TANITIM(okuyun)

108 12 1
                                    

Ficin 8. Bölümünde omegaverse olmasına karar verdiğimden dolayı omegaverse tanıtımı için bu bölümü atıyorum. Kendimden bir şeyler de ekledim.

Omegaverse Nedir?
Omegaverse, yıllar öncesinde bir yazarın ortaya attığı 6 cinsiyetli bir alternatif evrendir. Kişilere ait kurtlar ve bu kurtların da 6 cinsiyeti bulunmaktadır.

Alfa Erkek / Alfa Kadın
Beta Erkek / Beta Kadın
Omega Erkek / Omega Kadın

Alfa Nedir?
Omegaverse evreninde üstün ırk olarak kabul edilirler. Genellikle doğal olarak yetenekli, karizmatik ve güçlüdürler. Diğer ırklara göre daha yapılı ve erjeksi bir vücut yapıları vardır. Omega feromonlarına karşı zayıftırlar. Bir Omega Kızgınlık Dönemi'ne girdiği sırada kokusunu alırlarsa cinsel ilişki isteklerini bastıramazlar veya bastırmaları çok zordur. Kendileri de Omegalar gibi kızgınlık dönemine girebilirler. İstediği ırkı mühürleyebilir.

Omega Nedir?
Cinsiyete bakılmaksızın hamile kalabilen gruptur. Daha küçük ve feminen vücut yapıları vardır. İki ayda bir Kızgınlık Dönemi denen bir dönem geçirirler. Bu dönemde hamile kalma isteği ve cinsel ilişki dürtüler çok fazla artar. Bu döneme girdiklerinde etrafa feromonlarını yoğun şekilde salgılarlar. Bu da ortamda ki Alfa bireyleri kendisine çekmesini sağlar. Eğer bir Alfa ile cinsel birliktelik yaşarsa hamile kalma olasılığı çok yüksektir. Cinsel bir ilişkiye girmezlerse yada hap tarzı şeylerle bastırmazlarsa zor bir hafta geçirebilirler. Hissettikleri cinsel çekim sayesinde kızgınlık dönemine erken girebilirler.

Beta Nedir?
Sıradan insanlara en yakın gruptur. Hamile kalabilir ve hamile bırakabilirler. Görünüş açısından Alfalar kadar görkemli değil ama Omegalar kadar da minik ve kırılgan değillerdir. Kızgınlığa girmez ve herhangi bir ırkı mühürleyemezler.

Feromon Nedir?
Vücut dışına salgılanan salgı veya hormon anlamına gelir. Duygu değişimlerine göre değişiklik gösterir. Eşlerini kendilerine çekebilmek için de kullanılır. Cinsel ilişkiye girme isteği olan bir ırk genellikle daha yoğun ve farklı bir kokuya sahip feromon yayar.

Mühürlemek Nedir?
Alfalar omegalarını boyunlarından ısırarak onları kendilerine mühürlerler, omeganın bir sahibinin olmasının sembolüdür. Bir kere bir alfaya mühürlenen omega bir daha başka alfalarla birlikte olamaz veya başka alfalarla mühürlenemez. 

Kızgınlık Dönemi Nedir?

Kızgınlık dönemi boyunca kurtlar yoğun feromon salgılar ve kızgınlıktaki kişinin bir eşi yoksa zor bir süreç geçiririr, bu süreç boyunca kendini cinsel açıdan ekstra hassas hisseder.

...

(Üniversiteye 19 yaşında başlıyorlar)

Karakterler:

Han Jisung: Omega, 20 yaşında, Minho tarafından zorbalığa uğruyor. Omega olmasına rağmen seme olduğunu iddia ediyor. Müzikle ilgileniyor. Üniversite 2. Sınıf

Lee Minho: Alfa, 21 yaşında, Hyunjin'in kuzeni. Müzikle ilgileniyor, ailesi sayesinde birçok kez keman kursuna gitmiş. Bir yıl sınıfta kaldığı için şu an Üniversite 2. Sınıf.

Hwang Hyunjin: Alfa, 20 yaşında, Minho'nun kuzeni. Resimde çok yetenekli. Üniversite 2. Sınıf.

Yang Jeongin: Delta, 19 yaşında, hocaların favori öğrencisi, buz pateni yapıyor. Jisung'la liseden beri arkadaş. Üniversite 1. Sınıf.

Seo Changbin: Alfa, 21 yaşında, futbolla ilgileniyor. Üniversite 3. Sınıf.

Lee Felix: Omega, 20 yaşında, anime bağımlısı. Yaoi izlemekten keyif alıyor. Üniversite 2. Sınıf.

Bang Chan: Alfa, 21 yaşında, Minho'ya sebebi bilinmeyen bir şekilde aşırı kızgın oluyor genellikle. Üniversite 3. Sınıf.

Kim Seungmin: Delta, 20 yaşında, Minho'nun arkadaşı, geçmişinden nefret ediyor. Üniversite 2. Sınıf.

◅Heart To Heart▻ [Minsung]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin