Sımsıkı topladım saçlarımı uzundu saçlarım seviyordum saçlarımı,kesmeyi düşünmüyordum daha da uzaracaktım. Aynanın karşısında bunları düşünürken birden aşağıdan annem bağırdı "bari şu çamaşırları ser de elin iş tutsun".gülmüştüm ve koşarak aşağıya indim "çıkmam lazım annecim"
"Yine nereye gidiyorsun gel buraya".
Hiç yerimde durabilen bir kız değildim futbol oynamaya çıktım,topladım mahallenin erkeklerini tam tamına üç gol atmıştım."Kız gel buraya şuradaki çocuk sana bakıyor" çocuğa baktığımda çok da umursamadım ama yakışıklıydı ama tipim değildi "aman zeynep hiç tipim değil" omzuma yavaşca vurdu "kim senin tipin bu sümüklüler mi"
"Öyle deme be onlar takım arkadaşım benim" gülmüştük ve o yakışıklı çocuk birden gitarını çıkardı "gitarı var" demiştim istemsizce zeynep güldü, "evet gitarı var" ayağa kaltım ve ablam koşarak bana doğru geliyordu "farah koş babam çağırıyor" Zeynep ablam ben koşarak eve gidiyorduk zeynep yolda fikir üretmeye çalışıyordu "bende sizin eve geliyim arkalarım seni iğne oyası yapıyorduk falan derim"
"Elimde iğne oyası mı var" ablam birden kucağıma iğne oyası tutuşturdu "ablam bee"
"Şımarma da yürü"
..."Neredesin lan sen nerelerde sürtüyorsun katil mi edeceksin beni hepinizi alırım ayağımın altına"
Babam hepimize bağırmıştı sonrada koydu gitti
"Kız bari iğne oyası falan öğrensen bir işe yar"
"Aman abla, dergi gelmiş mi"
"Bilemem"
"Ablaa"
Ablamın üzerine atladım ve gülmeye başladık
"Akşam okuruz ben tek okumayı sevmiyorum ama bir şartım daha var okurken taklit yapacaksın"
"Yaparımm"
"Tamam şimdi git yıkan çok kötü kokuyorsun"
Güldüm ve yıkanmaya gittim.
...Üzerime pembe çarşafla elbise yaptım sarı dalgalı saçlarımı da saldım ve plaktan şarkı açtık ablam heyecanla bekliyordu şarkı söylememi başladım şarkı söyleyip dans etmeye
"Güzeldi"
"Her zamanki gibi"
Güldük ve uyuduk.∘∘∘∘∘∘∘∘∘∘∘∘∘∘∘∘∘∘∘∘∘∘∘∘∘∘
Unutursam fısılada filminden yola çıkarak yazmaya başladım isterseniz devamını da yazacağım benim şimdilik çok hoşuma gitti ve bu benim ilk kitabım olacak sizleri seviyorum lütfen görüşlerinizi yazmaktan çekinmeyin sağlıklı kalın🤍🤍🤍🤍🤍🤍🤍🤍🤍