~Merhaba,Ben mafalda etrafa ışık saçan kayan bir yıldız ama çoğu zaman sokak lambası~
herşeyin düzgün olmasını isterdim, babamın bana "canım kızım bugün okulun nasıl geçti?"demesini isterdim yada annemin ben sadece istenilmeyen kişiliğim okulda bir zamanlar hiç arkadaşım yoktu ama artık 1 tane var onu seviyorum çünkü tek arkadaşım o kendince takılmayı seven ama ilgi gösterdiğinde 4 yaşındaki çocuktan farkı olmayan Bir çocuk benim gibi.
Herşeyden önce arkadaşım gelir zaten
annem ve babam ilgi göstermiyor şu zamandan sonrada göstermede olur.01/06/2018 evet artık 17 yaşındaydım arkadaş çevrem çoğalmış hayatı zoru zoruna öğrenmiş bir kızım 7 tane kardeşim var 4 erkek 3 kız kardeş babam hiç birimizi sevmeyen kin'li ve sinirli biridir annem ise babama hala aşık bir liseli gibi her zaman etrafında pervane oluyor
Bazende şiddet görüyor yinede elalem ne der derdine girmiş bir kadınSabah olmuştu saat 6:00 ve okula gidecektim kardeşimin beslenme çantasını hazırladım ve kendime yarım ekmek arası ve meyve suyu almıştım sabahın soğuğu'nun verdiği titreme ile yola çıktım kardeşimi okula bırakıp Okula geçtim.
Kafamda binlerce soru vardı ama bu soruların cevabını kimse bilmiyordu.
Okulun ilk günü herkes şık bir şekilde giyinmişti elbise bile giyen vardı ama ben sadece gri bol pantolonu'mu ve üstüme bol t-shirt giyip gitmiştim herkes bana bakıyordu sanki garipmişim gibi.
Yanıma Armin geldi ve onun tarzınca naber dedi ve hemen önümdeki sıraya oturdu normalde uyumak istiyordum ama Armin buna izin vermiyordu.
Hemen ardından mira geldi ve onun ardından ise arda geldi ve grup tamamlandı.
İlk ders matematik'di o kadar çok sıkılmıştım ki dersi terk edip gidecektim ama bunu yapamazdım.
Okul bitti herkes aynı konuyu konuşuyordu ne konuştuklarını sorduğumda ise bir çocuk kafasını duvara çarpıp hafızâsı'nı kayıp etmişti bunun olmasını sağlayan çocuk ise hâlâ gülüyordu.
-Ne kadar değişik insanlar vardı böyle
Telefonumu aldım ve Abim olan tugay'ı aradım.
-Alo Abi
- Ne var yine ne oldu mafalda?
-Şey... abi bizim okulun önü çok kalabalık beni almaya gelir misin?
-uğraştırma beni mafalda kendin gel işte.
Dedi ve kapattı.
Bu adam nasıl abi olmuştu ya başıma birşey gelse ne yapacaktı?Zaten umursamıyorlar dedim içimden bende eve gitmem zaten herşeyimi almıştım yanlizlik sorun değildi.
Yeni yapılmaya çalışılan bir inşaata girdim ve kapalı bir yere geçtim ve kafa dinledim çok geçmeden sızmışım.
Telefonda hiç arama yoktu.
Saat 8 olmuştu akşamdı korkuyordum ama onlar beni düşünmüyorsa bende düşünmem dedim.
Ayağa kalktım ve etrafa baktım 2 tane 30 yaşlarında adamlar geldi ve içiyorlardı.
Bazende şarkı söylüyor birbirine vuruyorlardı çaktırmadan hemen en arkaya geçtim ama korktuğum başıma geldi o adamlardan biri tam karşımda duruyordu ve bana, gelmeye çalışıyordu kaçmaya çalıştım ama ayağım demire takıldı sonra adam bana elinde b!ra şişesi ile gelmeye çalışıyordu.
Çok korkmuştum ve soğuktu artık herşeyin bittiğini sandım ve kendimi şurada öldürmek istedim.
Sonra bir adamın sesi geldi Adamlar kaçmaya başladı gelen 22 civarlarında bir adamdı ve bana "iyi misin Kardeşim" diye soruyordu.
Afallamaya başlamıştım yaşadıklarımdan sonra kardeşim sözü çok yabancıydı zar zor ayağa kalktım ve yüzüm beyazlamıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
-Kalpten Kalbe Yalnızlık -
Random1 kişilik bir yerimiz var kim gelmek ister Yanlızlar olduğunu biliyorum çok değişik ama akılda kalıcı bir hikaye okumak ister misin