Akşam olmuştu ve taburcu olmuştum. Evde yatağıma yattığım gibi bir daha kalkamadım. Gerçekten yorgun hissediyordum.
Tom: aila, iyi olduğundan emin misin?
Aila: evet. Sadece yorgunum, uyusam geçer.
Tom: öyle diyorsan. Seni yalnız bırakıyorum, bir şey lazımsa çağır.
Aila: uyuyacağım.
Tom: peki, iyi geceler.
Gülümsedi ve çıktı. Gerçekten de uyudum. Yarın sabah uyandığımda kendimi çok daha iyi hissediyordum. Baş ucumda ki komedinin üstünde çikolata,su ve cips vardı. Ayağa kalktım ve aşağı indim. Herkes beni görünce şaşırdı. Tom yanıma gelip yürümeme yardımcı oldu.
Tom: niye kalktın kı? Dinlenmen gerek.
Aila: kendimi iyi hissediyorum.
Tom: seni daha da iyi hissetirecek bir şey göstermemi ister misin?
Aila: ne göstereceksin ki?
Tom bir odaya gitti ve geri küçük yavru bir köpekle geldi. Köpek dalmaçya cinsiydi ve dişiydi.
Aila: oha bu çok tatlı!
Tom: sana çekmiş.
Ona bakıp gülümsedim ve Tom'un kollarındaki köpeği sevmeye başladım.
Tom: adını ne koyalım?
Aila: hmm.. adını "Yuki" koyalım.
Bill yanımıza geldi ve oda köpekle oynamaya başladı.
Bill: yuki saçma bir isim değil mi?
Georg: ismini Aila koyarsa bu olur.
Gustav Georg'u cimcikledi ve Gustev kızımsı bir çığlık attı. Hepimiz bir kahkaha patlattık.
Aila: yukinin anlamı japoncada kar tanesi demek. Bu de kar gibi beyaz olduğu için adı yuki olsun.
Gustav: bakın saçma değilmiş.
Bill: iyi o zaman, sen nasıl istersen.
Gülümsedi ve odasına çıktı. Tom yuki'yi yere bırakıp mutfağa yöneldi. Bende tekli koltuklardan birine oturdum ve telefonumla uğraşmaya başladım.
Tom: aila, yuki için isimli tasma yaptırmaya gidelim mi? Hem yürümüş de oluruz. İyi hissediyorsan tabii.
Aila: olur tabiiki. Yeterince iyiyim.
Ayağa kalktım ve odama doğru yöneldim. Tom da benimle birlikte yukarı çıktı. Tam odasına girecekken
Aila: tom, şu kapının kilidini de yapabilir mıyız? Hala kapanmıyor.
Tom: ah, evet. Onu unutmuşum. Onada bir kilit alırız gelirken.
Gülümsedim ve odama girdim. Oversize bir tişört ve eşofman alıp giymeyi denedim ancak kollarımı havaya kaldırmakta güçlük çekiyordum. Ne yapsam diye düşünürken Tom kapıyı tıklattı.
Tom: aila, girebilir miyim?
Aila: gir.
Tom beni yatakta oturur şekilde görünce önümde oturup diz çöktü ve bana baktı.
Tom: aila, neden giyinmedin?
Aila: yapamadım.
Tom: yardım etmemi... ister misin?
Aila: t-tamam.
Tom yavaşça tişörtümü tuttu ve yukarı kaldırdı. O kadar narin davranıyordu ki tüylerim ürperdi. Tişörtümü çıkarınca gözlerini bir an bile üstümde tutmamıştı. Yanımdaki temiz tişörtü alıp başımdan yavaşça geçirdi. Tişörtü giydikten sonra bir adım geri çekildi.
Tom: eşofman için.. ne yapıcaksın?
Aila: onu k-kendim giyebilirim..
Tom: emin misin?
Başımı salladım. Eğilebiliyordum hem daha fazla utanırsam yanaklarımın domatese döneceğini biliyordum. Gülümsedi ve dışarı çıktı. Eşofmanımı giydim ve aşağı indim.
Aila: tom, ben hazırım.
Tom: tamamdır. Hadi çıkalım.
Dışarı çıktık, ayakkabılarımı kendim giymeme izin vermedi ve o giydirdi. Yürümeye başladık.
Aila: tom, benimle gerçekten ilgilendiğin için teşekkür ederim.
Tom: tabiki ilgileneceğim. Teşekkür etmene gerek yok.
Gülümsedi. Biraz daha yürüdükten sonra bana baktı.
Tom: aila, seni o gün atlamaktan kurtardığımda, içinde yaşam sevinci olur diye bizimle gelmiştin. Hiç oldumu?
Derin bir nefes aldım ve uzağa baktım. Nasıl söyleyebilirdim? Üzülmesini istemiyorum. Sessiz kalmayı tercih ettim.
Tom: olmadı demek..
Keşke ona bunun yanlış olduğunu söyleyip onu mutlu edebilseydim. Gerçi, neden bu kadar mutlu olmasını istiyorum ki?
Aila: özür dilerim.
Tom: gerek yok. Başka bir yol var mı? Seni hayata nasıl bağlayabilirim?
Aila: bilmiyorum..
Hayatımda hiç bu kadar ilgi görmemiştim ve çabucak bu ilgiye bağlandım. Bundan nefret ediyorum.
Aila: ama seni mutlu edecekse, bir şey söyleyeceğim.
Tom: nedir o?
Aila: sizinle olduğumdan beri her gün intihar yolu düşündüm. Yaparsam ne olur? Yapmazsam ne olur? Yapamazsam, yakalanırsam, ne olur? Bazı yollar düşündüm, ve yapmam mümkündü. Ama yapamadım. Bir çok kez denedim, olmadı. İçimden bir şey yaparsam olacakları söyledi ve beynimde onları görsellere çevirdi. Ben buna dayanamadım ve yapmadım, intihar etmedim. Artık intihar edemiyorum, tom. Bu seni mutlu etti mi?
Bana şaşırmış bi ifadeyle bakıyordu. Yürümeyi bıraktı ve bana sarıldı, sıkıca sarıldı. Ona geri sarıldığımda omzumun ıslandığını hissettim, ağlıyordu. Onu kaldırıma oturttum ve ağlamasının durmasını bekledim.
'~~~~~~~~'
Ay arkadaşlar burayı unutmuşum ondan 650 kelimelik bölüm attım. Hala okuyanlar var mıdır bilmiyorum çünkü tiktokta popülerliği bitti grubun ama okuyanlar varsa diye atıyorum. Yıldıza basın lütfenn( ^◡^)