Протягом усього підйому того дня я хвилювалася, що можу опинитися похованою десь у цих горах. Причиною цього був, якщо бути точним, Кейбл.
На щастя, ця гора була не такою крутою, як попередня, тож не так сильно навантажувала ноги, але після середини підйому мені все одно довелося потайки лікуватися в куточку під час перерви, відчуваючи відчай за свої слабкі ноги.
Цього разу схил був пологішим, без нерівностей, тому я справді намагалася йти швидко. Але мої кроки неминуче сповільнювалися.
Мало того, що Лілі відстала від мене, але навіть я відчула, наскільки повільним став мій темп, тому ввічливо вибачилася перед Кейблем, але він не відповів. І Тірак, заступник командира, який був поруч з ним, промовчав, лише неоднозначно посміхнувшись.
І тільки тоді я зрозуміла, що тут щось не так. Раніше "Нікелеві лицарі" розмовляли під час походів, але сьогодні всі йшли на гору з закритими ротами. Практика мовчання була зрозумілою на цьому етапі. Це був найбезпечніший спосіб слідувати за своїм лідером.
Я на мить замислилася, чи варто спробувати підбадьорити їх, чи просто кинути на них співчутливий погляд, але я не могла дозволити собі зупинитися ні на мить. Я мусила йти прямо вперед, завжди усвідомлюючи себе під мовчазним поглядом фіолетових очей позаду мене.
Однак була одна річ, яку я випустила з уваги, коли ми знову вирушали в похід. Це було те, що я ще не повністю позбулася наслідків останнього несподіваного нападу.
Оскільки Нікелеві лицарі брали участь у незліченних походах як найелітніші лицарі імперії, схоже, що жодна несподівана атака не завдала їм особливого психологічного удару.
Але для мене навіть найменший звук вдалині змушував мене хвилюватися. Навіть якщо це був лише звук нікелевих лицарів, які смикали за гілки, я мусила зупинитися і перевірити, щоб переконатися. Моє серце весь час калатало.
Я не могла дозволити собі знову зупинитися або показати здивування, тому що Кейбл випромінював небезпечну ауру, але іноді, коли я не могла зупинитися і озиралася, я зустрічалася з очима Кейбла.
Його фіолетові очі були настільки послідовними у своєму відображенні втоми і роздратування, що я відчувала дивне полегшення. Чомусь я знала, що якщо раптовий напад станеться прямо зараз, то все накопичене розчарування Кейбла за останні кілька днів послужить імпульсом, знищивши ворога в одну мить...
ВИ ЧИТАЄТЕ
Фальшиве зізнання
Lãng mạnЯ збираюся зробити те, що планувала дуже давно: зізнатися йому у своїх почуттях. Я б не змогла піти на такий важливий крок, будучи тверезою, саме тому зараз у моїй крові вирує алкоголь.- Ви... подобаєтеся мені. - І що ж тобі в мені так подобається...