14. Bazén

260 25 0
                                    

"Sakra Jinxxi co tu blbneš?!" zeptala jsem se ho.

"No.. co asi?! Jím čínu." ušklíbl se a ukázal jak udělal malou dírku do stolu a ta díra vedla i do toho kastrolu, tudíž všechna čína tekla na Jinxx-e.

...

"To už si ze mě v téhle rodině dělají snad srandu.."pomyslela jsem si.

"Nechceš k tomu ještě hranolky?" zeptala jsem se ho s pobavením v hlase.

"Jee, to by jsi byla milá." řekl.

"Tak si pro ně jdi" ušklíbla jsem se a sedla si na barovou židličku.

"Hele kluci.. ta čína nějak rychle ubývá." řekl s podivením Jake.

"Máš pravdu" přitakal Oliver.

"Bodejť by ne, žerete jak tank" zasmála jsem se.

"Ale tolik jsme toho nesnědli, to musí někudy utíkat" odporoval Jordan.

"Vážně hodně žerete, nesvádějte to na utíkání" zašklebil se Andy. Psychicky jsem to nevydržela a všechen smích vypustila napovrch. Ihned se na mě vrhlo všech devět párů očí.

"Co je tu k smíchu?" otázal se Ashley.

"Eh.. Nic" snažila jsem se to zakecat, ale jaksi moje schopnosti byly právě na bodu mrazu.

"Nelži" probodl mě pohledem CC.

"Já nelži!" odporovala jsem. I když sama dobře vím, že lhát neumím.

"Ne?" nadzvedl obočí.

"Ne!" složila jsem si ruce na hrudi.

"Na ní!" zakřičel Oliver a už mě bral na záda.

"Já nejsem pytel brambor!!" tloukla jsem ho do zad, ale marně.

"Řekni co tajíš! Nebo dopadneš špatně" vyhrožoval mi.

"Já nic netajím!" kéž bych nebyla tak tvrdohlavá.

"Jak myslíš.." až teprve teď jsem si uvědomila, že jsme na zahradě. A nebezpečně blízko bazénu.

"Ne! Olivere!! Já vám to řeknu!" začala jsem vyšilovat.

"Tak povídej" pobídl mě.

"Podívejte se pod stůl, máte tam nezvaného hosta" zasměji se.

"Děkuji za spolupráci" uchechtl se a už jsem letěla do bazénu. Rychle jsem se nadechla a pak cítila tu úžasnou mokrou vodu.

"Proč jsi to udělal, když jsem vám to řekla?!" vyplavala jsem.

"Neodolal jsem" ušklíbl se a odešel do domu.

To jsem to zas dopadla, je zima jak na severním polu a já si tu plavu v bazénu.

Vylezla jsem a ihned se rozklepala zimou. "Ještě nastydnu" řekla jsem si pro sebe a zakroutila hlavou. Šla jsem pomalu domů. Vzala jsem za kliku od skleněných zadních dveří, ale jakmile jsem s ni pohnula nic se nestalo. Ti zmetci mě zamknuli!

"Otevřete!" zařvala jsem, ale přes sklo to slyšet zřejmě nebylo. Kopla jsem do dveří, ale sklo se rázem rozcinkalo. To asi nebude nejlepší nápad, jak se dostat domů.

Nejlepší nápad co mě teď napadá? Vlézt domů oknem.

Šla jsem teda obejít náš krásný dům. Jenže ty blbci jsou tak mazaní, že nechali otevřené okno jen ve třetím patře. Tam se dostanu možná tak jeřábem!

Vrátila jsem se zpět do zade na zahradu. Šla jsem k terase a začala hledat deku, nebo aspoň prostěradlo. Prostě cokoliv, čím bych se mohla zahřát.

"Ani ubrus na stůl tu není?!" řekla jsem si pro sebe. Ta smůla byla čím dál větší. Nejdřív to začalo kašlem. Ano, jsem velice náchylná na nemoci. Kdo asi ne, při mínus 8 stupních celsia, že?!

Se divím, že v tom bazénu nebyl led.

Začali se mi klížit oči únavou. Po chvilce jsem upadla do krásného hlubokého spánku.

***

Andy

Dlouho jsem neviděl Sem. Šel jsem se po ní podívat do obýváku, kuchyně, prostě jsem prolezl celý dům včetně sklepa. Nikde po ní ani stopy.

"Kluci?" vešel jsem do obýváku.

Místo odpovědi se ozvalo jedno hlasité Hmm.

"Kde je Sem?" přešlápl jsem na druhou nohu a sledoval jejich reakce.

"Já nevim, od té doby co jsem jí hodil do bazénu jsem jí neviděl." pokrčil rameny Oliver a jeho pozornost upoutala zase televize.

"Do bazénu?! V takové zimě?! Jsi normální?!" začal jsem vyšilovat a chodit sem a tam.

"Klid Andy, beztak už leží v posteli" řekl s klidem Matt.

"Neleží, byl jsem tam" zamračím se.

"Tak se šla projít?" snaží se odlehčit situaci Jake.

"To jsi mě teda uklidnil" prsknu na něj.

"Hej klid!" rozkřikl se Jordan.

"Moment.. Kde je Jinxx?!" a další nával zoufalství se dostavil.

"Sežral nám všechnu čínu, tak jsme o zavřeli na půdě s ovocem" pokrčil rameny CC.

"Vždyť ovoce nejí!" vyštěkl jsem.

"To byl účel" zasmál se zlomyslně Oliver.

"Jste jak malý" pokroutím hlavou.

"Jdu se podívat po Sem, tak se tu prosím nepozabíjejte." věděl jsem, že tato prosba je zbytečná, ale kdyby spáchali vraždu, já bych byl aspoň nevinný.

Přišel jsem na terasu, kde moje oči zabloudily k bílému promrzlému tělo Sem..

Tak je tu po dlouhých dvou měsících další díl, k dalšímu dílu mě inspirovalo hodně votes za poslední dobu, takže bych vám chtěla moc poděkovat za to kdo to čte. Přijde mi to jako už hrozná kravina, ale jsem ráda, že vás to snad baví. Moc vám děkuji a hlavně: verca6669, MaBohov a sítisn19 :'3 doufám že si toto upozornění přečtete, protože kvůli vám je toto pokračování. I když je trošku nudnější. Tak znovu díky a ahoj:3

PS. pardon za chyby:)

†Saviour†Kde žijí příběhy. Začni objevovat