אנה אהבה את חייה החדשים יחד עם אלבין, אומנם, לא הרבה השתנה, היא עדיין גרה בארמון, החדר של אנה שבו אלבין היה מתארח רק להיתים הפך לחדר המשותף שלהם.
דבר אחד היא לא אהבה, היא לא אהבה את העובדה שהייתה צריכה להוליד ילדים בפחד בשל המלחמה שמשתוללת בחוץ.
אלבין ניסה להרגיע אותה ולהגיד לה שהכל יהיה בסדר.
אנה גם רצתה לעבור לבית חדש כי יש סיכוי גבוה שיפגעו בילדים בארמון ולא במקום אחר.
"אין סיבה להתחבא" "חוץ מזה זו המסורת: כל בני משפחת המלוכה יגורו בארמון עם משפחותיהם" "וזה תקף לגבי כל שלושת הממלכות" הבהיר לה אלבין. "ככה העולם עובד.."
אנה הייתה מבואסת, היא הבינה שכל מה שמגביל אותה כל הזמן הם רק חוקים טיפשיים.
"אלבין, בוא למטה"
"מה? בשביל מה?" אלבין לא הבין.
"בוא למעבדה"
"מה עובר לך במוח?" תהה אלבין.
"בוא נכין שיקוי חיזוי ונגלה האם כאשר יהיו לנו ילדים נחייה בשלווה".
"לקרוא לאנסטסיה?" שאל אלבין.
"לא, אני לא רוצה להפריע לה היום, יש לה דייט עם בחור מכפר מיטא- שמו מיאל".
אנה ואלבין לקחו ספר ששמו "שיקויים למתחילים" וניסו להכין את השיקוי. להפתעתם- הם הצליחו. ולא רק זה: הם גם ראו בדיוק מה שרצו לראות- את כולם מאושרים. כולל ילדה של אנה. הם רק ידעו שעתיד להיות להם ילד/ה אחד. החיזיון היה מטושטש, הפנים של הילד/ה לא היו גלויות ולא יכלו לזהות האם זה בן או בת.
לאנה ואלבין לא היה אכפת האם זה בן או בת, אלא היה להם אכפת שלא משנה מה הוא/היא יהיה/תהיה הילד/ה יהיו בעל לב טוב שיוכל/תוכל להמשיך את משפחת המלוכה.
החיזיון צדק, כשנתיים לאחר ניסיון החיזוי אנה הולידה את בנה. אך משהו אחר היה בלתי צפוי, אמא של אלבין- נפטרה ביום הולדתו של הילד הקטן והחמוד.
אנה ראתה בכך חוסר מזל וקראה לילד "ביש".
"חבל שאבא שלך לא כאן כדי לראות אותך- אתה דווקא די חמוד" חייכה אנה חיוך רחב.
"כשהוא יחזור מהשבעה תוכל לפגוש אותו" הוסיפה.
לעומת זאת ביש היה ילד מופלא, הוא למד לדבר בגיל חצי שנה ולכתוב ולקרוא בגיל שנתיים וחצי.
בהיותו של ביש בגיל שלוש ביקור לא צפוי בא מנקישות הדלת.
"היכנס" פקד המלך גון.
"שלום לכם" אמרה ילדה בת כ12 ששמה טנייה בצניעות כמה שיכלה: גופה ממש רעד.
"אני צריכה עזרה" היא אמרה ברעד, כולם הסתכלו בה ולא האמינו למראה עיניהם: שיניה היו כשיני ערפד. היא הייתה ערפדית.
YOU ARE READING
שתיים על הכוונת
Adventureלפני שנים רבות, כשהעולם עוד היה תוהו ובוהו, כוחות האופל יצרו את לילית אשר מדמה נוצרו הערפדים המרושעים. לאחר זמן מה, כשנמאס לכוחות האפלים ממנה, יצרו גם את בני האדם שיצאו עם חוש צדק חזק יותר ממה שהכוחות ציפו... יום אחד אולדין בן האנוש, ערך ניסוי על ח...