Bardzo dziękuję za nominację ❤
1. To zależy czy na Wattpad czy w realu, ale ogólnie rzecz biorąc to jednotomowe, bo jak czytam serię to raz na rok czytam kolejna część (w wakacje) i później nie pamiętam co było w poprzedniej części.
2. Pisanie z pewną osobą, oglądanie anime, czytanie mangi/manhwy, pisanie wierszy lub książki.
3. Jestem bardzo wybredna, a rodzice nie robią jakichś potraw z innych krajów, więc nie wiem.
4. Nie trenuję, chyba, że liczy się wf.
Lubię oglądać jak graja w siatkówkę i dzięki pewnemu anime (Haikyuu) znam zasady, więc chyba można uznać, że się nią interesuję. Poza tym gram w badmintona (hobbystycznie i rzadko).5. Mam całe playlisty, które kojarzą mi się z osobami i rzeczami, ale zostawię Was w niewiedzy.
6. Można powiedzieć, że ostatnio to jest gra Genshin Impact, ale czekam na pewien baner i zbieram wishe, chociaż mam już gwaranta. (ci co grają, zrozumieją) (może kiedyś zrobię książkę o Genshin Impact)
7. Hmmm... Nie wiem.
8. Większości, bo mam mało zalet. (Myślałam, że nie mam w ogóle, ale pewne osoby uświadomiły mi, że mam.)
9. Szczęście to uczucie, gdy jesteśmy szczęśliwi. Jest nam, wtedy dobrze i zapamiętujemy tę chwilę, jako radosne wspomnienia. (Nie umiem w definicje.)
10. Umieramy i ci co mają niezałatwione sprawy stają się duchami, a ci co mają załatwione to może stają się gwiazdami. (Nie oceniać, jestem ateistką i nie wiem w co wierzyć w tej kwestii.)
11. Nie wiem. Może facebook. Mam go tylko, dlatego żeby mieć Messenger.
12. Chyba czerń i biel, chociaż niektóre kolory są ładne.
13. Księżyc. (Nie lubię słońca.)
14. Nigdy ich nie jadłam i nie zamierzam jeść.
15. Nic, zaraz idę na śniadanko.
16. wqe_xx
Haruuuuuto_
Allice_Rose
kartofel2023
zaczytanq_duszyczka
Bloodypen28
Herbatka_Rumiankowa
Roxie_Therian
poranionadusza
CatFromPoland