(Thomas'ın anlatımı)
Uyandığımda demir bir asansörün içindeydim. Adımı bile hatırlamıyordum. Bana ne yapmışlardı? Bunları düşünürken asansör açıldı.
"İlk gün çaylak. "
30'a yakın erkek vardı. Yüksek duvarlara doğru koşmaya başladım. Çok uzun sürmeden yere düştüm. Herkes gülmeye başladı.
Asansörün kapağını açan çocuk beni hapis gibi bir yere götürdü. 5 dk olmadan biri geldi.
Buranın lideri oymuş. Birde 2.lider var. Onun adıda Newt'miş. Newt bana çok tanıdık geliyordu. Belki onu tanıyorumdur.
Alby buradan sonra bana Chuck'ın yardım edeceğini söyledi. Chuck hamağı kurarken yüksek duvarlar dikkatimi çekti ve oraya doğru gittim.
"Hey, oraya gidemeyiz. Orası çok tehlikeli. "
"Sadece bakıcam. "
"İstediğin kadar bak ama sakın girme. Oraya girmemiz yasak. "
Chuck sözünü bitirdikten sonra duvarların arasından 3 kişi geldi. 2'si erkek 1'isi kızdı.
"Hani oraya girmek yasaktı. "
"Bizim girmemiz yasak. Onlar koşucu."
"Yeni çaylak ha? "
"Terfi edilmek nasıl bir duygu, Chuck?"
"Mükemmel bir şey, Ben"
"Keşke kız olsaydı. "
Esmer çocuk ve kızda tanıdık geliyordu.
Chuck akşam şenlik ateşi olacağını söyledi ve gitti.
Şenlik Ateşi
Akşam olmuştu. Birkaç kişi ateşi yaktı. Herkes farklı şeyler yapıyordu.
Newt ateşi yaktıktan sonra yanıma geldi.
"İyi bir ilk gündü çaylak. "
"İdare eder. Bizi niye burada tutuyolar? "
"Buradan çıkınca onu bunlara sorarsın. "
"Kaç yıldır çıkış yolu arıyorlar? "
"3 yıldır.
"3 yıl mı? "
"Söylemesi kolay. Sesi dinle. Labirent her gün değişiyor. "
"Hadi gel buradakileri tanıyalım. Şu oturanlar koşucular. Ortadaki Minho. Koşucuların lideri. Onun yanındaki de ilk ve şuanlık tek kız Diana. O gerçekten çok güzel. Koşucuların 2.lideri. Sinirliyken ona bulaşmak istemezsin. Arkalarındaki de Ben. Diana'yla anlaşamazlar. "
"Niye anlaşamıyolar? "
"Çünkü Ben bir kızın labirente girecek kadar güçlü olamayacağını söylüyor. Ama Diana çok güçlü. "
"Eğer biraz daha Diana'yı översen aşık olduğunu sanıcam. "
"Ne hayır, sadece arkadaşız. Ama gerçekten çok güzel. "
"Arkadaş olduğunuza emin misiniz? "
"Onu seviyorum. Oldu mu? "
"Bence oda seni seviyor. "
"Nereden emin olabilirsin ki? "
"Sadece tahmin."
Beni asansörden çıkaran çocuk dövüşe çağırdı. İlk başta gitmek istemedim. Herkes "çaylak" diye bağırınca gittim. Çocuk gerçekten çok güçlüydü. Beni hemen yere yapıştırdı. Kafamı çok hızlı yere çarptım.
"Thomas. Adım Thomas. Ben Thomas'ım.
Bir anda herkes alkışlamaya başladı. Yanıma gelip "Hoşgeldin Thomas" diyenler oldu.
Sonra herkes uyumaya gitti...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MAZE RUNNER-NEWT [TAMAMLANDI]
FanficDiana Ross isyan çalışanı ve labirente giren ilk kızdır. Geçmişini rüyalarında görüyor. Acaba bu rüyalar kaçmalarına yardımcı olucak mı?