ilk duz yazi bolum cokkorkunc
☆••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••☆
Barty pov:SBD'ler yaklaşıyordu tabii ki ultra zeki mükemmel harika olduğun için harika gececekti. Hogwarts bahçesindeki eski bankların birine kitaplarımı koymuş, biçim değiştirme kitabında yazanları okuyordum. Odaklanabilmiştim ve eğer James Potter tarafından rahatsız edilmeseydim.
-Selam Barty...
Kafasını kaşıdı.
-selam Reggie'nin sevgilisi.
Göz kırptım. Yakınlığımız olmasa da fena bir çocuk değildi.
Zoraki bir şekilde gülünsedi.
-Regulus'u gördün mü acaba?
-Evan ve Pandora'yla kütüphanede olmaları gerekiyor fazla ses çıkarıyorum diye dışladılar beni.
-Anladım. Kötü olmuş. Teşekkür ederim. Ve iyi çalışmalar biçim değiştirmede yardıma ihtitaç duyasan seve seve yardım ederim.
-Teşekkür ederim. Görüşürüz.
-Görüşürüz!
Ve uzaklaştı. Evan nasıldır acaba beni düşünüyor mudur acaba o da. Saçmalıyorum. Evan neden beni düşünsün ki? Sevgiliyiz evet, Evan beni düşünemeyecek kadar dolu bir insan. Soylu bir ailede, dersleri var, arkadaşlık ilişkilerini sağlam kurmalı.
Bunlar gerçek olan şeyler mi yoksa depresif atağın bana düşündürdüğü şeyler mi? Sanırım ilaçlarımı düzgün almalıyım beş dakika öncesine kadar her şey harikaydı. Depresif ataklardan nefret ettiğim kadar manik ataklardan da nefret ediyorum. Ya hiçbir şeyi düşünmüyorum ya her şeyi düşünüyorum. Bipolar olmaktam nefret ediyorum.
☆•••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••☆
Bunun devamini sizin isteklerinizi birlestirerek yazmak istiyorum hatam varsa affedin💗💗
ŞİMDİ OKUDUĞUN
mukemmel barty ve koleleri😎🤚
FanficTurkce cok cok az Rosekiller kitabi yoktu ve neredeyse hic Skittles kitabi yok dedim ben yazayim😋😋👍 Shipler😻😻 Rosekiller Dorlene Starchaser(Jegulus) Wolfstar Pandalily Emmary