Evde oturmuş 24 yaşımın ilk gününü kutluyordum.
Bu gün Barışın maçı olduğu için, saat 9 gibi gelicekti ve onun yoğun isteği üzerine doğum günümü kutluycaktık.
Saat şuan 7-di. Onun maçına gitmek istesemde aĝrılarim olduğu için gidememişdim. Regl zamanım yaklaşıyordu.
Kapı çaldı. Kapımı? Bi dakika ne?
Paranoyaklaşma Eftal dedim kendime ve kapìyì açtım hiç kimse yoktu aşağıya baktım bi kutu.
Iyiyde neyin nesiydi?
Kutuyu aldim kapıyı kapatdım.
Salona geçerek kutuyu masaya koydum ve açtım.
Pasta vardı, kalp şeklinde ama tam ortasına bìçak dayanılmış bıçak dayanılan yerden kan fışkırıyordu.
Dolan gözlerime rağmen yutkunamadım. Bu da neyin nesiydi?
-sikiyim!
Pastanì titreyen ellerle aldim bi yerlerde not olmalıydı. Ve evet yanılmıyordum.
Aldım minik bi kağıtdı hemen okumaya koyuldum.
Sevgili Eftalya doğum günün kutlu olsun,keşke hayatda olsaydımda doĝum gününü havai fişeklerle kutlasaydık. Ama merak etme diğer doğum günunde yanımda olucaksın ve o zaman birlikte kutlarız hiç sıkıntı değil.
Mavi eldivenli katilime itafenHayır hayır hayır bu bu gerçek olamazdı? Neler oluyordu? Tam kurtuldum derken buda neyin nesiydi?
Orda tek ikiniz olduğunda eminmiydin Eftal?
Kuşkuluydu emin değildim yanlızlık bi alan seçilmemişti dikkat çekmemesi için evlerin sık olduğu bi alan secilmişti.
Kağıdı elime geri aldım, bu yazı bir yerden tanıdık geliyordu bana ama çıkaramıyordum.
Babamı aramak daha cazip geldiği için direk aramaya başlamıştım.
2 defa çaldıktan sonra babam telefonu açtı.
-Alo? Baba çok kötü bir şey oldu,yada olmak üzere.
2 saat sonra.
Kapının çalınmasıyla ayağa kalktım
-doğum günü kızı Eftalyaylamı konuşuyorum acaaba? Efendim bu çicekler size
Yüzünü kapatıb, kurye rolunu oynayan Barışa güldüm.
Çiçekleri aldıktan sonra ona sarıldım.
Ihtiyacım vardı çünki.
-İyiki doğdun Eftal,isminin anlamı deniz kızı ola bilir ama benim gözümde çicek kadar narin bi ismin var
-teşekkür ederim Alper gerçekten
Ayak üstü sarılarak sağa sola sallanıyorduk.
Sonra yavaşca benden ayrıldı ve dudaklarıma sıcak dudaklarını deydirerek içimi ısıtdı.
-emrinize amadeyim kraliçe Eftal isteğiniz varmı?
-hmm sinemaya gidellimi Alper?
-hmm yada sinemayı ayağımıza getirelim kraliçem
Dedğine güldüm, kesinlikle daha keyif verici olucaktı.
Ben mısır patlatırken bana seslendi
-Eftal! La casa de papel izledinmi?
-saddce ilk 14 dakikasını izledim izlemek gibi geçermi hocam?
-açıyorum o zaman
-taamammm
Koltukta sarılı bi şekilde La casa de papel izliyorduk, çok güzel filmdi, hele İspanyolların filmi olduğunu oyrendiğimde başka hayranlık kaplamıştı içimi
Evet Ispanları seviyordum.
-demek Ispanyolları seviyrsun?
-hıhımm
Diyerek daha çok sokuldum ona şu son 8 yılda geçriddğim en güzel doğum günüydü.
-tatilde seni İspanyaya götürcem o zaman
-gerçektenmiii?
-gerçekten
Dedigiyle yanaklarını öptüm ve ona sarıldım
İspanyaya gidicektim.
İspanyaa
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Barış Alper Yılmaz(Kumarhane)
Romance:Hafif suçluluğu, mafyalığı andıran bi kitap okumak istiyorsanız buyrun Aşk sevenler için değil bu kitap ama atraksiyon istiyorsan buyur gel bacımm Let's gooo Barış Alper Yılmaz. Kumarhane : 30.12.23.