Yazarın Anlatımından;
Edgar, Bibi'nin yaptığı bu yalnışı düzeltmek, ve aralarınıda düzeltmek istiyordu. Nedenini bilmiyordu ama colette'e değer gösteriyordu. Cebindeki telefonu çıkardı ve Bibiye yazmaya başladı.
Uhm Bibi müsait misin ?
Oh evet müsaitim
neden ne oldu ?Senle bir şey
konuşma istiyorum
Geleceksen okulun çaprazındaki
parka gel.
görüldü 13.39Edgar Bibi ile konuşacak ve bu ikilinin arasındaki anlaşmazlığı bozacaktı. Ve neden yurmuk attığınıda soracaktı.
Edgar çoktan parka gelmiş ve oturuyordu, Bibide çok geçmeden gelmişti. Bir çardakta oturan edgarı görünce yanına gitti ve çardağa oturdu, edgarın karşısına oturdu.
Bibi
"Ne konuşacaktın?"Bibi heyecanlı bir ses tonu ile söylemişti bunu. Edgar ise direkt lafa girdi.
Edgar
"Bibi, colette ile olan anlaşmazlığın ne bilmiyorum ama onu yalnış tanıyorsun"Bibi
"Edgar.."Edgar
"Onu anlamaya çalış ! Sence yaptığın doğru muydu? "Bibi
"Değildi.."Edgar
"Özür dilemek için geç değil, hem colette seni affedecektir. "Edgar ile bibi arasında biraz konuşma geçtikten sonra Bibi gidip özür dileme kararı aldı. Edgar hangi ara colette'i bu kadar koruma derdine girdi bilmiyordu ama bu dertten hoşlanıyordu. Aşık mıydı yoksa ?
Bibi colette'tin hafta sonları okula gidip kütüphaneyi düzenlediğini öğrendi. Bu yüzden okula doğru ilerleme başladı. Okulun kapısından rahatça geçtikten sonra kütüphaneye ilerliyordu.
Kapıyı hafifçe açtı, yanında arkadaşlarıda vardı bir şeyler konuşuyorlardı.
Mandy
"Burnun çok kötü olmuş, salak ne yaptığını sanıyordu ki ? "Bea
"Allah'ın delisine bulaşmayalım ya. HAHA"Herkes gülerken colette gülmemişti.
Colette
"Yanılıyorsunuz bibi öyl-"Bibi bu duyduklarına çok sinirlenmişti. colette'yi öldürmek istiyordu adeta. Ama bu sözleri o dememişti oysa...
Bibi sinirli bir şekilde kızların yanına ilerledi. Kızlar ne olduğunu anlamamıştı bile. Bibi sinirli bir şekilde söze başladı.
Janet
"Sen burada ne yapıyor-"Bibi
"KESİN SESİNİZİ! BENİM HAKKINDA KONUŞTUKLARINIZI DUYDUM! HİÇ BİR ŞEYİ HAK ETMIYORSUN COLETTE !!"Herkes susmuştu, kimse bir şey anlamamıştı, colette neyi hak etmiyordu ki? Bibi lafına devam etti hemen:
Bibi
"KEŞKE SANA DAHA SERT VURSAYDIM BELKİDE ÖLÜRDÜN !"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Invisible Love ☆ colgar / edtte - brawl stars
Fanfiction[Janet 10B-ağcılar grubuna Colette Adlı Kişiyi Ekledi.] "Sen kimsin?" "Bende kim olduğumu bilmiyorum." -: Brawler Akademisindeki en iyi ve en yaramaz sınıfa düşen Colette, korkusunu yenmeye ve farklı insanlarla tanışmaya çalışır. ☆ 一 Yan Çiftler ♧ ...