Saat 08.30'u gösteriyordu ve uyanmislardi Gorkem ve Leyya. Erkenden yola düştüler ve yine bilmedikleri bir yerde yürümeye devam ettiler. Bu sırada Sıla ve Fırat'da uyanmış eşyalarını toplayıp yola koyulmuslardi. Sıla ve Fırat yorgun adımlarla yürürken bir ses duymustu Fırat,sesi merak edip sese doğru yuruyodu Sıla'da arkasından gidiyodu. Fırat bir agacin arkasına geçti ve kafasını uzatarak bakmisti etrafa tam önüne dönerken birsey gozune takıldı iyice inceledi ve tespit etmişti,bir kurt gormustu. Hemen önüne döndü ve Sıla'ya sessiz olmasını soyledi. Sıla "ne oldu,ne gordun Fırat ?" diye sessizce sordu. Fırat "sessiz ol yanıma gel" dedi. Sıla yanına gitti Firat'in kafasını çıkardı ve kurt'un olduğunu gördü ve bagirdi. Fırat eliyle ağzını kapadı ve kenara çekti Sila'yi. Kurt etrafa bakindi fakat birşey goremedi ve uyumaya devam etti. Firat,Sıla'ya "hadi sessizce gidelim buradan"dedi ve sessizce ordan uzaklastilar. Korka korka yuruyolardi. Oradan iyice uzaklaşmak istediler ve yurudukce yuruduler. Yürürken arkadaşları Gorkem ve Leyya'yi gorduler. Sıla olanları anlattı ve Leyya'yi korku sararken,Gorkem'de derin dusuncelere kapılmış kafasında ne yapacaklarına dair plan yapıyordu. "arkadaşlar biraz daha yuruyelim ve konaklanicak iyi bi yer bulup bu gece orda kalalim" dedi. Yuruduler, bir agacin altında durdular ve orada konaklanicaklarda bugün. Leyya ve Gorkem çadırı kurarlarken Leyya,Görkem'e "şimdi ne yapicaz var mi bir planın ?" diye sordu. Gorkem "Şimdilik yok ama bunları akşam hep beraberken oturup,dusunucez ve bi plan yapicaz artık."dedi. Çadırı kurup,ateşi yaktılar ve hep beraber ateşin etrafında oturdular.