Note Muzicale?!?

59 4 0
                                    

Ma trezesc pe un scaun intr-un fel de celula. Sunt legata la maini si la picioare. Banda adeziva imi acopera gura. Observ ca e soare afara. Inseamna ca am petrecut noaptea aici. Sau cine stie cate zile au trecut. Incerc sa ma eliberez. Dar in zadar. In fata mea sunt o farfurie cu paine uscata si un fel de carne. In spatele farfuriei era o cana cu apa. Si cum pot manca eu daca am banda adeziva la gura?! Camera asta ma ingrozeste. Sobolani mari cat o pisica fug prin celula. Se simte umezeala din incapere. Trebuie sa fiu undeva la subsol. Aud pasi pe hol. Pasii se opresc. Aud 2 voci. Una normala si alta groasa.
- Sefu' a spus sa o aducem la el sus in birou, spune vocea normala.
A doua voce ma sperie, fiind cea groasa.
- A spus si cand o vindem? Si cat primim?
VINDEM?! Ma vinde?!? Unde? De ce? Imi e asa frica.
-Nu noi primim. Sefu primeste banii. Si nu a spus nimic de asta inca.
Macar Annet e inregula?
-Si cu cealalta femeie ce facem?
Cealalta femeie? Ahh, Annet! Trebuia sa stiu ca nu pot avea incredere in fratele meu. Ce fraiera sunt!
-Asteptam sa vedem ce zice sefu'. Hai sa o luam.
Pe usa intra doi barbati slabi. Ma intreb daca Dani ii hraneste cu mancarea care mi-au dat-o si mie. Nu ar fi de mirare. La cat de slabi arata. Desi situatia asta e critica si ar trebui sa ma sperie, ma amuz de fetele astora 2. Asa sunt eu. La momente critice fac haz de ce gasesc. Ma leaga la ochii si ma iau cu tot cu scaun. La vreo 2 minute de mers sunt pusa jos si imi da jos carpa de la ochii. In fata mea Dani si inca un om inalt stau de vorba
Desi afara este foarte cald, omu asta sinistru poarta palarie,fular,palton,cizme lungi si pantaloni de stofa. WTF?! Tipului asta nu ii e cald? Ei parca nici nu ma observa. Incerc sa ciulesc urechiile sa vad daca pot intelege ceva.
-Ti-am spus! Nu vreau mai putin de 10 000! E nota lipsa si sti cat valoreaza defapt!
Ce tocmai a spus Dani m-a speriat. Cum adica valorez?
Nota lipsa?!?
Barbatul ciudat imi intrerupe gandurile:
-Mai mult de 8000 nu dau. Stiu ca ai nevoie de bani, Dani! Si asta e ultima mea oferta!
Dani are nevoie de bani? Hm...asta nu ma mira.
-Stii sa joci jocul asta de negociere. 8000 Sa fie. Doar scapa-ma inainte ca alti vanatori sa afle ca ea este aici!, spune Dani aratand cu degetul spre mine. Omul ciudat sta o clipa si ma cerceteaza cu privirea vreo 2 minute. Face semn din mana si deodata ma trezesc cu o punga pe cap.
Ma panichez. Vrea sa ma dea la un strain. Ce se va intampla cu mine? Si cine sunt vanatorii aia?
Presupun ca negocierea a luat sfarsit. Incep sa plang. Ma zbateam dar in zadar.
-Ha! Nu poti face nimic împotrivă, rase omul care ma cara. Simteam aerul cald taindu-mi respiratia. Cred ca sunt undeva afara, caci inauntru era ma racoare. Ma pune jos si ma dezleaga de scaun. Apoi ma baga in masina. Pe bancheta din spate langa mine simt ca se aseaza cineva. Mai aud o voce din fata mea si cred ca e acel vanator de nu stiu ce.
-Baga viteza, si nu te opri!
Inseamna ca mai este o persoana. Cea care conduce evident.
Porneste masina. Sunt asa o fricoasa, mai ales acum...
Sti acel sentiment pe care il ai cand se intampla ceva rau. FRICA!
Dupa 5 minute de mers( cred)
Ceva loveste masina. Cred ca o masina. Din cauza șocului ajung sa imi dau cu capul de geamul din stanga. Simt cum cad intr-un somn adanc.

Note MuzicaleUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum