Abim sarp ile okula girmiş bulunmaktayız...
İstanbul'a yeni taşınmıştım bugün okulun ilk günüydü okula girdim içerisi çok büyüktü. 15 dk sonra ders zili çaldı
Öğretmen herkese kendimi tanıtma mı istedi
-
hetkesle tanıştıktan sonra yerime oturdum
-
Dersin bitmesine 15 dakika kala öğretmen bir ödev verdi.önümüze bir fanus koydu.."buradan bir kağıt seçeceksiniz kağıtların hepsinde isminiz yazıyor seçtiğiniz kişiyle röportaj yapıp kağıda yazacaksınız "Herkes seçmişti sıra bana geldi bana da Ömer çıkmıştı sıramın arkasında oturan kumral ,ela gözlü bir çocuktu.
Ömer'le anlaşmıştık onların evine gidecektik
-
Benden başlattık "evet Ömer bey hangi huyunuzu sevmiyorsunuz"
Cevap verdi"sevmediğim huyum yok da ama biraz kıskancım"
Ömer de bana bir soru sordu evet süsen hanım sinirlendiğinizde ilk ne yaparsınız"sinirimi eşyalardan çıkartırım"dedim Ömer sırıtarak eşyaların ne suçu vardı."ama Ömer"
-
Röportajımız bitmişti gitmek için kapıyı açtığımda elimi tuttu."ya aslında biraz daha vakit geçirebilirdik" "olmaz Ömer annem merak eder" ya ama süsen sadece yarım saatlik falan."Ömer olmaz dedim ya bırak elimi" yanıma yaklaşarak beni öpmeye çalıştı. "Ne yapıyorsun be pislik" diyerek aynı zamanda tokat attım ve oradan koşarak uzaklaştım..Onun evine gittiğine pişman olmuştum.
-
Eve gidip yatağıma yattım olan biten her şey gözümün önünde canlanıyordu. Onun bu yaptığına şerefsizlik denilirdi.
-
Okula girdim okulun kütüphanesinde nöbetçiydim. Kitapları düzenliyordum o sırada yanıma Ömer geldi. Yanıma yaklaşarak"dünkü attığım tokadı unutacağım sandın herhalde. Sinirlenmiştim"o konuda gayet haklıyım beni öpmeye çalıştın sen farkında mısın"sözümün üzerine söz söyleyememişti sırıttı ve kütüphaneden çıktı.Sırıtmasına daha çok sinir olmuştum. O çıkınca arkasından"bağırarak Allah senin belanı versin" dedim o sırada hoca geldi süsen bir sorun mu var. Utanmıştım"hayır hocam bir sorun yok"hoca kapıyı kapatıp dışarı çıktıktan sonra masaya vurdum her şey darmadağın olmuştu"yine sinirimi eşyalardan çıkarttım işte" yerdeki eşyaları topladıktan sonra dışarı çıktım Ömer'i görünce sinirlerim bozuluyordu.
-
Eve geldim çantamı yerine koyup kapıyı kapattım odama çıktım. Abim odamın kapısını vurdu kapıyı açtım ve abim bana bunları söyledi..Sizce abim ne söyledi yorumlara bekliyorum....❤
Sizce nasıl olmuş...