2

16 0 0
                                    

Uyanmıştım Hyunjin yanımda yoktu kalkıp salona gittim kahkaha atarak biriyle konuşuyordu gizlice onu dinledim.

H:Minho gerçekten ona aşık olduğuma inandı birde bana verdi amk MXVXITCGODTPYCDOT

F:H-Hyunjin

H:Felix!

F:BEN SANA GERÇEKTEN AŞIKTIM SEN İSE BENİM DUYGULARIMLA OYNAMAKTAN BAŞKA BİRŞEY YAPMADIN AŞŞAĞILIK HERİF!

H:Felix açıklayabi-

F:SUS BİR DAHADA MÜMKÜNSE KARŞIMA ÇIKMA!

Bağırırken deli gibi ağlıyordum,ben Hyunjin'e gerçekten aşıktım ne kadarda aptalmışım.Evime gitmek yerine Jisung'un evine gittim giderken hem koşuyor,hemde deli gibi ağlıyordum insanlar bana acırcasına bakıyordu ama umrumda değildi.

Sonunda Jiung'un evine varmıştım kapıyı çaldım açtığı an gözlerimle yaşlarla ona sıkıca sarıldım.

J:Civcivim sen iyimisin bu halin ne?

F:İyi değilim Jisung,ablamın yanına gitmeye utandım kullanılmış peçete gibi hissediyorum!

J:Tamam sakin ol gel hadi

Eve girdik ve oturduk Jisung'un kucağına yatmıştım oda benim saçlarımı okşuyordu.

J:Anlaymıycakmısın Felix?

F:Hyunjin,dersten çıktığımda lavaboya gittim yanıma Hyunjin geldi ve benden özür diledi sana aşığım dedi ve orda öpüştük sonra onun evine gittik ve orda şey oldu işte uyandığımda Minho'yla konuşuyordu ve beni kandırıp kullanmış resmen!Jisung ben ona hala çok aşığım! Benden daha aptal birisi yok!

J:Sssh tamam bir şey yok geçti

Kapı çaldı ve Jisung kapıya bakmaya gitti gelen kişiyi gördüğümde şok oldum Minho gelmişti.

M:Sevgilim ben geldim!

F:J-Jisung?

J:Felix dur!

F:Bırak beni! Sevdiğim herkes arkamdan iş çeviriyormuş ben ne kadarda safım! Gelip burda kucağında ağladım derdimi anlattım sende beni kullanan adamın yakın arakadaşıyla sevgiliymişsin!

Koşarak evden çıktım,yoldada deli gibi koşuyordum ama nereye gittiğimi bilmiyordum.Yorulup bir banka oturdum yanımda birinin olduğunu fark etmemiştim ve o kişiyi tanıdığımıda.

H:Lix!

F:Sen,sen gitmem lazım

H:Felix...

En sonunda eve doğru gittim ablam telaşlı şekilde oturuyordu.Beni görünce hemen bana sarıldı.

R:FELİX SEN DELİRDİNMİ SAAT KAÇ BAŞINA BİRŞEY GELDİ DİYE ÖDÜM KOPTU!

F:A-abla

Ağlamaya başlamıştım kendimi durduramıyordum.

R:Civcivim bu halin ne, ne oldu sana böyle?

F:Abla ben bişey yaptım ve çok pişmanım ne olur yardım et yalvarırım.

R:Anlat hadi ne oldu

F:(Her şeyi anlatır)

R:N-nasıl yani seni aradığımda sen Hyunjin ile...Bekle Yeji'yi arayıp bir şey sormam lazım.

R:Yeji çok önemli bir şey sormam lazım

Y:Sevgilim sen iyi misin? bana genelde telaşlıyken ismimle hitap edersin

R:Yeji şimdi Hyunjin'in odasına git ve kayganlaştırıcısı dışardamı ona bak lütfen

Y:Ryu tamam ama ne alaka,neyse bakiyim.Evet burda ne oldu ki?

You are my only love|HyunlixHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin