1. bölüm

66 6 2
                                    

Okulların açılmasına 1 hafta kala

KYUNGSOO ANLATIM

Çocukların yanına gidiyorum. Tatilde olduğumuz için pek görüşemiyoduk şimdi bir kafede buluşmaya gidiyorum. "naber çocuklar" dedim. "iyidir senden naber soo" baek. "iyidir bu hal ne lulu" dedim. Luhan nasıl mı? gözleri şiş ağladığı belli oluyor. "başka okula gidiyormuş lay teyzeyle suho amca konuşurken duymuş" dedi tao. "NE!" diye bağırdım. Bağırmamla luhan ağlamaya başladı hemen yanına gidip sarıldık. Böyle 1 saat oturduk. Birden telefonum çalmaya başladı. Arayan annem di. "alo" "off geliyorum". Masadan kalktım bana meraklı bakan arkadaşlarıma açıklamaya başladım. "üzgünüm annem çağırıyor" dedim. "görüşürüz kwon ji teyze ye selam söyle" dedi Xiumin. Vedalaşıp eve gittim.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
"ben geldim anne" dedim kapıyı açarken. "hoşgeldin tatlım hadi ellerini yıka gel bana yardım et" dedi annem. Hemen ellerimi yıkayıp annemin yanına gittim. Bu dünya da en sevdiğim yemek yapmaktır. "anne telefon da misafir gelicek dedin kimler gelicek" dedim. "babanın ortaklarından Bay Kim geliyo bide ailesi bide senin arkadaşlarının ailesi ama arkadaşların bilmiyor" dedi annem. En azından bizimkiler de geliyor. "peki anne" dedim. "bebeğim salata yapar mısın?" dedi annem. "peki anne" dedim. Sofrayı kurmaya başladık. Yarım saat sonra Luhanlar geldi. "lulu" dedim. "soo" dedi ve sarıldık o ara Xiuminlerde geldi. Onada sarıldık. Hemen benim odama çıktık. "naber çocuklar" dedim. "iyiyiz" dedi luhan. Yarım saat sonra Baekhyunlar geldi daha kapıdaykende taolar geldi çocuklarla yukarı çıktık. Sonra aşarı indik.

YAZARIN BAKIŞ AÇISI

Soo'lar aşarı inciler çünkü Bay Kim'ler gelmişti. Herkez kapıya toplanmıştı. "hoşgeldiniz Bay Kim" dedi Bay Do. "hoşbulduk Bay Choi" dedi Bay Kim. Herkez salona geçti. "bu benim oğlum kai" dedi Bay Kim. "merhaba" dedi kai.

KYUNGSOO ANLATIM

"merhaba" dedi kai. Yalnız itiraf etmem gerekir çocuk yakışıklı. "hangisi sizin oğlunuz" dedi Bay Kim. Böyle bir soru sorması doğal. Neden? diyeceksiniz çünkü adamla ortaklıklığımız yeni. Şuan düşünüyorum da bizi evlendirmezler dimi. Korkmaya başladım. Çocuk bana yiyecekmişim gibi bakıyor. "Biz odama gidiyoruz anne hadi çocuklar" dedim. Tam kalktım annem korktuğum şeyi söyledi "oğlum kai de gelsin sizle" dedi. "peki anne" dedim. Ve hepimiz merdivenden çıkmaya başladık. Biz çocuklar önden çıkmaya başladık. "soo çocuk sana yiyecekmissin gibi bakıyor" dedi sessizce baek. Odama girdik kai odama bakmaya başladı. "odan güzelmiş" dedi. Kalın sesi vardı birden içim ürperdi. "sağol" dedim. "bu arada isimleriniz ne?" dedi. Doğru ya çocuğa kendimizi tanıtmadık. "bu luhan tao Xiumin baek ve bende kyungsoo" dedim. Hepsi birden "MERHABA " dedi biraz sesleri yüksek çıkmış olabilir. Tamam baya bi yüksek çıktı. Hatta kai kulaklarını tıkadı. "Pardon yüksek çıktı galiba sesimiz" dedi Xiumin. "önemli değil benimde arkadaşlarım böyle" dedi. Sonra yemek yedik. Yemek yerken Bayan Kim yani lay teyze konuşmaya başladı. "çocuklar sizi başka okula yazdırıcaz" dedi lay teyze. Herkez onayladı. "yani biz ayrılmicakmıyız" dedi luhan. "gördün mü bugün boşuboşuna ağladın" dedi baek. "BAEK" dedik hepimiz. "neden ağladın bebeğim" dedi suho amca. "şey ..... sizi konuşurken duydum" dedi lulu. "bunu evde konuşalım" dedi lay teyze. Ve gece böyle geçti. Hemen sıcak yatağıma yattım.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

ARKADAŞTAN ÖTE (kaisoo)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin