Tygodnie mijały szybko w sumie zaczęłam się spotykać z Kubą a z Michałem mijaliśmy po akcji z pocałunkiem głupio mi się z nim gadało.
- Amelia kochanie będziesz może na kolacji dziś? - zapytała pani Arletta .
- postaram sie być - uśmiechnęłam się do kobiety na co ta spojrzała się na mnie błagalnym wzrokiem - a coś się stało?
- chciałam żebyś pogadała z Michałem coś z nim sie znowu dzieje nie odzywa się zbytnio do nikogo nawet dzwonił Krzysiu i pytał co u niego bo nie odpisuje ani nie odbiera i pomyślałam że skoro jesteście przyjaciółmi to pogadasz z nim bo mi nic nie chce powiedzieć - powiedziała na jednym tchu na co ja spojrzałam sie pytajaco.
- jasne pogadam ale jak wrócę jestem umówiona będę jakoś po 18- uśmiechnęłam się do kobiety co ona odwzajemniła.
- to do zobaczenia - odezwała się gdy wychodziłam z domu.
Nie wiedziałam co jest z Michałem nasze rozmowy zaczynały się i kończyły na siema był po prostu chyba nadal obrażony za akcję z moim zniknięciem chuj wie.
- cześć ślicznotko - ktoś odezwał się za mną szybko się odwróciłam.
- kurwa Kubuś nie strasz tak mnie - zaśmiałam się - co tu robisz przecież nie byliśmy umówieni.
- no niby tak ale postanowiłem zaprosić cię dziś na kolację - uśmiechnął się a ja w tym momencie nie wiedziałam co mam zrobić.
- wiesz co miło i w ogóle ale ja już mam plany na wieczór - no przecież mu nie powiem że będę na kolacji przy jednym stole z byłym chłopakiem i jego rodzicami.
- umowilaś sie już z Natalia? - zapytał w prost a ja pokiwałam głowa - no trudno a teraz gdzie lecisz?.
- ide do fryzjera będę robić blond włosy.
- o kurwa będziesz blondyna - zaśmiał się ja razem z nim - no nieźle .
- nooo dobra Kubuś ja już muszę lecieć nie chce sie spóźnić - przytuliłam go na pożegnanie.
- leć oczekuję zdjęcia z efektem twoich włosów - również mnie przytulił.
Kuba odszedł a ja postanowiłam że napiszę do Michała.
do Misiek★
Hej chcesz się spotkać i pogadać?
Długo nie musiałam czekać bo Michał praktycznie odrazu odpisał.
Od Misiek★
No nie wiem nie mam zbytnio czasu.
Do Misiek★
Przestań pierdolić siedzisz od półtorej tygodnia w domu nikt do ciebie nie przychodzi nawet XD Przyjdź do Nero na 16 ;)
Od Misiek ★
Dobra będę ja muszę
Nic już na to nie odpisałam bo weszłam do fryzjera i zaczynała sie mija metamorfoza....
*******
Chciałam skończyć z życiem Ameli która była dla każdego ale nikt nie był dla niej dlatego postanowiłam się trochę zmienić a żeby się zmienić charaktrowo można odrazu zmienić sie trochę wygląd co nie.10tyś like
33amii: It's time to start changing your life.------- komentarze -----
33wygus: eeee blondyna chcesz mieć syna ? 😘🎀
33amii : z tobą naoewno bym nie chciała.
natkaaa33: ulalal dla kogo tak się zamieniasz?????
33amii : dla ciebie oczywiście.
33mata : mamy teraz taki sam kolor włosów...
~ komentarz użytkownika 33mata został polubiony ~
Jak wyszłam było chwilę po 16 oczywiście że ja muszę się spóźnić bo kto jak kto ale ja od jakiegoś czasu zaczęłam się w cholere spóźniać wsiadłam szybko w tranwaj i pojechałam do nero w którym już siedział pewnie mata .
******
- o jesteś już, myślałam juz że mnie wystawiałaś - zaśmiał się sztywno.- no czasami zdarza sie że się spóźnię - zaśmiałam się.
- o czym chciałaś pogadać?
- co sie dzieje? nigdzie nie wychodzisz nawet Szczepan dzowni do twojej mamy co u ciebie bo nie odpisujesz...
- czyli to moja mama cię nasłała ja wychodzę - chciał już wstawać ale go zatrzymałam.
- nie, ja też się o ciebie Michał martwię boje się że może stać ci się to co w połowie trzeciej klasy liceum.....
- nie martw sie....- powiedział zmieszany coś się działo a ja nie wiedziałam co choć tak bardzo chciałam...
---------
Hejooo kolejny rozdział dla was hmmm dawajcie teorię co się mogło stać te parę lat temu z Michałem hahahadajcie znać jak wam rozdział siada.
(rozdział nie sprawdzony )
CZYTASZ
Tlen | Mata
Ficção Adolescente,,i chodź jeszcze dwa lata temu byliśmy zwykła grupą nastolatków z tej samej szkoły... a teraz? teraz byliśmy grupą przyjaciół która oddała by za siebie życie "