Merhaba arkadaşlar,
Yeni bir kurguyla karşınızdayım. Golden hour'dan daha fazla zorlanıp, yorulduğum bir fic oldu. Nedenini açıkçası ben de bilmiyorum ama umarım istediğim şekliyle size sunabilirim.
Bu ficte anlatım bozuklukları, yazım yanlışları veya olay akışında yaptığım hatalar varsa lütfen yazmaktan çekinmeyin çünkü düzyazı yazmak sandığım kadar kolay değilmiş ve oraları düzeltirim.
Fic texting+ düzyazı oldu. Çünkü anlatmak istediğim bazı duyguları mesajlaşma yoluyla aktarabileceğimi sanmıyordum. Düzyazıda da elimden geleni yaptım.
Bir önceki ficimde bunun uyarısını yapmıştım ancak tekrar yazmaktan zarar gelmez. Ben BTS dışında grup/idollerle ilgilenmiyorum, bu yüzden de digerlerinin kişilikleri hakkında hayranları kadar bilgi sahibi değilim. Kullandığım isimler tamamen öylesine yazıldı. Umarım yazdıklarım yüzünden incinmezsiniz.
Ficin konusuyla alakalı olarak Yoongi'nin kafasındaki düşünceler yorucu olsa da onu anlayacağınızı varsayıp direkt başka bir konuya değinmek istiyorum.
Eşcinsel insanların ailelerinin bu durumu bu kadar çabuk kabul etmeyeceklerini biliyorum ancak kurguda mahalledeki insanların onlara yaşatacakları sorunlar dışında kendi ilişki sorunları da varken fazladan sorun çıkarmak hem sizi hem de beni yorardı. Bu yüzden aileler işin biraz dışında kaldı.
Buraya daha fazla ne yazabilirim bilmiyorum. Şimdilik söyleyeceklerim bu kadar🙂
Umarım keyif alırsınız okurken, umarım sizi kötü etkileyip sizi hayal kırıklığına uğratmam.
Bu fici yazarken tek bir an heves kırıklığı yaşamıştım fakat iki tatlı takipçim sayesinde bundan hemen kurtulup fici en kısa sürede bitirmeye odaklandım.
prevermind ve yoonmineasigiiiim ikinize de çok çok teşekkür ederim❤.
İyi okumlar dilerim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Prince's Rose || Yoonmin
FanfictionAynı mahallede yaşıyor ancak farklı gökyüzüne bakıyoruz. Mahallenin ağır abilerinden Min Yoongi ve onun biricik gülü Park Jimin... Aşk gerçekten her şeye değer miydi? Küçük Prens'in gülü Yoonmin texting+ düzyazı