Od począdku do końca

6 0 0
                                    

Sanem Ayidin mieszka w Stambule z rodzicami i starszą siostrą,Leylą.

Jest marzycielką , chciałaby zostać piątką i wyjechać na Galapagos.

W żadnej pracy nie zagrzała miejsca na dłużej. Pod wpływem ultimatum postawionego przez rodziców Sanem zaczyna pracę w agencji reklamowej, w której pracuje jej siostra.

Tymczasem właściciel agencji, pan Aziz, postanawia wycofać się z zarządzania firmą i wzywa do Stambułu swojego syna, fotografa i podróżnika Cana.

Młodszy syn Aziza, Emre, czuje się zlekceważony przez ojca.

Angażuje niczego nieświadomą Sanem do udziału w intrydze.Sanem nic nie wiedziała i się zgodziła.

Can zakochiwała się codziennie coraz mocniej w Sanem a ona w nim nie.

Sanem odkryła któregoś dnia że Emre i Ailin knują przeciwko Canowi a ja w to wciągnęli powiedziała Emremu że ma  powie wszystko Canowi albo ona to zrobi i wyszła.

Jakiś czas  później Sanem powiedziała wszystko
Canowi on chciał wyjechać ale jednak tego nie robił ale nie chce znać brata a Sanem już nigdy nie zaufa ale spotyka się z nią.

Pewnego razu powiedział mi że każdy zasługuje na drugą szansę zaczął rozmyślać.

Parę dni później Sanem zobaczyła Emrego w firmie poszła się spytać Cana co tu robi Emre.

Powiedział że dał mu drugą szansę i o wszystkim zapomniał i jej też dał drugą szansę i powiedział że mogą być najlepszymi przyjaciółmi zgodził się.

Samet chciał recepturę perfum Sanem i przyszedł do firmy ale Can się nie dał mu pieniądze za receptur żeby nie brał gdy Can go wygonił wziął Sanem na bok i powiedział że te perfumy są tylko jedno i tyle.

Dwa miesiące później Sanem dała Canowi zeszyt w którym pisała i on wziął ją do chatki w gurach ale śledził ją Yiğit i spalił ten zeszyt a Can to zobaczył i popchnął go i Yiğit wtrącił do szpitala.

Sanem powiedziała tam do Cana żeby się wynosił. Rok później Can powrucil a Sanem była po depresji a Can o tym nie wiedział jego tata Aziz uknuł plan żeby oni byli znów razem po jakimś czasie ten plan się sam dokonał bo byli znów razem ale jakiś czas później minęli wypadek i Can stracił pamięć i zapomniał o Sanem i co się stało 2 lata temu.

Sanem wiedziała jak mu przywrócić pamięć i dlatego firma znów zaczęła funkcjonować ale to nic nie dało i nie odzyskała dopiero jak Sanem chciała wyjechać i pobiegł po nią na dworzec kolejowy to następnego dnia odzyskał pamięć poświadczył się Sanem następnego nią parę dni później wzięli ślub i wyjechali w podróż  na rok po powrocie Sanem zaszła w ciążę i urodziłaś trójkę dzieci trojaczki 2 córki i 1 syna. Tak się kończy ta historia .

Historia Cana i Sanem Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz