Harry Astronomi Kulesi'nin hemen gerisinde sihirle bir bank koyarken orada oturmuş gökyüzünü izliyordu. Ona yazan anonimin söylediği saatten daha erken gelmişti ama heyecanını yenmesinde yardımı olmuştu.
Şimdi içinde merak ve sakinlik vardı. Hogwarts'ın gökyüzü manzarasının tadını çıkarıyordu. Sanki her esinti bir ninniydi, zihni çoktan uyuşmuştu.
Dalgın zihnini bölen duyduğu adımlarken arkasını dönmedi. Gelen kişi yanına oturdu. Tek kelime etmediler. İkisi de o kadar heyecanlıydı ki sanki bir rüyanın içindeydiler ve tek bir kelime her şeyi yok edecekti.
En sonunda Harry aldığı kokularla yutkundu ve yanındaki kişiye göz ucuyla baktı. Aynı saniye kalp atışı hızlanarak önüne döndü.
Görmeyi beklediği son kişiydi sarışın çocuk. Draco Malfoy üzerine Amortentia'da kokusunu taşıyan hırkasıyla hemen yanında oturuyordu ve Harry dili lâl olmuş gibi tek kelime edemiyordu.
"Şaşırdın biliyorum ama insan bir kelime de olsa bir şey der Potter." Draco'nun isyankar sesine karşı heyecanı belli oluyordu.
"Şaşkınım." Dedi en sonunda Harry. "Beklemiyordum, bana yazanın sen olması aklıma gelmezdi."
"Merak etme yeterince belli ettin." Memnuniyetsiz sesine karşın endişeliydi Draco.
"Nasıl, anladın?" Harry saniyeler sonda konuştuğunda Draco'ya döndü. Sarışın ise gökyüzüne bakıyordu.
"Bilmem, bir anda oldu." Dedi Draco yüzünü sevgiyle dolu bir ifadeye bürürken. "Bir bakıyorum, o lanet Potter'dan nefret ediyorum, diyorum. Bir bakıyorum, Potter'dan hoşlanıyorum, diyorum. Neyi, nasıl hissettim bilmiyorum. Sadece oldu ve ben kabullendim."
Sözleri ve ifadesi Harry'i istemsizce mutlu etti. İçinde bir parça Draco Malfoy'un onunla alay ettiğini söylese de ifadesi ve bakışları duygularını belli ediyordu.
"Ne yapacaksın?" Dedi en sonunda Draco. Harry'nin sessizliği can sıkıcıydı.
"Deneyeceğiz." Dedi Harry. O bile kendi dediğine şaşırıyordu.
"Tamam." Draco içi kıpır kıpır olmuşken gökyüzüne baktı.
Güzel bir geceydi ve birbirine bakmaya çekinen iki gencin sevgili olduğu ilk gündü. Bu Hogwarts'ın Astronomi Kulesi'ni uzunca bir süre meşgul edecekleri anlamına geliyordu değil mi?