LANET KAVGA VE KAZA

9.5K 594 10
                                    

GECE

sabah uyandığımda yüzümde istem dışı bir gülümseme oluştu hemen üzerimi değiştirip aşağıya indim okul vardı yine of kızlar kahvaltı yapıyordu "GÜNAYDIN BEYBİTOLARIM" DEDİM bağırarak "günaydın" dediler hep bir ağızdan biraz atıştırdıktan sonra dışarıya çıktık ve bugün arbayla gitmeye karar verdik ve sonunda okuldayız bizim erkekler çetesi bize doğru geliyodu bizde onlara doru ilerledik ve her kez el ele tutuştu ama lanet olsun ya yüzüğümü  evde unuttum galiba salak kafam diğer elimi kapışonumun cebine koydum  ve bilikte sınıfa girdik ve her kez kendi sırasına geçti hoca derse başlamıştı ve biden sınıfın kapısı çaldı ve nöbetçi öğrenci sınıfa girdi "hocam dersinizi böldüğüm için özür dilerim müdür bey yıldızı, geceyi, defneyi ve hayali çağırıyor" dedi "hoca biz gidiyoruz" dedi yıldız "kızım o nasıl bir konuşma şekli ya karşında arkadaşın değil öğretmenin var" dedi yıldıza baktığımda sinirlenmişti "hoca uzatma işte yoksa daha fazla tutmam" dedim "gide bilir siz " dedi sanki gidemiceğiz de müdürün odasına pat diye girdik " bizi çağırmışsın müdür" dedi defne ama 1 dk hocanın yanında 4 kız vardı ve manşallah tam bir sürtükler işimiz var bunlarla bizim "BAKIN RUHSUZ KIZLAR ÇETESİ O MOTORLA KAPIDAN ATLAMA ŞOĞUNUZU UNUTMADIM HAREKETLERİNİZE DİKKAT EDİN!" dedi bağırarak yanındaki kızlar kikirdemeye başladılar " HOCA AYAĞINI DENK AL BİZ Mİ DEDİK BİZE İZİN VERME DİYE LAN " dedi yıldız kükreyerek ve elini sıraya vurdu o kızlar korktu galiba ki gülmeyi bıraktılar ve müdürün gözler pörtlemişti bizde hemen kapıya yöneldik ve kapıyı çarpıp dışarıya çıktık ve sınıfa  girdik dersin bitmesine 10 dk vardı ve sınıfın kapısı çaldı ve içeriye yukarıdaki sürtükler girdi gel de sinirlenme "hocam biz nakil öğrencileriz de " dedi içlerinden biri "kendinizi tanıtın " dedi hoca "ben aslı " dedi  içlerinden biri "ben ece " "ben nazlı" "ve bende banu" dedi  sınıfın neredeyse yarısı kızlara yiyecekmiş gibi bakıyo tabi bizim erkekler hariç  kızlar bizim erkeklerin önündeki sıraya oturdular neredeyse bütün okulun yarısı bizim erkekler çetesiyle çıktığımızı biliyorlar ama bu kızlar yeni geldiğinden dolayı bilmiyorlar ama öğretiriz oh be sonunda zil çaldı ....

YILDIZ

zil çalınca hemen bizim erkeklerle kantine indik ve boş bir yere oturduk "gece yüzüğün nerede " dedi mert "şey ya mert " dedi gece ağızın da bir şey geveleyerek "NE GECE NE !" diye kükredi mert kantinin yarısı onlara bakıyordu " arkadaşlar sakin olun biraz " dedi berke "mert evde unuttum tamam mı neden bu kadar tepki gösterdin anlayamıyorum ya"dedi gece  kızım sen ne diyon ya "ÖYLE Mİ GECE HANIM " diye tekrar bağırıp elini sıraya vurup gitti gece de arkasından gidecekti ama ben tuttum " kanka biraz siniri yatışsın öyle konuşun " dedim gece olumlu anlamda kafasını salladı ve yerine oturdu içeriye yeni kızlar girdi  bize imalı imalı bakıyorlardı gece ayağı kalktı " lavaboya gidip geliyorum" dedi ve tam gidecekken yeni kızlardan biri geceye çarpıp " ah pardon canım ya bilerek oldu" dedi ve gece " demek bilerek oldu" dedi ve kafayı kıza gömdü kızım burnundan kal akıyordu bizde hemen kalkıp yanlarında ki kızlara vurmaya başladık ve kızlar pert olmuş durumda "NE OLDU LAN BİR DAHA KONUŞSANA " diye gece bağırıyordu resmen ve vurmaya devam ediyordu kantin kapısından mert girdi ve "gece ne yapıyorsun " dedi "ne mi yapıyorum haddini bilmesini öğretiyorum" dedi ve mert gecenin kolu tutuğu gibi dışarıya çıkardı .....

HAYAL

"kızım bunlara ne oldu birden bire " dedim "ne bilelim biz ya" dedi defne ben derse girmek istemiyordum ondan dolayı kütüphanenin yolunu tuttum ve oraya gidip kafamı masaya gömdüm ve uyandığımda telefonum çalıyordu tam açacaktım ki telefon sustu oha çüş devenin nalı 55 tane arama vardı ve tek kişi berke hemen ardım " NEDEN AÇMIYON LAN TELEFONU !"  diye kükredi resmen ah kulağım sağır oldu " berke kendine gel ya kütüphanedeyim " dedim uykulu bir sesle "BEKLE LAN GELİYORUM" dedi aynı ses tonuyla kütüphanenin kapısı öyle bir çarpıldı ki bir an deprem oluyo sandım  " SEN NEDEN BENDEN HABERSİZ BURAYA GELİYON LAN" diyerek kolumu koparacakmış gibi sıktı berke " berke kendine gel .... ah kolum canımı acıtıyosun" dedim  "KIZIM BAK KENDİNE GELECEKSİN ANLADIN MI YOKSA BUNUNLA KALMAZ TAMAM MI" dedi "sen kendini ne zannediyorsun ya berke hani biz sevgiliydik ya artık değiliz" dedim ve elini tutup avucuna yüzüğü koyup oradan çıktım ve en son duydum ses galiba kütüphane diye bir şey kalmadı ama neyse bana ne o da hayvanlık yapmasaydı ...

DEFNE

"defne ben lavaboya gidip geliyorum" dedi ateş sanki izin vermicem olumlu anlamda kafamı salladım ve o lavaboya doğru giderken birden telefonu çaldı ve bende açtım " ateşş bebeğim dün geceyi hiç unutamadım bu gece buluşalım mı  aynı bar da" dedi ve bende o anda telefonu  kızın yüzüne kapattım ve ateşi bekledim bir açıklamaya ihtiyacım var öyle değil mi "aşkım ne oldu yüzünden düşen bin parça" dedi bu benimle dalgamı geçiyo " ATEŞ DÜN GECE NE HALT EDİYORDUN !" dedim bağırarak kaffe de ki her kez bize bakıyordu bundan eminim "ne saçmalıyorsun sen defne" dedi salak ya " SENİ BİRİ ARADI BENDE AÇTI ATEŞ DÜN GECE SÜPERDİ BU GECEDE BULUŞALIM  DEDİ" dedim ve " ne sen şimdi inandın mı ona" dedi " inanmayayım da ne yapayım" dedim ve " ben gidiyorum " dedim ve yüzüğü parmağımdan çıkartıp  masaya koyup gidiyordum ki kolumu tuttu ve " GİDEMEZSİN " dedi sen şimdi görüsün  tokatı suratına geçirdim ve " bak bakalım nasıl gidiyormuşum" dedim ve kaffeden dışarıya çıktım kaffe yi kesin yerle bir etmiştir piç kurusu ne olacak ...

GECE

"KIZLAR BİZE YAKIŞMAZ HADİ BARA GİDİYORUZ" dedim ve kızlar onay gösterdi ve her kez hazırlandı ve bara doğru yola çıktık ve evet bardayız karaoke bara geldik ve bir şarkı seçtik model - dağılmak istiyorum bütün gece içip söyledik ve sonra arabaya atlayıp eve doru yola çıktık yıldız birden bire dengesini kaybedip direksiyonu sağa sola çevirdi " YILDIZZZZ......"  en son duyduğum ses ise pat diye bir sesti ve sonrası karanlık ......

RUHSUZ KIZLAR ÇETESİ (TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin