"of ji ac sunu"
Besinci kez aramama ragmen jisung hala acmamıstı. Galiba yine sarhos olmustu. En son minho ile disari cıkacagını soylemis ve endiselenmemi gerektirecek bir durum olmadıgını soylemisti ve ne kadar inatci oldugunu bildigim icin kabul etmek zorunda kalmıstım. O her ne kadar minhoyu sevse bile ben o ite guvenmiyordum. Sadece jisungum istedigi icin izin vermistim.
Evet hikayeyi anlattıgıma gore devam edebilirim
Minhoyu aramayı yeni akıl etmistim. İkinci kez caldırdıgımda actı. Arkada hic bardalarmıs gibi bir ses gelmiyodu.
(minho: "')
"Alo hyung"
"Ulan it oglu it jisunga naptın"
'"Hiçbir şey yapmadım hyung"'
"Birlikte ne yaptıgınızı hemen bana soyle"
"'Hyung jisung evime geldi birlikte oyun falan oynayıp film izledik. Ben geldigimde uyuyodu. Telefonunun da sarjı bitmis"'
"Onceden soyleseydin ya it"
"Neyse yarın ben almaya geleyim jisungu sakın birsey yapayım deme bak!"
'"Haha tamam hyung hic suphen olmasın'"
"İyi geceler"
'"İyi geceler hyung'"Jisungun iyi oldugunu duyunca icime su serpilmisti. Cok uykum geldigi icin islerimi halledip uyumustum. Sabah kahvaltı yapacakken aklıma jisung gelmisti. Biraz hızlı adımlarla minhonun evine adımlamaya basladım. Evine vardıgımda zili calip beklemeye basladım
"bu kim ya"
Kapı acılınca karsısında beni goren jisung sasırmıstı.
"Ji hazırlan gidelim"
"Minhoya haber vereyim o zaman"
Minhoya haber verdikten sonra bizim evin yolunu tutmaya basladık
"Hyung... dun ne oldugunu sormayacak mısın?""Biliyorum zaten ji"
"Peki"
Eve varınca kendimi yatagıma attım ve uyumaya karar verdim. Ustumu degistirdikten sonra yutup izlemeye karar verdim.
"Hmmm bu video guzel gibi san- bi dakika bu ne"
O sırada kapagında okulun sorunlu cocugu park seonghwa olan bir video gordugumde duraksadım. Angel baby cover videosuydu.(Medyaya koydum dinleyin!!!) Tıkladım ve biraz dinledim. Okulun sorunlu cocugunun boyle soft coverlar yaptıgını kim bilebilirdi ki?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
cover
Humorhongjoong okulun kabadayısı olan park seonghwanın soft sarkılar coverladıgı kanalını gorur