⍴rzᥱძs𝗍ᥲᥕіᥱᥒіᥱ ⍴᥆s𝗍ᥲᥴі

16 1 0
                                    

- ᑲ᥆һᥲ𝗍ᥱrzᥡ gł᥆́ᥕᥒі:

• 𝘒𝘪𝘮 𝘛𝘢𝘦𝘩𝘺𝘶𝘯𝘨

ೄ - Taehyung od małego był rozpieszczany

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

ೄ - Taehyung od małego był rozpieszczany. Żył w zamożnej rodzinie, która kupowała jego miłość poprzez spełnianie każdej jego najmniejszej zachcianki. Stąd wynikały u niego cechy materialisty. Jako dziecko spędzał czas jedynie ze swoją niańką, która troszczyła się o niego jak o własne dziecko. Nawiązał z nią przyjazną więź. W wieku nastoletnim uczęszczał do szkoły prywatnej, w której był lubiany. Spędzał wolny czas z przyjaciółmi korzystając ze swoich nastoletnich lat. W wieku piętnastu lat zrozumiał, że krzywda człowieka sprawia mu nieopisywalną przyjemność. Uczęszczał do psychologa, jednak w ostateczności zrezygnował. Jako szesnastolatek popełnił pierwsze przestępstwo, którym było zabójstwo swojej własnej matki. Na miejscu zbrodni podał się za ofiarę włamywacza, który zadźgał na śmierć jego rodzicielkę na jego oczach. Jak można się domyśleć wyszło mu to na sucho. Od tamtego czasu minęły cztery lata. Liczba jego zabójstw znacznie wzrosła. Sam Taehyung nie raz przeraził się swojego nie jednego czynu. Jednak nie zmusiło go to do zaprzestania swoich czynów.

• 𝘑𝘦𝘰𝘯 𝘑𝘦𝘰𝘯𝘨𝘨𝘶𝘬

ೄ - Mężczyzna zarówno jak Taehyung należy do zamożnej rodziny

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

ೄ - Mężczyzna zarówno jak Taehyung należy do zamożnej rodziny. Nigdy niczego mu nie brakuje. Jeongguk od zawsze był zainteresowany w pomaganiu miastu. Jego ojciec był policjantem. Rzadko kiedy był w domu, jednak tworzył dla niego godny wzór do naśladowania. W latach, w których uczęszczał do szkoły należał do samorządu szkolnego. Włączał się w każdą ich akcję. Jego matka zawsze była w stosunku do niego wspierająca oraz dumna z jego czynów. Gdy ten wyjechał z miasta rodzinnego, aby zająć się kształceniem w dziedzinie policyjnej dała mu do tego wolną rękę opłacając każdy z lat nauki na studiach. Dwudziestodziewięciolatek obecnie pracuje na oddziale kryminalnym zajmując się każdą z najważniejszych spraw z powodu na jego wysokie położenie w tej dziedzinie oraz zaufanie szefa. Ma dobre kontakty ze swoimi rówieśnikami. Nie widzi w nikim wroga. Bywa oziębły i zimny. Nigdy nie przerażał go widok krwi. Dlatego gdy trafia na świeże miejsce zbrodni nie ma problemów z pracą tam, tak jak niektórzy z jego otoczenia.

- ᑲ᥆һᥲ𝗍ᥱrzᥡ ⍴᥆ᑲ᥆ᥴzᥒі:

• 𝘗𝘢𝘳𝘬 𝘑𝘪𝘮𝘪𝘯

ೄ - Dwudziestopięciolatek, pracuje na tym samym oddziale co Jeon

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

ೄ - Dwudziestopięciolatek, pracuje na tym samym oddziale co Jeon. Zawsze bierze swoją prace na poważnie. Nigdy się nie poddaje nawet jeśli po drodze napotyka wiele niesprzyjających z jego celem przeciwności. Z reguły jest słonecznym chłopakiem. Stara się być miły oraz uprzejmy dla wszystkich, zwłaszcza swoich rówieśników w pracy. Sam sobie przyznał, że ma czasem słabości jeśli chodzi o pracę w policji. Jednak nie zmienia to faktu, że uważają go za niezawodnego. Mierzy wszystkich wedle sprawiedliwości.


• 𝘔𝘪𝘯 𝘠𝘰𝘰𝘯𝘨𝘪

ೄ - Trzydziestojednoletni Yoongi pracuje w policji na oddziale laboratoryjnym

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

ೄ - Trzydziestojednoletni Yoongi pracuje w policji na oddziale laboratoryjnym. Jest bardzo dobrym przyjacielem Jeongguka oraz Jimina. Mimo tego, że na jego oddziale pracuje wiele różnych, innych osób to on zawsze przekazuje najważniejsze informacje w sprawie śladów śledztwa, które otrzymuje do zbadania przy każdej z zbrodni. Jest stanowczy oraz często sprawia wrażenie nie miłego, czy oziębłego. Pomimo tego wciąż sprawdza się jako dobry pracownik oraz przyjaciel. Spędza w pracy najwięcej czasu.

ೄྀ𝓣𝓱𝓮 𝓣𝓮𝓶𝓹𝓮𝓽𝓪𝓽𝓲𝓸𝓷 𝓞𝓯 𝓒𝓻𝓲𝓶𝓮 | KookVOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz