* 5 nappal ezelőtt *
// Nova szemszöge //
Másnap be jöttek a katonák és egy tudós. Ki vittek egy laborba ott be ültettek egy székbe és valamit a fejemre tettek. Azt mondták ki törli az emlékeim de nem lett úgy én nem akartam, hogy meg verjenek ezért úgy tettem mintha nem lennének. Ahányszor kérdeztek azt mondtam amit akartak. Ki képeztek edzettek minden úgy volt ahogy akarták. Pár nap után a kezembe nyomtak egy aktát.
- Öld meg hogy bizonyíts drágám. - jött közelebb Rumlow. Én csak bolintottam majd el indultam a küldetéres. Egy fekete passzos overál volt rajtam ami ki emelte az idomaim. A combomra egy kés volt rögzítve. Kesztyűt is kaptam azt modták kell majd. Az övemre kisebb kélékek voltak rögzítve. Azt mondták ez nekem való munka mivel a Vörös szobában mindent meg tanultam ami kell.Így hát el indultam New Yorkba. Mikor oda értem este volt. Be mentem a toronyba legfelül égett a villany így hát arra mentem. De tudtam hogy lézeres a biztonság ezért ügyesen ballet mozdulatokkal ki kerültem őket.
// Tony szemszöge //
- Ki a fene van lent? Be jelzett a néma megfigyelő. - kérdezte Bruce.
- A Hydra legjobb női ügynöke. - lépett közelebb Fury. Igen közben ő is csatlakozott.
-A sötétség ellenére nagyon ügyes. - szólt közbe Steve.
- Tony tedd ki a képet a nagy tv re. - mondta Sam. Egy pár percig néztük majd Natasa arcán ki ült az aggodalom.
-Mi a baj Nat? - kérdezte Wanda.
- Tudom ki van lent. - nyelt egy nagyot a nő majd rám és Bucky rá nézett. Mindenkiben meg fagyott a vér.Az zökentet minket ki, hogy Nova be rugta az ajtót. Mindeki meg lepődött.
// Nova szemszöge //
Mikor be rúgtam az ajtót mindenki meg lepődött. De én ezzel mit sem törődve mentem a két célpont felé. Nem csináltam volna ha Rumlow nem küld utánam egy kémet. Rá támadtam Tonyra aki szerencsére védekezett. Egy kis harc utána Bucky meg akart álítani de el mondtam neki hogy mivan.
- Figyelnek, nincs át mosva az agyam. Segíts könyörgöm. - sutogtam a fülébe miközben harcoltunk.
- Dobj át az üvegen most! - szóltam rá szegényre.Ő kis habozással de meg tette. Át dobott a tárgyaló másik végébe az üveg falon keresztül. Gyenge voltam nem bírtam fel álni. Meg vártam még körém gyűlnek hogy takarásba legyek a kémnek majd át adtam egy cetlit Nat nak hogy hol van a kém.
- Kém halott, mivan a mi kis balerinánkall? - jött be Nat. Én még mindig ott feküdtem a szilánkok közt .
- Hát rá nézésből meg mondom hogy élet veszélyes sérülései is vannak.- mondta Bruce.
- Meg kell vizsgálni. Meg fog halni ha most nem látjuk el a sebeit. - mondta Tony idegesen. Mikor fel akartak segíteni el ütöttem a kezüket. Fel álltam nagy nehezen.
- Nem kell, törödjetek a magatok dolgával. - indultam el az ablak felé sántitva és vérezve. Egy ütéssel ki törtem az ablakot. Már készültem le ugrani mikor meg álitotak.
- Normális vagy? - kérdezte Nat és közben jött közelebb.
- NEM, nem vagyok. 3 nap alatt több mint 60 embert megöltem. Ártatlanokat és nem azért mert át mosták az agyam. - ordítotam rájuk. Csendben néztük egymást mikor meg hallotam a helikopter hangját. Ki ugrottam a toronyból. A helikopterben már ott várt rám Rumlow.
- Úgy látom nem egyedül volt. - húzott oda magához. Gyűlöltem ezt az embert, de ha vissza megyek a toronyba veszélybe sodrom őket.// Tony szemszöge //
-Most mi lesz? - tetten fel a nagy kérdést.
-Ki kell iktatni. Egyértelműen ellenség. - halál nyugodtan oda szólt Fury.
- Mivel ő is volt a Vörös Szobában ezért amég benne van a nyomkövető sehova nem tud menni anélkül, hogy a Hydra látná. - mondta Natasa.
- Nos had pontosítsak Romanoff. Maga el pusztította a Vörös Szobát, a lányt Rumlow és a Hydra képezte ki. - oktatta ki Fury Natasat.
- Értékelem a báj csevejt, de inkább mentsük meg. - szólalt meg Barnes a háttérből.
ESTÁS LEYENDO
Bucky titka, Nova
AcciónMivan akkor ha egy fiatal lányt el kap a Hydra és be zárja? A történetem ott kezdődik mikor 15 voltam. Az életem mindig is a pokol volt soha nem volt jo addig a bizonyos napig. De egy ember mindig meg keseríti. Káromkodás elő fordul és erőszak! Hely...