𝐶𝑎𝑝 𝑋𝑋𝑉𝐼𝐼𝐼:𝐷𝑒 𝑐𝑒 𝑒𝑠𝑡𝑒 𝑐𝑎𝑝𝑎𝑏𝑖𝑙𝑎̃ 𝑑𝑟𝑎𝑔𝑜𝑠𝑡𝑒𝑎...

55 10 0
                                    

Pov Sofia

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.


Pov Sofia

L-am urmat pe Taehyung printre copaci pana în clipa în care am observat ca s-a oprit mirat în loc, am privit catre locul spre care se uita,un zâmbet mi-a apărut pe chip,privind catre Myeong și fratele meu,se pare ca după cum ma așteptam nu i-a luat prea mult sa acționeze.

În clipa în care am auzit vocea unui coleg i-am indicat acestuia locul în care ne aflam, acesta fiind urmat de ceilalți colegi ai mei dar și de Yoongi.

Am zâmbit gândit ca e momentul potrivit sa îl fac pe Taehyung sa o urască pe Myeong adevărul e ca nu aveam prea mult de lucru,dat fiind ca s-a decis chiar ea sa strice totul.

- Pai nu Taehyung era iubitul ei?am auzit un coleg spunând în spatele meu în timp ce toți priveam catre Jungkook și Myeong.

- Ce tot spui?
Am crezut ca Yoongi a fost!

- Înseamnă ca are trei iubiți!
Mai sa fie iar eu nu am nici macar unul,cam egoista Myeong asta!!a completat o colegă, moment în care restul colegilor mei au izbucnit în ras.

- Mai sa fie!
Nu o credeam în stare de asta fix pe Sfânta Scolii!!am auzit-o pe iubita lui Yoongi spunând.

În clipa următoare mi-am îndreptat privirea către Taehyung care avea deja pumnul încleștat în timp ce privea catre Jungkook și Myeong care acum priveau șocați catre noi.

M-am apropiat ușor de Taehyung si i-am cuprins mana apoi l-am tras departe de toată atenția,în clipa următoare am auzit-o pe Myeong spunând:

- TAEHYUNG!!
ASTEAPTA!!însă Taehyung nu a privit în urma,doar eu am privit în urma pentru a observa cum câțiva dintre băieții din clasa mea se așează în fața lui Myeong,am zâmbit în timp ce încă îl țineam pe Taehyung de mâna în timp ce ne îndepărtam de mulțime.

- E în regula iubire sunt ai-
Am încercat sa spun însă în clipa următoare Taehyung și-a tras mâna și a strigat către mine:

- DE CE NAIBA NU ÎNȚELEGI CĂ NE-AM DESPĂRȚIT??!

- Taehyung...
Calmează-te...
Am spus în timp ce încercam sa îi ating obrazul observând cum lacrimile îi cad pe obraz.

- NU ÎMI SPUNE SĂ MA CALMEZ!!NU MA ATINGE,NU MA PRIVI,NU ÎMI VORBI ȘI NU MAI SPUNE NIMĂNUI CĂ SUNT IUBITUL TĂU!!

- CU CE NAIBA SUNT EU VINOVATĂ CA EA TE-A INSELAT?!am strigat către el, având deja lacrimi în ochi.

- SĂ NU MAI ÎNDRĂZNEȘTI VREODATA SA SPUI CEVA RĂU DE EA!!M-AM SATURAT DE TINE SI DE FRATELE TAU TÂMPIT!!

A spus Taehyung apoi s-a îndepărtat nervos de mine intrând mai adânc în pădure.

Pov Myeong

L-am împins pe Jungkook cu toata puterea mea,observând cum și-a întors privirea catre copaci,în clipa aceea l-am observat pe Taehyung si pe ceilalți colegi ai noștri care ne priveau,am înghițit în sec apoi am încercat sa ma apropii de Taehyung însă în clipa următoare am simțit mâna lui Jungkook,apoi l-am auzit spunând:

O inimă༆𝐊𝐢𝐦 𝐓𝐡𝐯Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum