| Hatırlatma |
Tam o kapıyı çalacaken durdurdum onu."dur! Yanımda anahtar var çalma kapıyı"dedim
"Peki, aç şu kapıyı"dedi. Açtim sessizce içeri girdik ve yükari kata çıktık.
"İnci!"dedik ikimizde ayni anda. İnci elinde tuttuğu notu okuyodu.
Tek sorun bana gönderilen notu okuyordu..
|Devam...\ Yazarin anlatimiyla |
"Öl-Öldürücekler bizi, öyle yaziyo eslem!"dedi tir tir titreyerek inci. Eslem ise notu hızla incinin elinden alırken alazda ayni hızla kapıyı kapattı.
Not şuydu:
Eğer o borç ödenmezse borcu sevdiklerin öder, bu kişi ablanda olabilir hayatini kaybetmesinden çok korktuğun biride olabilir yakının kardeşide olabilir, dikkatli ol sende o alaz denen itte. Yoksa borcu ille biriniz ödersiniz ya paranizla yada canınızla
- imza: Veysel Ş.alaz ne kadar endişelensede ikisininde sakinleşmesi için."Size birşey yapmaz..Onun istediği huzur kaçırmak"dedim
"Nasıl birşey yapamaz alaz!. Adam bizi düpedüz tehdit etmiş."
"Lan Sakinleşin bi!.."dedi alaz ve inciye baktı ikiside. İnci ise konudan çok uzaktı tir tir titriyordu hiçbirşey duymadiğini ve renginin attığı göze çarpiyodu.
İnci ise birden telefonu eline alınca alaz onun elinden hızla telefonu aldı. inci ise."Telefonu ver!"dedi ayağa kalkarak.
"İnci sakin düşün!"dedi eslem. Tek yanan o değildi.
"Aptal misin?, polisi arayacağim ver şu telefonu!"dedi inci.
"Polisi arayinca ne olacağini zannediyorsun!, Adam peşimizimi bırakacak?!, Aksine daha fazla bize kurulur!, Ha çok geberme meraklisiysan şu saniye polisi arayabilirsin!"diyerek telefonu yatağa fırlattı alaz.
"Ama..."derken odaya yiğit girmişti eslem avcunun içindeki notu sıkarak buruşturdu ve cebine yerleştirdi.
"İnci,eso ve alaz..inciyle esoyu anladimda sen ne alaka be alaz kardeş?"diye sordu yiğit. Alaz ise."Ablam...yani mirza abi ablamlarda ya hani dedi ki git inciye bak bi filan öyle.."diyerek birşeyler uydurmuştu alaz.
"Hiç güzel yalan söylemiyosun.."diyerek tam incinin önüne geldi inci ise yiğit dışında her yere bakıyordu."Aa abi biz sana niye yalan söyleyelim"diyerek eslemde birşeyler uydurmuştu.
"Mirza söyledi alazı bir adam çağırmış, yani mirza alazı buraya gönderse ilk ben bilirdim.."dedi ve inciyi süzdükten sonra."neden titriyosun?"diye sorunca inci yutkundu .
Telefonuna gelen mesaj sesiyle inci tuttuğunu bile fark etmediği nefesini bırakmıştı ve telefonunu eline alıp mesaji kimin atığına bakmış gibi yapıp."Annem çağrıyo gitmem lazım!"deyıp hiç başka soru dinlemeye istemediği için çıkıp gitmişti."bende gideyim."diyerek alazda incinin peşinden gitmişti."bende şöyl-"
"Şşt hiç kaçmaa!"diyerek eline aldiği yastığı kardeşinin üstüne fırlattı onlar birbirini yerken alaz ve inci yan yana yürüyolardi.
"İnci bak nolur bu üçümüzün arasında kalsın olur mu?"diye sordu alaz.
İnci ise."tamam ama bunu diğerlerinden saklamamaliyiz!"diyerek kızdı ona.
"Bak yani söylesekte elimizden birşe-" diyodu ki inci onu durdurarak."ne kadardı senin şu borç?"diye sorunca alaz ilk 1-2saniye sustu fakat sonra kaçışının olmadiğini anlayınca."2.."dedi sadece.
"2 ne?"diye sordu inci.
"2 yüz"deyince inci durup ona doğru döndü."ne 2 yüz oğlum?"dedi
"2 yüz euro desem?"