Zhao Feng'in vücudundaki zayıf mavi kan parlak sol gözün içindeki boyut ile dantianın içindeki Gerçek Ruh Kaynağı arasında parlak bir bağlantıya dönüştü.
Gerçek Ruh Yıldırım Alevinin cızırtıları dondurucu gölet ile bütünleşmeyi başarmıştı.
Dondurucu gölet sadece Zhao Feng'in zihinsel enerji kaynağı değildi, aynı zamanda Tanrının Ruhani Gözünün "göz gücü" ve göz soyunun çekirdeğiydi. Şimdiye kadar hep gizemini korumuştu.
Gerçek Ruh Yıldırım Alevi ile dondurucu göleti birleştirme testleri sonucunda zayıf mavi renk bir yıldırım alevi Zhao Feng'in Tanrının Ruhani Gözünde ara sıra parlamaya başlamıştı.
O sırada Zhao Feng hayalet gözlü adamın Alevli Göz tekniğini kopyalamıştı.
"Ne de olsa göz bir insanın vücudundaki en zayıf noktadır ve bu alevli göz tekniğini anlık kullanmak devamlı kullanmaktan daha iyidir. Normal bir göz bunu yapamaz."
Zhao Feng bunu fark etmişti.
Yani bunun anlamı güçlü bir göz soyuna sahip olmadan bu yeteneği nasıl yetiştireceğini bilsen bile kullanamazdın.
Bunun sebebi normal insanların gözünün zayıf olmasıydı ve içinde alev barındıramayacak durumda olmasıydı.
O sırada.
Zhao Feng'in Yıldırım Alevi Tanrı Gözü şekillendi ve muhtemelen diğerlerine göre çok daha güçlüydü.
Şu andan itibaren.
Zhao Feng'in göz teknikleri; İllüzyon Gözü, Buz Ruhu Gözü ve Kalp Gözünü içeriyordu.
Buz Ruhu Gözü güçlü bir saldırı kabiliyetine sahipti ve rakibe kilitlenme konusunda iyiydi, Zhao Feng onu kolay kolay kullanmaya cesaret edemiyordu.
Diğer taraftan Yıldırım Alevi Tanrı Gözü ani saldırı tipindeydi ve kesinlikle Buz Ruhu Gözünden daha güçlüydü.
"Yıldırım Alevi Tanrı Gözünü kolay kolay kullanamam, aksi takdirde rakibimin ruhunu kolayca yakabilirim ve istenenden daha fazla hasar verebilirim. Dahası bu yetenek Tanrının Ruhani Gözüne çok fazla baskı getirecek."
Zhao Feng biraz üzgündü.
Yıldırım Alevi Tanrı Gözünü daha yeni kavramıştı ve onun üzerinde mutlak bir kontrole sahip değildi.
Bu nedenle hayalet gözlü adam ne zaman sahneye çıksa Zhao Feng onu inceleyecek ve ondan bir kaç şey daha öğrenecekti.
Hayalet Gözü Ruh Yakıcı!!
Adamın gözleri ateşle parladı.
"Ahhh!"
Rakibi olan zirve Gerçek İnsan Derece uzman kükreyerek kendini yere attı ve acı içinde yuvarlanmaya başladı.
Hayalet gözlü adamın Hayalet Gözü Ruh Yakıcı yeteneği kesin bir kontrole sahipti aksi takdirde rakibini istemeden kolayca öldürebilirdi.
Ona kaybeden birisinin zihni yaralanacak ve Kutsal Gerçek Ejderha Toplantısının geri kalanında kesinlikle iyileşemeyecekti.
Bu nedenle, hayalet gözlü adam da bir çok dahinin karşısında dövüşmeye cüret edemediği yasaklı bir rakipti.
"Bu Wu ailesi cidden üç büyük göz soyu ailesinden biri olmayı hak ediyor."
Qin Kunwu ve Xia Xiashang'ın yüzlerinde ciddi bir ifade vardı.
O ikisi Mo Tianyi'nin seviyesindelerdi ama hayalet gözlü adama karşı son derece temkinliydiler.