Merhaba canımın içleri<33
50. bölüme geldik, bu kadar yol kat etmenin burukluğu var içimde. 🥲 Hâlâ burada mısınız diye merak ediyorum.
Burada mıyız? Sayalım.
50.bölüm hatrına biiiiir sürü oy verip yorum yapın!🤍
Deren & Karmen vibe verdi.
50. ❝DÜŞMAN.❞İyi bir düşman kalbinden önce, kalbini koruyanları alırdı senden.
Kalbimi kaybettiğim, kalbime ağladığım, kalbime sarıldığım yerdeydim. Mezarlıkta. Fakat bu kez kızımın değil, büyükbabamın mezarındaydım. Aynı anda annemin de mezarının yanında olduğum anlamına geliyordu bu. Çünkü büyükbabamı, annemin yanına gömmüştük. Bu, büyükbabamın olmayı en çok istediği yerdi. Çünkü annemi çok seviyordu. Ne acıydı, hem kızının hem de kendisinin kalbini, babamın düşmanları durdurmuştu.
Bir mezara bakmak bana iyi gelmiyordu. Orada kızımı görüyordum ve acımasızca üzerine atılan kurşunu.
Önce benim kalbimden geçip sonra onun ruhunda dağılan kurşunu.
Büyükbabamın ölümünün üstünden bir gün geçmişti fakat yakınlarımız, camiamız bunu çok geçmeden öğrenmişti. Bugün de onu gömmüştük, cenazesine büyükbabamın uzaktan akrabaları, ahbaplarımız, bazı dostlarımız katılmıştı. Ben, şahsi özel hayatım dolayısıyla tüm bu dostluklardan uzakta kalmış olsam da babam ve abilerim elbette hâlâ birçok insanla görüşüyor, iletişim kuruyorlardı. Ve karşılıklı saygı duydukları, hoş sohbette oldukları insanlar da bugün cenazedeydi.
Babam ile abilerim en öndeydi, konuklarla el sıkışıyordu. Etrafta çok çok sayıda koruma vardı, başımı çevirdiğim yerde siyah takım elbiseli adamlar... Ben de siyah, yere kadar uzanan bir deri ceketin içindeydim. Gözlerimde gözlüklerim olmasına rağmen insanlar beni tanıyordu, korumalar tarafından çevrelenen ve Russoların arkasında duran o kadını.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SİREN
Mystère / ThrillerGardiyan beni ters kelepçe yapmak üzereyken bir daha ileriye fırladım ve kafam Deren'in göğsüne denk geldiğinde, onu omuzlarından sertçe arkaya ittim. Yumruklarımı göğsüne doğru vurup tekmelerken saçlarım sürekli yüzüme düşüp duruyordu. Deren hâlâ a...