BÖLÜM 1

63 12 23
                                    

İyi okumalar🌸

Kendinden emin adımlarla ergun plağa doğru ilerliyordu.Patlatacağı bombanın etkisinde kalacak olanları düşündükçe zevkten dört köşe oluyordu.İçinde figuranlıktan yan rollüğe yükselmenin sevinci vardı.İşte hayalini kurduğu o an gelip çatmıştı.Dükkanın içerisine girer meraklı gözler kendisinde toplandı.

Niyazi:Ahmet abi nazlıyla ergun var ya dedikten sonra niyazinin cümlesi tamamlanması beklerken herkes(Ergun,nazlı,Ahmet,niyazi) birbirine bakmaya başladı.Adeta dizi sahnesi gibi bakışmalar devam ediyordu.Ergunun alnından akan terleri Ahmete çaktırmadan silen nazlı sessizliği bozacakken ergun bozdu.

Ergun:Gördüğüm en büyük çiğ tanesi repliğini unutan oyuncu gibi ne dondun kaldın söyle ne diyeceksen de artık!Aaa iki saat ne diyeceğini bekleyemeyiz ki!

Niyazi:Ergunla Nazlı var ya Ahmet abi.

Ahmet:Ulan sen beni delirtecek misin kurduğun cümle aynı sadece kelimelerin yerini değiştirdin ne diye yarım bırakıyorsun cümleni?

Niyazi:Tamam söyleyeceğim beraber üniversite sınavına çalışacaklarmış

Ahmet:Ne var bunda ne güzel işte iki saattir ağzında eveleyip gevelediğin şey bu muydu?

Niyazi:(Ergunun inadına)Ahmet abi ben de katılayım diyorum benim de edebiyatım çok iyidir.

Ergun:Aman birşeyden de eksik kal katılmasın dimi ahmet?Hem ne zamandan beri karaya vuran balinalar üniversite sınavına çalışır olmuş acaba?

Niyazi:Öyle mi çizik plak? "Bir çocuk ağlıyor! Dışlanmış..."

Ergun;Lan şimdi çocuğuna...

(Ahmet şaşkın bakışlar ile):ulan siz ne saçmalıyorsunuz?

Ergun;Bu çiğ tanesi her işe burnunu sokmasa olmuyor.

Nazlı titrek sesi ve korkulu bir şekilde; ya abiciğim ergun abi bana üniveriste sınavına çalışmama yardımcı olacaktı da

Ergun;Yaa abisi öyle.

Ahmet;Ergun sen ne ara ders çalıştırır oldun!? sen lise terksin?

Ergun;Ya benim aslında çok üstün bir zekam var da işte plakcılık falan kenara attık

Ahmet;Siz bir halt karıştırmıyorsunuz değil mi?

Nazlı;Aa abiciğim olurmu öyle şey

Ahmet;Yürü Nazlı!

Nazlı giderken ahmetle arkasına dönüp erguna baktı.Ergunun aklına babası yüzünden okuyamadığı geldi.Ama şimdi okuyacaktı bundan emindi.Okumanın yaşı yoktu elbette ki zaten hata yapacak kadar genç yaptığı hatalardan ders alacak kadar olgundu.

Hayali olan üniversiteye gidiş bileti hiç şüphesiz sınavı kazanmaktan geçiyordu.
Aklından niyaziyi ortadan kaldırmak geçsede bunu yapmayacaktı çünkü daha nazlısına kavuşamamışken,ömrünün baharındayken hapishaneye düşemezdi.Çırağı mehmet aliye yevmiyesine verdikten dükkanı kilitler,huzur apartmanına giriş yapar.

1.BÖLÜM SONUUU🩷

Yorumlarınızı ve oylarınızı bekliyorum canlarım🧿⭐️

Hikayeyi yazmamda bana yardım eden,destek olan,emek veren arkadaşım Halile çok teşekkür ediyorum🙏

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Mar 09 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Beni çok sev(Askıya Alındı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin