Sabah okul icin kalkıp banyoya gittim klasik banyo planımı yapıp üstüme Siyah crop altıma kırmızı esofman hırka olarak da siyah omuzları kırmızı cizgili birsey alıp yola cıktım.
~~~~~~~~~~~
Okula geldigimde bahceye arkadaslarımın yanına gittim "Ooo Abby hanimefendi okula gelirmiydiniz siz hic" "Shou hic komik deildi sadece 1.5 hafta yoktum onun nedenini de biliyorsunuz" "hehe aynen Abbies dedem öldü diyip okuldan kacıp üstüne Halana Müdür karıya kacti diyip uzaklastırma almanı herkes bilio" "Erika abartma ufak sakaydı sadeceee" Shou Kücüklük arkadasımdı. İkimiz de herseyimizi biliyoruz. Erika ile de Shou'nun futbol takımı kurma hayali sırasında tanıstık."Neyse senin takım işi nası gidi- hay skim zil caldı" oflayıp Shou ve Erikayla vedalastıktan sonra kendi sınıfıma gittim. Sınıfa girip en arka camın oldugu tarafa oturdum ve hırkamın şapkasını kapatıp uykuya daldim.~~~~~~~~~~~~~~~~~
Saat 14.25'i gösterdiginde anladım ki okul biteli 25 dka olmustu ancak ben baya uyumustum.
Neyse telefonumdan shou aradim ama acmamisti. Büyük ihtimalle okulda olduğumu unuttu ve kosarak takim oyuncuları aramaya gitti. Cantamı aldım ve okuldan çıktım.Shou yu tekrar tekrar ve tekrar aradım ancak acmıyordu "Bu aptal nerede acab-Ah kafamm" kafamı tutarek benden santimlerce uzun cocuga baktım ve "Azcık dikkat etsen ölürmüsünüz aq" diyip ordan uzaklascaktım ta ki ona benzer baska birini gördüm ve baska birini daha. "Siz nesiniz olum" arkadan carptıgım kişi "Bizle düzgün konus kızsın diye bir şey yapmıyorum ayağını denk al" arkama sinirle döndüm ve "Kızı sinirlendirme Ouzou" "Tamam öyle olsun ama bir dahakine karsılasırsak kücük hanım seni harbiden döverim ayağımı altına alırım seni" "Aynen kardesim hadi işine hadi" cattık gene Allahın bir delisine ya.
~~~~~~~~~~~~
İLK BÖLÜM NASİLDİİİ.İlk defa hikaye yazıyorum umarım güsel olmustur. Neysee öpüldünüzz💋
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İhanet-Ouzou Furuya
Fanfiction"O kadar seye ragmen bana nasıl ihanet edersin Abby Hunter?" "O kadar seye rağmen beni nasıl yarı yolda bırakırsın Ouzou Furuya?"