скейт, гойдалки і цигарки/ 1-ий день

11 1 0
                                    

Тихий травневий вечір. Рудоволосий дев'ятнадцяти річний хлопець, на ім'я Лі Мінхо, стояв біля свого під'їзду, одна рука в кишені, в іншій цигарка. Дув легкий вітерець що приємно розвивав руде волосся. В одну мить в Мінхо врізається якийсь хлопець на скейті. Обоє впали на підлогу.

- ай! Дивися куди їдеш!
- вибачте. Я не хотів.

Синьо волосий хлопець встав і подав руку Мінхо. Лі встав і нарешті побачив обличчя того юнака. У нього було темно-синє волосся, карі, мов кріпкий теплий чай, очі, а також милі щічки. Мінхо глянув на ноги того юнака і побачив невелику рану з якої текла кров. Хо кинув цигарку на підлогу затоптавши, а тоді присів і дістав з сумки антисептик і пластир. Синьо волосий смирно сидів чекаючи доки йому оброблять рани. Коли Лі все зробив він встав та сховав антисептик і пластирі. Хлопець з щічками трохи подивився на пластир, а тоді сказав.

- ае.. дякую.. я Хан. Хан Джисон
- не дякуй, це дрібниці. Мінхо, Лі Мінхо
- приємно познайомитись ) не хочеш трохи ближче познайомитись, прогулятись, може?
- взаємно. Ну..
- будь лааааска
- гаразд..

Очі Джисона  засяяли, а усмішка розплилася по обличчю. Він швидко встав з підлоги і підняв скейт, пішовши за Мінхо. Пізніше виявилось, що Хану 17 років і він з Лі живуть в одному будинку, просто в різних під'їздах. Вони розговорилися і гуляли, аж до 9 вечора, до поки старший не подивився на час.

- йоой, тебе мабуть батьки вже чекають вдома
- ніхто там мене не чекає. Давай ще трохи погуляємо, ще пів годинки, будь лааасочка
- добре, добре. Ходімо)

Хлопці прийшли на дитячий майданчик і сіли на гойдалки, оскільки дітей вже не було. Джисон поставив скейт і відкрив банку енергетика, яку купив з Мінхо поки ті гуляли, а старший витяг нову цигарку з кишені і запаливши, зробив затяг. Хан ковтнув рідини і повернувся до Мінхо.

- чому ти куриш?
- відволікає від проблем. Але я хочу кинути.
- аа.. ну це добре.
- мг.

Тоді обоє замовкли. Мінхо глянув на небо. Сонце заходило за горизонт малюючи прекрасний захід. Рожеві і помаранчеві промені розкидалися по землі. Була тепла і затишна атмосфера. Хлопці сиділи на гойдалках мовчки, просто насолоджуючись моментом. За ці пару годин Мінхо схоже що знайшов друга. Хоча Хан, за ці години вже й потроху почав закохуватися..

Скейт і Цигарки, або, як закохатися за 7 днівWhere stories live. Discover now