1

42 1 2
                                    

Yine lanet okul sabahıydı,okuldan nefret etme sebebim zorbalanmaktı Hyunjin ve çetesi beni her okula gittiğimde zorbalardı.

Bir şeyler giyip hemen evden çıktım zaten geç kalmıştım ablam Ryunjin'de bundan bıkmıştı ve artık benden önce okula gitmeye başlamıştı.

Okulun bahçesinde yine derse girmeyen Hyunjin,Minho,Changbin ve Chan'ı gördüm onlara farkettirmeden okula girecekken omzumdan sıkan bir el hissettim,arkama döndüğümde o el Hyunjin'e aitti tam beni yere yatırıp dövücekken ablamın sevgilisi ve Hyunjin'in de ablası olan Yeji geldi.

Y:Hyunjin yeter artık,hemen sınıfına git yoksa bana dün gece anlattıklarını burda yayarım bu çocuğu zorbalamayı bırak.

H:Peki abla

Hyunjin ablasını belliki çok seviyordu çünkü onun sözünden hiç çıkmazdı beni bırakıp sınıfına gitti,diğerleride onun peşinden.Tam Yeji'ye teşekkür edecekken beni durdurdu.

Y:Teşekkür etmene gerek yok,ablana onu ne kadar sevdiğimi söyle yeter.

Dedi ve gitti bende sınıfıma girdim.Jisung bana sıçtın der gibi bakıyordu öğretmenimiz Namjoon bana sert bir bakış atmaya başladı.

N:BU KAÇINCI OLDU FELİX HA? KAÇINCI ÇIK DERSİMDEN!

F:Peki Bay Kim

Sınıftan çıktım ve lavaboya gittim orda öylece duruyordum.Birden kapı açıldı içeri giren Hyunjin'di korkup geri çekildim ama bana bir şey yapmadı,ve garip ama bana çok güzel bakıyordu.Bana doğru yaklaştı bende geri gittim artık gidicek yerim kalmamıştı duvara sırtımı verip öylece kala kaldım.Belimi kavramıştı kalbim yerinden çıkıcak gibiydi resmen.

H:Lix,ben senden çok özür dilerim.

F:Şaka falanmı yapıyorsun? Şu anda kolların belimde farkında mısın?

H:Farkındayım ve ciddiyim,özür dilerim seni çok seviyorum.Seni zorbalama sebebim Jisung ile sevgili olma-

F:LGOYDDGCITSFOYSYFT Ciddimisin Jisung benim en yakın arkadaşım

H:Ne siz sevgili değilmisiniz

F:Hayır tabiikide

H:Felix,sana çok aşığım yaptıklarımdan dolayı çok özür dilerim lütfen beni affet.

F:Affediyoru-

Dudaklarıma yapışmıştı resmen,ellerimle yanaklarını tuttum ve ona karşlık vermeye başladım.Elleriyle kalçamı sıkıyordu en sonunda geri çekildim.

F:Yapma Hyun,okuldayız

H:Kaçalım

F:Ne?

H:Kaçalım diyorum,evime gidelim

F:Olur Hyun

Okuldan kaçıp evine gitmiştik beni kucağına aldı ve yatağa yatırdı,heyecanlıydım aslında ilkim değildi ama becerilmemiştim becermiştim,şu ana kadar gay değildim ama karşımdaki kişi Hyunjin olduğu için dinimi bile değiştirebilirim.

Eşofmanını çıkarmıştı,gerçekten zor durumdaydı ve oldukça büyüktü seslice yutkundum kıkırdadı ve benimde eşofmanımı çıkardı.Beni ters çevirdi ve çekmeceden kaygınlaştırıcı çıkarıp deliğime sürdü,o tam başlayacakken lanet olası telefon çaldı ama o umursamadı ve içime girdi,arayan ablamdı.Telefonu açtım gerçekten zor konuşuyordum.

F:A- e-efendim abla

R:Felix sen iyimisin?

F:E-evet ne oldu

R:Nerdesin sen evde yoksun

F:Dışardayım görüşürüz ablaa

R:Feli-

Yüzüne kapamıştım ve bu anı bırakamazdım Hyunjin hızlıca içimde gelgit yapıyordu,deliğim kopucak gibiydi resmen sonunda boşalmıştı bende hemen sırt üstü uzanıp hızlı şekilde nefes almaya başladım.Hyunjin'de yanıma uzandı,duş almak için kalkacakken beni tuttu.

H:Biraz uyuyalım uyanınca duş alırsın

F:Tamam Hyun

F:Tamam Hyun

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Bu fic diğerinden daha hoşuma gitti sanki sizce?

You are my only love|HyunlixHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin