6.Fejezet

49 2 0
                                    

¿Que esta pasando aqui?

Már egy hónapja itt lakunk a faházban és senki nem mehet se ki se be. A gyerekek online csinálják a sulit. Egy hónapja annak,hogy a Reyes családdal lakok, Paulal és Domenicaékkal. Először nagyon fura volt,de megszoktam valamennyire. Brandon és a kutyái keresnek minket,így nagy veszélybe vagyunk.

A gondolkodás menetem Elian szakította félbe,aki szólt,hogy kész a reggeli.

Sóhajtva vettem fel a köntösöm és a papucsom,majd mentem le az étkezőbe. A faház nagyon nagy és eszméletlen szép. Mindenkinek kialakítottuk úgy a szobáját,ahogy szeretné. Mert valószínüleg sokáig leszünk itt.

-Jó reggelt!-köszöntem kedvesen Georginanak,Ariananak és Domenicanak,mert csak ők voltak még ott lent. Na meg a kis Lucas. Aki előbb édességet akart enni,mint reggelit.

-Jó reggelt miel!-köszönt mosolyogva Georgina,aki hordta be a reggelit.

-Hadd segítsek!-mondtam,majd mentem utána én is a konyhába.

-Köszönöm May!-mondta mosolyogva.-Mi van köztetek Eliannak?-kérdezte hirtelen,mire majdnem kiköptem a kávét amit ittam.

-S-semmi?!-mondtam dadogva.-Jajj,hallom,hogy sír a kutya.-mondtam valami nevetségesen kínos dolgot,aztán elfutottam. Hallottam,hogy Georgina csak nevet rajtam.

-Hova hova?-kiáltott utánam Domenica.

-Izé,fent hagytam a telefonom.-mobdtam,majd felfutottam az emelte,majd a szobámba. És lecsúsztam az ajtónak dőlve.

Tény és való,hogy érzek valamit a férfi iránt. Viszont ő a főnököm és felesége is van.

A kezembe temettem a kezem,majd hallottam,hogy kopognak.

-Minden oké?-hallottam meg Elian hangját,mire szánalmasan sóhajtottam egyet.

-Igen,mindjárt megyek.-kiabáltam ki neki.[...]

Délben mindenki felöltözött.

Én egy fehér pólót vettem fel ,egy szakadt farmerrel

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Én egy fehér pólót vettem fel ,egy szakadt farmerrel. A Nike cipőmet húztam a lábamra,illetve kiegészítőnek tettem fülbevalót,egy gyűrűt és a szemüvegem. Mikor először meglátott Elian szemüvegben nagyon meglepődőtt,de megjegyezte,hogy nagyon jól áll. A hajamat felfogtam egy pillangós hajcsattal hátul,a körmömet pedig Elian húga,Keila csinálta meg. Nem egy a hivatása,viszont hobbiból szokott csinálni körmöket és nagyon tehetséges!

Ezután a gyerekek kiakartak menni az udvarra játszani,ugyan is a faház hátánal van egy órási park csak nekünk.

Mosolyogva néztem,ahogy Thian,Kaleb,Evan és Ivan járni tanítják Melinat. Sonia és Lucas pedig a homokozónál játszottak.

Thianon egy Tommy Hilfiger póló volt,egy Adidas nadrággal,egy Dolce&Gabbana felsővel és egy Jordan cipővel

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


Thianon egy Tommy Hilfiger póló volt,egy Adidas nadrággal,egy Dolce&Gabbana felsővel és egy Jordan cipővel.

Majd arra eszméltem fel,hogy leül mellém valaki. Arra néztem és Domenica nézett vissza rám. Nyoma sem volt annak a lánynak,akik évekig szenvedett. Olyan erős ez a lány!

-Mizus?-kérdezte mosolyogva,mire rádőltem a vállára.

-Elegem van ebből a bújdosásból.-feleltem őszintén.

-Sajnálom,hogy miattam kerültünk ilyen helyzetbe.-mondta lehajtott fejjel,mire megfogtam a kezét.

-Nem. Örülök,hogy jól vagy! Nekem csak az számít.-mondtam neki mosolyogva.

-Szeretlek drágám!-mondta könnyes szemmel,mire mosolyogva megöleltem.[...]

Este fele elkezdtük csinálni a vacsorát Georginaval,mert Ariana és Mario beakarnak valamit jelenti.

Csupa amerikai és spanyol ételeket csináltunk,amik igazán jól néztek ki végül.

-Na rendben. Most már menjünk készülődni!-csapta össze a tenyereit,mire egyetértettem vele. Ugyan is már hét óra volt.

Ezután segítettem Soninak öltözködni,majd én magam is elkészülődtem.

Ezután segítettem Soninak öltözködni,majd én magam is elkészülődtem

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Egy fekete,gyöngyös,tollas ruhát vettem. Egy fekete,masnis tűsarkút vettem fel hozzá. Kiegészítőnek pedig ez ezüst,Louis Vuitton fülbevalót tettem fel. Gyorsan megcsináltam a sminkem,a hajamat behullámosítottam és tettem bele egy hajpántot.

Mire kész lettem már mindenki lent volt. Minndenki szépen,elegánsan volt felöltözve. Én is helyetfoglaltam.

-Mielőtt neki fognánk a vacsorának Arianaval bejelenteni valónk van.-mondta Mario,miközben felállt,aztán pedig Ariana is. Komoly arccal figyeltek ránk és rossz érzés fogott el.

-Elválunk.-mondta ki Ariana rezenéstelenarccal. Mire mindneki elsápadt.

Majd hirtelen elkezdett nevetni a páros,mi pedig furcsán néztünk rájuk.

-Vicceltünk.-mondta nevetve Mario.-JÖN A NEGYEDIK RIVERA!-kiáltott fel boldogan.

Mire mindneki oda ment nekik gratulálni,ahogy én is.

-Daddà,most mát beszélhetünk a bebe-ről?-kérdezte boci szemekkel Lucas,mire felnevettünk.

-MENJÜNK KI!-kiáltott fel megint Mario. Mire felvettem a kabátom és kimentünk,majd kezdetét vette a csodás tűzijáték.

Majd éreztem,hogy egy kéz siklik a derekamra,mire jobbra néztem és Elian nézett rám csillogó szemekkel. Felé fordultam,mire közelebb hajolt hozzám. Ahogy én is tettem. Majd nem is tudom ki kezdeményezte,de a szánk összeért és a világ összes problémája szertefoszlott.

Mi amor

Az OndóWhere stories live. Discover now