Bölüm11

57 11 5
                                    

Uyandığımda hala geceydi.Susadığımı fark ettim.Yanımda uyuyan Kayaya baktım.Burdan çok tatlı gırünüyordu.Saçlarının dağınık olması ona ayrı bir hava katıyordu.Yanağına küçük bir öpücük bırakıp yanından kalktım.Üzerimde sabahlık vardı.Aşağı inip bardak alarak su doldurdum.İçtikten sonra tam gidicekken arkamdan bir el ağzımı kapattı.Direndim ama olmadı son çare kasıklarına vurmaktı.Tekme atıp bağırmaya çalıştım.

"İmdaaaatt KAYAAA!"

"Siktir gel buraya"

Diyip beni yeniden kendine esir aldı.Aşağıya inen Kayanı görünce gülümsedim.Ama uzun sürmedi.Adam elindeki bıçağı bana yaklaştırdı.

"Filiz?Bırak lan kızı.Korkma güzelim alıcam seni"

"Kayaaa benim olan mülklerimi benden aldın ve bunun cezasını ödüyüceksin"

Diyip bıçağı bana daha da yaklaştırdı.

"Şimdi biz gidicez ve sen gelmiyiceksin"

"Buna izn vericeğimi mi sandın.Bırakıcaksın onu HEMEN!"

"A aa yoksa sevdiğin kızın canının yanmasını mı istiyorsun?"

Konuşdukdan sonra bıçağı boğazıma daha çok bastırdım.Acıyla inlediğimde Kaya hemen bana baktı.

"TAMAM ALLAH BELANI VERSİN.TAMAM HİÇ BİR ŞEY YAPMA!"

Adam beni tutup dışarıya çıktı.Korumalar silahını çıkarınca Kaya onlara el işareti yaptı.

"Ya ne istiyorsun benden?"

"Güzelim çok sürmüyücek alıcam seni"

Adam beni bir arabaya bindirdi.Sonra da diğer arabaların tekerlerini patlattı.Kayanın bağırışlarını duyunca ümüdüm tükenmeye başlıyordu.Hayır güçlü olmalıydım.Gözümden gelen yaşları silip adamı yumruklamaya başladım.

"Rahat bırak beni ne istiyorsun bizden?"

Eliyle ellerimi tutup konuştu.

"Bak canım sadece eğlenicez hem sen zevk alıcaksın hem ben amacama ulaşıcam.Ve bence çok haraket etme her yerin görseniyor.Kendimi zor tutuyorum da."

Üzerime baktığımda göğüslerim ve bacaklarım açıktaydı.Üzerimi düzeltdim.

"Pislik!"

Arkama baktığımda hiç kimse yoktu.Kaya gelmemişti.Umarım vaktinde gelirdi.Tek umudum o'ydu artık.

Büyük bir villanın karşısında durduk.Adam bileğimden tutup arabadan çıkardı.Sürükleyip eve soktu.

"Yalvarırım bırak beni.Hem Kayanı da ikna ederim sana bir şey yapmaz "

Söylediğimle kahkaha attı.

"Tatlım Kaya zaten bana bir şey yapamaz.Boşuna umutlanma."

Beni koltuğa atıp kravatını çıkardı.Tam kalkacakken beni itip üzerime çıktı.

"Nolur dokunma"

Ama dinlemiyordu.Önce saçlarımla oynadı sonra boynumu kokladı.Yanaklarıma yöneldiğinde tekme attım.Acıyla geriye gitti.Ben de fırsat bu fırsat odalardan birine girip kitledim.

"Sana bunun bedelini ödeticem altımda inleyiceksin acıyla"

Kaya nerde kaldın ne kadar idare ederim böyle bilemiyorum.Kapının kırılmasıyla geriye doğru gittim.
Gelip beni duvara yasladı.Boynumdan öpmeye başladı.Ellürimle ittirince yanda birleştirdi.

"Hayır istemiyorum dokunma nolur işkence et ama bunu yapma"

Biynumu sert öpünce inlememek için dudaklarımı bir birine bastırdım.Başımı sağa sola sallamaya başladım.Beni odadakı yatağa itip eline çekmecedeki kırbacı aldı.Korkuyla geriye doğru gitmeye başladım.Tekrardan üzerime oturdu be göğüslerimin üzerinde gezdirmeye başladı.Altında çırpınmaya başladım.

Akıllı MafyaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin