"אוקי, ג'ון הזה הוא בהחלט חתיכת טיפוס." פלטה קאסי בזמן שכריסטינה וג'ורדן המשיכו בעבודתם.
"בהחלט." הסכימה כריסטינה "ואנשים מסוימים לא מבינים למה אני לא סובלת אותו." היא רמזה בעיניה לעברו של ג'ורדן שגלגל עיניים.
"קאסי." אמרה כריסטינה לאחר כמה דקות של עבודה שקטה.
"כן." אמרה קאסי והרימה את מבטה כדי לפגוש במבטה של כריסטינה.
"אני צריכה את הדם שלך." אמרה כריסטינה ומיהרה להסביר "אני צריכה רק כמה טיפות כדי להשלים את השיקוי. וגם יש לי שיקוי מרפא ככה שהפצע יחלים תוך שניות."
"טוב." אמרה קאסי בהיסוס וניגשה אל כריסטינה שהוציאה מכיס מכנסי הג'ינס הקצרים שלה בקבוקון קטן שקוף עם נוזל ירוק בהיר והניחה אותו על השולחן. הנוזל נראה בדיוק כמו זה שג'ורדן השקה אותה בו. לאחר עוד רגע הושיטה קאסי את ידה קדימה וכריסטינה לקחה מחט קטנה מהשולחן ודקרה את האצבע של קאסי.
"אאוץ'" מלמלה קאסי בזמן שכריסטינה כיוונה את ידה של קאסי אל מעל הקערה הקטנה. קאסי ראתה את טיפות הדם צונחות לתוך הקערה הקטנה. "מצטערת," אמרה כריסטינה בחיוך מתנצל "אבל זה היה הכרחי." והושיטה לקאסי את הבקבוקון הקטן. קאסי שתתה את תכולתו בלגימה אחת והטעם המתוק כבר היה מוכר לה. בין רגע הפצע באצבעה נסגר וקאסי הרגישה הקלה.
"יופי." אמרה כריסטינה וערבבה את כול החומרים. לאחר עוד כמה דקות הם סיימו ובסופו של התהליך החזיק ג'ורדן בידו בקבוקון קטן מלא בנוזל סגול בהיר. הוא הניח את הבקבוקון על השולחן ובדיוק אז נשמע דפיקה על דלת החדר. "מה עכשיו?" רטן ג'ורדן, והוא וכריסטינה ניגשו אל הדלת ופתחו אותה.
טורקיז עמדה בכניסה והסתכלה על ג'ורדן במבט קודר. משום מה כשראתה את טורקיז נזכרה קאסי שהיא ואלכס זוג והיא חשה מן עצב מוזר ולא ברור.
"אוי, לא. מה כבר קרה?" שאל ג'ורדן בחשש.
"אני לא בטוחה אבל אני יודעת שזה לא טוב." אמרה טורקיז והוסיפה "מריאן אמרה לי לקרוא לך ולכריסטינה וללכת..." היא השתתקה שראתה את קאסי ולאחר רגע המשיכה, " אני לא חושבת שמותר לה לדעת את המשך המשפט."
"אני פה את יודעת." מלמלה קאסי בכעס שלא היה אופייני לה "את יכולה לומר לי את זה ישירות."
"מצטערת." מלמלה טורקיז במבוכה וכעסה של קאסי נעלם כלא היה.
"זה בסדר," אמרה קאסי והוסיפה "אני מצטערת שהתפרצתי."
"טוב אנחנו לא יכולים להשאיר אותך כאן לבד." אמרה כריסטינה "מה נעשה?"
"אני יכולה להישאר פה. אין לי בעיה לחכות לכם עד שתחזרו." מיהרה קאסי לומר.
"את בטוחה?" שאל ג'ורדן "כי את ל..."
YOU ARE READING
האקדמיה לעל טבעי
Fantasíaקאסי בת 16 עוברת עם משפחתה לעיירה חדשה, ובעקבות אירוע מטלטל שחוותה ביום הראשון שלה בבית הספר מגלה שלא הכול הוא כפי שהוא נראה, ושיצורים על טבעיים הם הרבה יותר מסתם אגדה.