(Leyla ve Ayşe, Ali'nin aşkının izini sürmek için kasabanın çeşitli bölgelerini araştırmaya devam ederler. Eski kasaba halkıyla konuşarak, Ali'nin ve Zeynep'in geçmişte yaşadığı anıları ve kasabanın sırlarını daha derinlemesine anlamaya çalışırlar.)
(Bir akşam, Leyla ve Ayşe, Ali'nin eski evinden birkaç adım ötedeki eski bir mağaraya ulaşırlar. Bu mağara, Ali'nin ve Zeynep'in gençlik yıllarında sık sık ziyaret ettikleri romantik bir mekandır.)
(Mağarayı araştırırken, Leyla ve Ayşe, duvarda eski yazılmış notları ve işaretleri keşfederler. Bu notlar, Ali'nin ve Zeynep'in geçmişteki aşklarını anlattığı romantik mesajlarla doludur.)
(Eski notları inceleyen Leyla ve Ayşe, Ali'nin ve Zeynep'in arasındaki aşkın ne kadar derin ve tutkulu olduğunu anlarlar. Ancak, notlardan birinde, Zeynep'in kasabayı terk etmeye karar verdiğine dair bir ipucu bulurlar.)
(Ali'nin gençlik yıllarına dair daha fazla geriye dönüşle, Ali'nin ve Zeynep'in mutlu anıları izleyicilere gösterilir. Ancak, Zeynep'in beklenmedik kayboluşunun ardında yatan gerçek sırlar ve nedenler hala aydınlatılmamıştır.)
(Leyla ve Ayşe, mağaradan ayrıldıktan sonra kasabaya geri dönerler ve kasabanın halkı arasında Ali'nin aşkının ve Zeynep'in kayboluşunun ardındaki gerçek sırları araştırmaya devam ederler.)
(Geçmişle bugün arasındaki bağlantılar daha da netleşirken, Leyla ve Ayşe, kasabanın derinliklerindeki gizemli geçmişi gün yüzüne çıkarmak için birlikte çalışmaya devam ederler.)
(Bölüm, Leyla ve Ayşe'nin elde ettikleri yeni bilgilerle bir sonraki adımı planlamasıyla sona erer. Gizemin kalbindeki sırların çözülmesine bir adım daha yaklaşılmıştır, ancak daha fazla gizem ve macera beklemektedir.)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Rüzgarın Ardında
ChickLitRüzgarın Ardında, sakin bir kasabada geçen ve 1980'lerin atmosferini yansıtan bir aşk ve macera dizisidir. İlk bölüm, ana karakter Leyla'nın, monoton bir işten sıkılarak eski bir antika dükkanında keşfettiği bir mektupla başlar. Mektup, kasabada yaş...