Jungkook üniversiteyi yeni bitirmiş, işinin başına geçmişti. Jungkook mimardı. Jungkook'un yakın arkadaşlarından olan Jimin ve Hoseok , liseden arkadaşlarıydı. Aralarındaki bağ bir kez olsun yıpranmamış aksine gün geçtikçe daha da güçlenmişti. Jungkook içine kapanık biri değil tam tersi serseri, çapkın ve tuttuğunu koparan bir tipti.
~Jungkook
Bugün yine şantiyeye gidiyordum. Niye mi? Bende bilmiyorum. Benim işim bir alanı inceleyip istenilen inşayı düzgün, biçimli ve harikulade hale getirmekti. Ben mimardım, şantiye işçisi değil!Kendime çalışmak için şirket ararken, son şirket görüşmesinden de işsiz bir şekilde çıkmıştım. Herkes en az iki senelik iş tecrübesi istiyordu. İş verilmezse kim, nasıl iki sene çalışabilir ki?
Ben şirketten yine iş bulamamanın verdiği hüzün ile çıkarken gamzeli bir adam 'neydi macun muydu lahmacun muydu?? ha Namjoon!! ' beni durdurup çalışabileceğimi söyledi. Ama daha yeni reddedilmiş ve burada çalışmama izin verilmemişti.
Beni iş görüşmesi için daha yeni çıktığım odaya götürdü. Karşılıklı koltuklara oturduğumuzda ilk konuşan o oldu."Kusura bakmayın, kovup geri çağırmak gibi oldu. Üzgünüm."
"Sorun değil."
"Sizi neden tekrar çağırdığımızı merak ediyor olmalısınız. Bize gösterdiğiniz çalışmalar mükemmeldi fakat kadromuz tam olduğu için sizi geri çevirmek zorunda kaldık."
Konuyu nereye bağlayacağını merak ettiğim için gözlerimi ayırmadan söylediklerine odaklanıyordum."Çalışmalarınız hoşumuza gittiği için patrona göndermeye karar verdik."
"Patronunuz burada değil mi?"
"Hayır, patronumuz önemli bir toplantı için yurtdışında. Yaklaşık bir hafta içerisinde gelecek."
Kafamı olumlu bir şekilde salladım, devam etmesini bekleyerek.
"Kişisel bilgileriniz dahil olmak üzere çalışmalarınızı patronumuza gönderdik. Çok hızlı bir şekilde dönüş yaparak çalışmalarınızı beğendiğini ve burada çalışabileceğinizi söyledi. İşte bu yüzden şuan da buradasınız."
Şaşırmıştım aynı zamanda sevinmiştim çünkü mezun olur olmaz iş bulmak kolay değildi. Bende çok aramıştım ama sonunda bulduğum için çok mutluydum.
"Tamam, iyi güzel."
Birazcık heyecanlanmıştım, kabul."Bizimle çalışmak ister misiniz?"
"Evet, evet teşekkür ederim."
"Peki, size önümüzdeki süreçten bahsedeyim. Patron gelene kadar -yani bir hafta boyunca- herhangi bir anlaşma imzalamayacak ve tabii tutulmayacaksınız. Memnun kalmazsanız, istediğiniz zaman işi bırakmakta özgürsünüz."
İşten memnun kalmama gibi bir düşüncem olamaz sanırım. Tecrübem olsun istiyorum en azından bu işten çıktıktan sonra iş bulmaya çalışırsam önceden çalıştığım bir yer olduğu için daha kolay bulabilirdim.
"Fakat patronumuz geldiğinde, onun size yapacağı özel testler olacak. Becerilerinizi ve yeteneklerinizi test edecek. Çalışıp çalışmayacağınıza bu süreçte karar verilecek."
Anlamıştım. Basitti, yani umarım..
"Peki, patron dediğiniz kişi gelene kadar ben ne yapacağım? Nasıl bir deneme sürecinden geçeceğim?"
"Bir hafta boyunca şantiyeye geleceksiniz."
Ne? "Ne?"
"Maalesef, neden olduğunu bende bilmiyorum. Patronumuz öyle istedi."
Sikerim patronunu, patron kim amk?
"Patronunuz kim"
"Kim Taehyung"
Bölüm Sonu
Bölümü nasıl buldunuz 😔😔☝🏽
Bu benim ilk çalışmam ühüFikirlerinize açığımmmmm øhh