Bölüm 24( Hamileyim )

145 15 7
                                    


Baran'dan

( Dilan yer yığıldı. Çok korktum ona birşey olmasında. Hemen kucağıma aldım ve hasaneye götürdüm. Hemen hemşireler bir odaya götürdüler onu. Birkaç dk geçti ve içeri doktor girdi. O odadan çıkınca yanıma geldi.)


- Dilan hanım sizin nesi olur?


- Ben onun kocasıyım. Dilan ne var?


- Şu an kesin bir şeyi söyleyemem ama biz analizleri yaptık. Sonuçlar çıkınca ben size haber edebilirim.


- Peki karımı görebilir miyim?


- Evet.



- Teşekkür ederim.


- Rica ederim.


( Doktor gitti ve ben ise Dilan oldu odaya girdim. Içerde bir hemşire vardı. Serum takıyordu. Hemşire çıktıktan sonra Dilan yavaşça gözlerini açmaya başladı. Iyi görünmüyordu. Bem beyaz olmuş.)


- Ba...ran.

- Güzelim nısılsın? Ne oldu sana böyle. Daha iyi misin şimdi?


- Başım ağrıyor biraz. Midemde çok kötü. Ne dedi doktor nesi varım?


- Bende bilmiyorum. Doktor gelince öğreneceğiz.


( Dilan dinleniyordu. ve o sırada içerde doktor girdi. Dilan gözlerini açtı.)



-Dilan hanım nısılsınız?

-Iyi hissediyorum kendimi. Başım ağlıyor ve midemim çok kötü.


- Bunlar çok normal merak etmeyin. Böyle olmanız kötü bir şeyi getirmez. Şimdi kendinizi ve bebeğiniz daha çok bakmanız lazım.


-Nı...nısıl??

- Tebrikler anne baba oluyorsunuz.


- Gerçekten mi?


- Evet. Tebrikler.


( Doktor odadan çıktı. Ikimizde çok heycanlanmıştık. )


- Dilan...yani ben şimdi...baba oluyorum??


- Evet sevgilim baba oluyorsun. Hamileyim...



( Birbirimizi sımsık sarıldık ve daha sonra ben çıkış işlerini halletim. Daha sonra Dilanı arabaya götürdüm. Doktor ona bir kaç ilaçlar vermişti. Eve gittik ve herkes bizi bekliyoru. Çok endişelermiş. Dilanı yürümeye yardım ettim. Çok yorgundu. Içeri girdik ve salona geçtik. Herkesi  güzel haberi verdik ve herkes çok sevindiler. Bizi sarıldılar ve tebrik ettiler.)


Kudret: Yanı ben şimdi dede oluyorum


Asya: Bende babaanne? Öyle mi?


- Evet öyle.


( Herkes çok mutlulardı. Ama Dilan kendini iyi hissetmeyi başladı. Hemen ilaçlarına verdim ve daha sonra kucağıma aldım ve odaya götürdüm. Bir şey de yemememiştı. Hemen yata yatım. Çok çabuk uyku tutu. Dilan uyuyordu ben ise tüm gece onun başına kaldım. Sabah oldunda Dilan gözlerini açtı. Biraz daha iyi görünüyordu. Hazırlandık ve aşağı indik...)


Eyşan: Yenge nısılsın daha iyi misin?


Dilan: Iyim canım daha iyim.


Aleyna: Dilan abla bizi çok korktun. Daha iyi misiniz şimdi.



Dilan: Daha iyiz kuzum merak etme.


Asya: Kızım bundan sonra yorulmak yada endişelemek yok. Bundan sonra kendi için ve bebeğin için daha çok dikkat ediceksin. Tamam mı?


Dilan : Peki Asya anne. Merak etmeyin siz.







Yeni bölüm 10 oy sonra💕🌛

Sınırsız aşkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin