Bölüm sonuna doğru kısa ve az detaylı bir smut var.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~"Dört ay sonra"
Lisa's pov
Bugün bebeğimizin cinsiyetini öğrenecektik...
Sabah, ailecek heyecanla kahvaltımızı yaptıktan sonra vakit kaybetmeden hastaneye gittik.
Yeonjun da en az bizim kadar heyecanlıydı...
Ultrason odasına girer girmez, eşimin sedyeye uzanmasını sağladıktan sonra oğlumu kucağıma alıp yanına oturdum.
İkimiz de Jennie'nin elini tutarken doktor, ekranla birlikte eşimin karnını açarak kasıklarına jeli sürüp dağıtmaya başladı.
Doktor: Evet... Heyecanlı mıyız Manoban ailesi ?
Hepimiz gülüşerek onayladığımızda, doktor bey de gülerek ekrana odaklandı:
Doktor: Hmm, bakalım bugün cinsiyetini bize gösterecek misin küçük Manoban ?
Heyecanımız doruktaydı. Yeonjun da dahil hiçbirimiz cinsiyetine önem vermiyorduk. Çünkü sağlıklı olması, hepsinden daha değerliydi...
Tabii yine de Jennie, ilk hamileliği olduğu için hepimizden fazla heyecanlıydı.
Meleğim benim, çok seviyorum onu. Minik karım benim, kediciğim !
Yeonjun birden şaşkın bakışlarla bana döndü:
Y: Lisa anne, güm güm güm seslerini duyuyor musun ?
Sıcak bir gülümsemeyle başını okşadım:
L: Evet anneciğim, kardeşinin kalp atışları o ses...
Y: Vay canınaaa !
Diye tatlı bir tepki verince, Jennie ile birbirimize bakıp güldük.
Doktor: Oh ! Sanırım bebeğimiz...
Üçümüz de doktora odaklandığımızda, bakışlarını ekrandan çevirerek bize döndü:
Doktor: Erkek !
~
Hastaneden ayrılır ayrılmaz herkesi arayıp, bebeğimizin erkek olduğunu söylemiştik.
Şimdiyse arabada şarkı söyleyip eğlenerek eve dönüyorduk. Tabii arabayı, eşim ve oğullarımın sağlığı için oldukça yavaş kullanıyordum...
Işıklara yakalandığımızda Jennie, müziği biraz kısarak bana döndü:
J: Hayatım çok yavaş gidiyoruz, biraz hızlan lütfen...
Söylediği şeyle birlikte kıkırdadım. Sonrasında ona döndüm ve her şeyden habersiz, şapşal ve de şaşkın bir şekilde bakan gözlerine gülmeye başladım.
J: Ne oldu ?
Başımı iki yana sallayıp derince iç çektikten sonra, kulağına eğilerek fısıldadım:
L: Aklıma sevişirken "hızlan anneciğim, lütfen..." diye inlediğin an geldi sadece...
Geri çekilip kıkırdayarak yanağını öptüğümde, gözlerini irice açtı ve kaşların çattığı gibi omzuma vurdu:
J: Lisayah !
Göz kırparak öpücük attım. O da göz devirip dişlerini sıktı ve ağzını oynatarak ses çıkarmadan konuştu:
J: Arkada çocuk var !!
Kıkırdamaya devam ederek omuz silktim ve dikiz aynasından arka koltuğa baktım; kendi kendine oyuncak filiyle oynuyordu...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Womanizer +18 (Jenlisa G!P) ✓tamamlandı✓
FanfictionKadın avcılarından intikam almaya yemin etmiş Jennie Kim, bir gün Lalisa Manoban adında sert bir kayaya çarpar ve ikisinin arasında romantik-komedi filmlerini aratmayan uzun ve heyecanlı bir hikâye başlar... Jenlisa girlpenis kurgusudur. Lisa top ve...