(Beg)
Şuana nasıl geldiğim hakkında bir fikrim yok. Bir rüyadayım belki de. Coni' nin yanındayım. "Takılmak ister misin" yazan bir mesaj aldım. Ve şu an, tam yanımda. Nasıl hareket edeceğim, ne yapacağım. En ufak fikrim bile yok. Tüm bedenimi utanç duygusu kaplıyor sadece. Ama bunun tek şansım olduğunun farkındayım o yuzden elimden geldiğince duygularımı belli etmem gerekiyor.Coni benim torbacım. Aramızda sadece alıcı-satıcı ilişkisi var ve ben bu insana 8 aydır sırılsıklam aşığım. Tek bir adım dahi atamadım çünkü bu imkansızdı ama artık bit şeyler olsun istiyorum. İçimdeki her aklıma geldiğinde uçuşan kelebekler, her aklıma geldiğinde istemsizce akan göz yaşlarım bekleyemiyor artık.
Yanyanayız. Başbaşa. İkimizde şekerliyiz ve patlamayı bekliyoruz. Bir sahilde ıssız bir yerde yan yans oturuyoruz. İçim kıpır kıpır o gülümseyişi her gördüğümde heyecandan patlıyacak gibi hissediyorum.
Kafam gelmeye başlıyor ve Coni sesimdeki değişimden bunu farkediyor. Ağaca doğru yaslanıp kafamı koyuyorum.
Coni;
Omzuma yaslanabilirsin istersen :33
*Yavaşça omuzuna doğru kafamı koydum*Ananı sikeyim. Heyecandan elim ayağıma dolandı. Mutluluktan ölmek üzereyim.
(Coni)
O daha reşit değil. İnkar etsede ben bunun farkındayım. Ve yaptığım şeyin mantıklı olmadığınında farkındayım. Ama aşk gözleri kör edermiş. Çok tatlı. Ve ben buna dayanamıyorum. Şu ana kadar aramızda geçen tek şey mal alıp vermekti sadece. Ama yaydığı enerji, güzelliği. Ben böyle biri değildim kızım. Naptın bana?Coni;
Patlarken çok tatlısın lan. *Gülümser*
Sessizce;
Her zaman olduğu gibi.Beg;
SEN DAHA TATLISIN ZATEN HER ZAMAN TATLISIN (Patladığı için saçmalıyo. :3)Coni;
Hmm. Öyle miymiş? Böyle düşünmene sevindim(Beg)
Ne diyeceğimi şaşırmış durumdayım. Bu kadar heyecanla, mantıklı düşünemiyorum.
*Kafamı omuzundan kaldırıp ona sıkıca sarılıyorum**Saçlarımla oynuyor*
Coni;
Kalbin çok hızlı atıyor oğlum. *kıkırdar*
Bir şey diyim mi. Reşit olmadığını biliyorum. Yaptığım şeyin mantıklı olmadığınıda. Ama kalbimi çaldın kızım. Değiştirdin beni. Ve ben artık adım atmadan duramıyorum. Seni istiyorum ben. Ve sadece seni istiyorum. Benim olman için ne gerekiyorsa veririm.
Seni çok seviyorum Beg.Beg;
Bir şey vermene gerek yok Coni. En başından beri senin olmak istiyorum. Sadece senin.