'O sendin.'
'Özür dilerim..Ben,böyle olmasını istemedim.'
'Beni buraya bilerek getirdin! Tanrım ben ne kadar aptalım!'
'Jisoo tamam! Herşeyi öğrendin işte.Seokmini suçlama.'
'Neyi suçlamayım ne saçmalıyorsunuz siz ya! Seokminle mi evlendirecektiniz beni! En yakın arkadaşımla!'
'Hyung aslında-'
'Sen de mi biliyordun Chan? Ya sen? Mingyu sen biliyor muydun? Hepiniz biliyordunuz!'
Seokmine çevirdi kafasını.
'Sen ayarladın zaten herşeyi değil mi? Niyetin bambaşkaymış meğerse.Birlikte büyüdük biz bunu nasıl yapabilirsin bana?!'
Yakalarından tutup kendine çekti.
'Bir de az önce ne düşündüm biliyor musun? Seokmin izin vermez dedim ya,beni kendi ailem korumasa Seokmin korur bana destek çıkar dedim! Meğer yılanın başı senmişsin!'
'Jisoo lütfen.'
'Ne lütfen?'
'Sadece yapmam gerekeni yapıyorum.Zorluk çıkartma ne olur.'
'Zorluk çıkartma mı? Evlenmek istemezsem zorla mı yapacaksın?'
'Hayır tabii ki.Ama şuanlık olması gereken bu.'
'Saçmalamayı kesin! Evlenmeyeceğim kimseyle! Hele Seokminle asla!'
'Joshua otur yerine.'
'Oturmazsam ne yapabilirsiniz?'
'Sadece söz bitmeden bu şekilde yaygara koparmaman gerek.Bir otur bir dinle.'
'Dinlemeyeceğim! Yaptığınızın bana büyük bir saygısızlık olduğunu bilin!'
'Joshua!'
Arkasını dönüp tüm bağırışlara rağmen terk etti salonu.Bütün herkes ona oyun oynamıştı resmen.
'Seokmin git peşinden.İkna et onu.'
Duyduklarıyla hızla merdivenlerden çıkıp odasına girdi.Ardından gelen adım seslerini duyuyordu.
Aceleyle kapıyı kapattı ve kilitledi.
'Jisoo.Böyle yapma lütfen aç şu kapıyı.'
'Defol git Seokmin.'
'Seokmin mi? Seokmin deme.Hani Dokyeomdum ben?'
'Benim Dokyeomum öldü.'
'Ölmedi hala burada.Konuşabiliriz.Kapıyı aç tanrı aşkına.'
'Öldü diyorsam öldü.Git dedim sana! Konuşmak falan istemiyorum!'
'Açmazsan sabaha kadar beklerim burada.Gerekirse kırarım.Yapma bana bunu.'
'Sen bana yaparken iyiydi? Benim arkamdan iş çevirdin,arkadaşım dedim sana ama sen bana göz diktin!'
'Hayır! Mecbur kaldım!'
'Neye? Ne kadar teklif ettiler söyle? Nasıl mecbur kalmış olabilirsin ki?'
'Öyle değil.Jisoo bak,lütfen aç kapıyı.'
'Açmayacağım.Arkadaşım olarak girdiğin odaya eşim olarak giremezsin! Bunu da böyle bil! Defol git şimdi!'
'Bana başka çare bırakmadın.'
Sesi kesildi sonra.Bu hayra alamet değildi.Jisoo kaşlarını çatarak geri çekildi.
Kapı büyük bir gürültüyle kırıldı.İçerdeki kızıl saçlının gözleri kocaman olmuştu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
From Best Friend To Husband • Seoksoo
FanfictionNerden bilebilirdim ki,birlikte büyüdüğüm yayık ağızlı arkadaşımla evleneceğimi? Seoksoo