Hyunjin ilkokuldan beri çok eskiden beri seviyordu Jeongin i. Herkes bunu bilirdi. Arada ugrasirdi arkadaşlari jeongin le jeonginin gözü ise hep baskasindaydi hyunjin i umursamazken hyunjin Jeongin yakınından gecse mutluluktan ucardi hiç önündeki güzelliği görmezdi insanoğlu. Jeongin de insan değil miydi? Hata yapmış olamaz miydi? Hem herkes 2. Şansı hak ediyordu değil mi? Onun eksiği neydi. Niye hep uzuluyordu, guzel olmuyordu,güzel arkadaşın yanındaki cirkin oluyordu. Belkide o guzeldi ama hiç öyle hissetmiyordu. Neden arkadaş seçimi doğru değildi neden kimi seçse,sevse olmuyordu. İkinci plana dusuyordu, oda isterdi sınıftaki en güzel olmak. En sevilen olmak. Oda isterdi sevdiği kişilerin onu sevmesini ama hayat değil mi bu, acimazdi kimseye. Ağına bı aldimi bırakmazdı kolay kolay. Tabi aileniz zenginse başka hayat size güzeldi guc,san, şöhret her şeyiniz vardı sizin birde beyaz bir cildiniz, güzel bir burnunuz ,dolgun dudaklarınız, etkileyici gozleriniz varsa hayat sizin icindi. Sanki bir oyunda hile acmissiniz gibiydi hayat. Korkutucu.
Evet Jeongin seviyordu hemde sirilsiklam, kör kütük sevmeye başlamıştı hyunjin i. Ama ya duygular i bitmisse artık usanmissa karşıdaki ya roller degismisse sevince cok güzel severdi. Sevdiği herkese her zaman hediye alırdı simartirdi sevdiği kişiyi jeongin karşılık bekler miydi oda bilmiyordu ama bazen verdiğini almak ister insan doğum günü olmasada içten gelen bir hediye ister insan yada sevdikleri insandan biraz ilgi isterler. Belkide hoşlandığı çocukla güzel bir ilişki isterler kim bilir belkide huzurlu sakin bir hayat. Belkide annesini isterler öksüzler, babasını isterler yetimler, hayatını isterler hayatini bitirenlerden.
Belkide hayatta en çok yaşamayı onlar hak ederler hayatları elinden alınanlar cocuklugu, gencligi, hayatlarının baharlarini yasayamayanlar, hayat en acımasızidir, bu dünyadaki en acımasız insandan bile acımasızdır. Adil de degildir.
Hep fakirler kotudur. Haksızdir, güzel şeyler yaşamaları doğru değildir. Sadece fakirlerde değil Belkide 13-14 yaşlarındaki çocuklarda hayattan çekmiştir yada 17-18 yaşlarındaki biri. Kader belirlenmistir, değiştirilemez. Ne kadar uğraşsanda didinsende, calissanda,cabalasanda,dirensende, ne kadar inat etsende, kaderin yazılmıştır artik. Geri dönüşü olmayan bir döngüye girmissindir doğduğun an. Jeongin de oyleydi. hyunjin evet deseydi her şey çok güzel olacaktı ona çok değer verecekti sevecekti onu, hemde çok güzel.Hediyesi eksik olmazdı maddi manevi hep iltifat ederdi ona bir dedigini iki etmezdi. Kıskanirdi da. Yinede kırmamak için soylemezdi. Kimsenin ona kırılmasını istemezdi kırmayıda ama böyle olduğu için en çok kırılan oydu, parçalanan da oydu. Kimsenin umursadigi söylenemez. Aslında o hiç cinsel değildi sadece ihtiyacı olduğunda sarilsa ona sımsıkı sanki son kez sarılıyormus gibi isteyince el ele tutussalar , kenetlense elleri sanki son tutusmalari gibi, belki de her şey duzelirdi. Tüm sıkıntıları giderdi , huzura ererdi , yükleri ortadan kaybolurdu. Başını omzuna yaslasa sonsuz uykuya dalsa , yine de mutlu olurdu. Ama sevmiyordu artık hyunjin onu , yani öyle söylüyordu. Hele Jeongin onun doğum gününde iyiki doğmuşsun diyemedi ya ona çok uzuluyordu. Yada kendi doğum gününde bir kez olsun doğum günün kutlu olsun deseydi zıplar, kosar oynardı kesin tabi hepsi hayal bunların ihtimali de 0. Koca bir “0” uzuyordu işte bu o herseyiyle sevmişti hyunjin i .
Hyunjin niye onu sevmiyordu peki. Rezil bı insan olduğu için mi yoksa seviyordu da uğraşmak istemiyor muydu iliski-ask işleri ile. Olsun jeongin arada ona ilgi Verse yine mutlu olurdu. Zaten hep öyle olurdu arkadaslarinin ayda verdiği bir ilgi yetiyordu ona. Başka çaresi yoktu zaten. Arada dislandigini hissetiginde gidip hyunjine derdini anlatsa hyunjin de ona sarilsa üzülme ağlama dese kötü olmazdı. hatta çok güzel olurdu hayatı renklenirdi öyle trip de atmazdi jeongin genelde hep arkadaşlarindan trip yerdi. Hep alttan almak zorunda kalırdı. Alışmıştı da. Yani alışmak zorunda kalmıştı. Ama hyunjin in tripleri onu mutlu ederdi. Tabi hyunjin isteseydi. Yada en ufagindan o ile konussaydi 14 Aralık 2023 ten yani açıldığı günden beri konuşmuyordu. Bugün 7 Mart 2024 tü. 4 ay olmasına 7 gün kalmıştı. O ile konusmayali. Sadece arada ödev başkanı olduğundan ödev açmasını söylüyordu elinden geldiği kadar kısa bir şekilde bakmamaya çalışarak en uzak yerden bakıp gecerdi konuşmayida kısa tutmaya çalışirdi. Uzerdi bu olay Jeongin i hemde cok uzerdi ağzını acmazdi. Klasikti yani iste. En büyük soru ise ilerisiydi gelecek...
Hyunjin onu sevip sevgili olacak mıydı yoksa eskiden daha mı kötü olacaklardı. Bunu kimse bilemezdi Allah 'tan başka. Ama en büyük duamız herşeyin güzel gitmesiydi.
Ayy bittiii🎀💖💟💗💕💝💘❤️🔥⭐ valla bunu uzgunken yaziyorummmm takmayinnn lütfen komik olabilir ama dalga geçmeyin belki dua etseniz biraz mutlu olurum olur muuu😭🎀 cidden beni yeniden sevmesini Cook istiyorum ama sadece İstiyebiliyorum burdan hepinizi opuyorumm🤧💦💌
Tüm sevdiği ile kavusamayanlar için kavuşmaları için amin diyelimmmm başta ben olmak üzereee
Komik yazmisimdir kesin affedinnn LÜTFENNN
SİZİ COOOOOOK SEVİYORUM OPULDUNUZZZZ💌💝💦🤧🎀😭⭐❤️🔥💘💕💗💟💖😻🦊💟💌♥️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Lose Hyunin
FanfictionSebep neydi ki istemiyordu onu, biliyordu oda seviyordu sevmeye devam ediyordu. neden yapıyordu bu işkenceyi kendine ve küçüklük aşkına, bir kere denese...