Κεφάλαιο 14

220 34 9
                                    

" Μπαμπά, είσαι σίγουρος ότι δεν βρήκες κανένα χαρτί στο διαμέρισμα;" Η φωνή της έκρυβε καχυποψία.

" Δεν βρήκα τίποτα, κορίτσι μου. Βέβαια εσύ θα ξέρεις καλύτερα που να ψάξεις..."

Άφησε την πρόταση του μετέωρη και η κοπέλα γρύλισε.

" Να κάνω ολόκληρο ταξίδι για ένα φύλλο χαρτί;" γκρίνιαξε.

" Κοίταξες τα πράγματα σου μη τυχόν και το έχεις πάρει μαζί σου;"

" Έχω φάει όλο τον τόπο. Τα έχω κάνει όλα φύλλο και φτερό. Δεν βρίσκεται εδώ. Μήπως να μιλήσεις εσύ με τον Τζέραρντ ή ο Μπάρι για να βγάλουμε ένα αντίγραφο;"

" Ο Μπάρι δεν είναι ο κατάλληλος άνθρωπος για να μεσολαβήσει " είπε με σιγουριά ο πατέρας της. " Πιάστηκαν στα χέρια, Άντα."

" Πότε έγινε αυτό;" ρώτησε έκπληκτη.

" Λίγες μέρες αφότου έφυγες. Σαν περήφανα κοκόρια τρώγονταν για εσένα " αστειεύτηκε και μετά η φωνή του χαμήλωσε. " Εγώ και η μητέρα σου θέλουμε να σε δούμε. Έστω και για μία ημέρα. Σκέψου το, Άντα και πάρε το αεροπλάνο να έρθεις."

" Σου το υπόσχομαι ότι θα το σκεφτώ. Σε αγαπώ πολύ, μπαμπά. Να φιλήσεις τη μαμά."

......

Οι μέρες κυλούσαν γρήγορα όπως το νερό στο αυλάκι. Ο χειμώνας υποδεχόταν την άνοιξη και οι μυρωδιές της φύσης διαδεχόταν το κρύο και τη βροχή.

Το Παρίσι φαινόταν πιο ζωντανό και φιλόξενο. Οι πρώτοι τουρίστες είχαν ήδη φτάσει και κατακλύσει τον Σηκουάνα. Ο αχνιστος καφές και τα κρουασάν είχαν μοσχοβολησει από πρωί τους δρόμους. Και ήταν αδύνατο να μη φτάσουν μέχρι τη μύτη της Άντας η οποία περπατούσε από εκεί σχεδόν κάθε μέρα.

" Μαρισολ, είδες το φαρδύ λευκό μου πουκάμισο; Σκέφτηκα να βάλω αυτό και απ'έξω ένα φαρδύ πουλόβερ" φώναξε η Άντα ψάχνοντας την ντουλάπα της.

" Δεν νομίζεις πως θα το παρακάνεις; Στην Ελλάδα ο ήλιος θα καίει. Θα ζεσταθείς με το πουλόβερ" της απάντησε η κοπέλα που καθόταν στο κρεβάτι και την κοιτούσε να ετοιμάζεται.

" Και τι να βάλω;" Ξεφυσηξε απογοητευμένη.

Είχε μόνο δύο ώρες για να ετοιμαστεί και να φύγει για το αεροδρόμιο ώστε να προλάβει την πτήση της.

" Βάλε ένα φούτερ. Να, αυτό για παράδειγμα" της έτεινε ένα πράσινο ύφασμα και η Άντα το πέταξε ξανά μέσα στην ντουλάπα.

" Δεν ξέρω πως βρέθηκε εδώ αλλά αυτό είναι του Τζέραρντ. Δεν πρόκειται να βάλω κάτι δικό του."

I DoWhere stories live. Discover now