdekini durdurabiliyordum... Peki şimdi şuan.

Şuan mutluydum beş yaşında bir oğlum vardı. Onu herşeyden çok seviyorum, ama en çok Canere düşkündü bazen onu görünce beni unutuyordu. Bu olay beni kıskandırsada aynı zamanda gülümsetiyordu.

Caner her ihtiyacımızda yardımcı olmuştu. Bu süreçte birbirimize aşık olup sevgili olmuştuk. Tabiki hemen değil önce şu aldatma olayını atlatmam gerekiyordu ki. Öylede olmuştu.

" Baba pikniğe gidiyoruz değilmi?" diye sordu elindeki havucu dişlerken gülümseyip ona baktım." Evet bebeğim pikniğe gidiyoruz hadi git bakalım babanı uyandır." dedim oda hemen odaya gitti uyandırmak için.

Bende mutfakta hazır olan yemekleri sepete yerleştiriyordum. Yanımda Asiye anne vardı." Bunlarıda koydukmu tamamdır." dedi gülümseyerek. Mutfağa çocuk cığlıklarıyla gelen Caner, Berk kucakta debeleniyordu." Berk dikkatli ol bir tanem." dedim ona göz ucuyla bakıp.

Caner, Berki yere bırakıp yanıma gelip arkamdan sarılmıştı. Yanağıma bir buse kondurup geri çekildi." Hayırdır bir şeymi oldu?" diye sordu merakla. Bir süre Canere bakıp kafamı iki yana salladım olumsuz anlamda.

" Bir şey yok sadece halsizim." diye cevap verdim. " Savaş abi bunları arabalara taşırmısınız?" diye sordum nazik bir şekilde." Tamam o zaman biz küçük beyle arabaya gidiyoruz." dedi Barış abi isabet olurdu. Berkin elinden tutup gittiler.

" İyi olduğuna eminmisin?" diye sordu emin olmak ister gibi" ona gülümseyip" "evet iyiyim sadece bu aralar hiç başbaşa kalamadık." dedim sitemle." İstersen gitmeyelim evde kendi zamanımızı yaratabiliriz" dedi. Belime sarılıp.

Aslında olurdu neden olmasındınki biraz düşünüp kafamı salladım onayla bu aralar onu hissetmeye ihtiyacım vardı. Canerinde gözleri karardı, benim dudaklarımdan öpüp geri çekildi." Burada bekle hemen geleceğim." dedi ses tonu sanki azmış gibiydi. Bir şey dememi beklemeden gitti.

Bende yatak odasına yöneldim. Bir süre sonra oda odaya geldi."Annemleri yolladım şimdi istediğimiz gibi sevişebiliriz." dedi.

Hemen dudaklarıma yapıştı Caner, onun bu yaptığı hamleyle birlikte inledim. Adeta onun ellerinde eriyordum, bir başkasına aşık olucan deseler buna götümle gülerdim fakat öyle olmamıştı... Ben artık tamamlanmıştım Caner tarafından.

Bende ani bir atakla onu yatağa doğru ittim. Oda yatakta biraz doğrulup bana bakmaya devam etti. Günümüz güzel geçecekti. Onunla her zaman gülecektim.

Evet yeni bölüm, yeni bölüm dediğiniz için kısa bir final oldu onun için.

Yinede iyisiyle kötüsüyle bitti yeni kurgularda görüşmek üzere sizi seviyorum ve gidiyorum 💙💙



Asker Sırrı[BXB]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin