Luku 40- Hämähäkki

196 14 12
                                    

Johannes

Makasin sängylläni. Olin juuri herännyt ja kello oli jotain yhden maissa. En yleensä nukkunut näin pitkään, mutta koko eilis ilta oli mennyt Antonin kanssa keskustellessa. Emme olleet sopineet näkevämme tänään mutta haluisin silti ehkä vähän nähdä hänet. Toivon, että Anton on miettinyt samaa kun minä. Sitä voitaisiinko joskus olla yhdessä.

En uskaltanut kysyä, koska mitä muistan niin vannon, että se jätkä on kerran ainakin väittänyt kiven kovaa, että ei ole homo. Keskittymiseni kiinnittyi pieneen mustaan täplään katossani. Mikä vittu. Nousin istumaan ja laitoin valon. Huomasin mustan asian olevan hämähäkki. Hyi helvetti. Tänne en muuten vitussa jää.

Nousin sängystä ihan helvetin nopeasti. Menin kaapilleni ja katsoin vuorotellen vaatekappaleen itselleni ja sitten taas hämähäkkiä, joka oli täysin pysähtynyt. Vaihdoin nopeasti vaatteet. Pakkasin reppuuni jotain tarpeellista. En nuku täällä ennen kun tiedän että tuo pikku paskiainen on tapettu. Avasin huoneeni oven ja suljin sen perässäni. Jääköön sinne saatana.

Olin jo päättänyt mihin menen. Anton saa minusta seuraa niin kauaksi aikaa kunnes hämppy on tapettu. Ja Peetu sai toimia tappajana. Mutta enemmän laatu aikaa Antonin kanssa eli kerron hämähäkki ongelmasta vasta illalla. Kävin yhteisessä kylppäri vessa tilassa hakemassa hammasharjani ja hiusharjan. Tärkeitä molemmat. Hammastahnan pöllin Antonilta, koska miks ei.

Otin puhelimen taskustani ja ajattelin hyvää hyvyyttäni ilmoittaa Antonille että saavun sinne 15 minuutin päästä. Bussilla enkä kävellen lähde, koska yksi menee vitusti liikaa aikaa ja kaksi on vitun kylmä. Otin taas kypärän hyllyltä ja pistin päähän. Onneksi nyt ei tarvinut kaivaa takkia sillä se oli päällimäisenä.

Käynnistin moponi ja lähdin ajamaan siinä toivossa, että siinä riitti bensa. No vittu, tankkaamaan siis. Anton joutuu nyt odottamaan vai joudunko mä odottamaan, en tiedä molemmat varmaan. Missä olisi lähin tankkaus paikka. Aivoit löi tyhjää, siitä on liikaa aikaa kun viimeksi kävin tankkaamassa.

Jätin moponi söpösti Antonin mankin viereen, mikä näytti säälittävän pieneltä derbiini verratuna. Menin ovelle ja etsin oikean summerin. Odotin hetken että kuului hälytkyseltä kuulostava ääni ja vedin oven auki. Menin hissin luo, viidenteen kerrokseen en kävele. Tai voisin, mutta ei.

Anton

Kuulin ovikellon soivan. Kuka mitä häh. Olinko sopinut jotain. En ainakaan muistaakseni. Menin avaamaan oven ja huomasin ilokseni Johanneksen. Ei haitannut yhtään. "Moi" Johannes sanoi iloisesti. "Moi, mikäs sut tänne toi" kysyin. "Näin hämähäkin mun huoneen katossa" Johannes totesi ja käveli sisään.

"Hämähäkin" kyseenalaistin. "Joo sellanen pieni musta ja ihan vitun nopee" Johannes selitti. "Kumman veikkaat pelänneen enemmän" kysyin. "Mun" Johannes totesi kasuaalisti. "Ahaa" naurahdin. "Mikä sun suunnitelma oli" jatkoin. "Jäädä yöks" Johannes hymähti. "En nuku siellä niin kauan ku se pikku paskiainen on elossa" Johannes sanoi päättäväisesti.

"Et sitte viittiny tappaa sitä" totesin. "En mä uskalla" Johannes sanoi. "Vai onks tää vaan syy olla mun kanssa" kysyin virnistäen. "Häh mitä" Johannes kysyi ja punastui sen jälkeen. "Lol, haluut sä tehä jotain" kysyin. "Emmä tiiä, pelataan jotain" Johannes ehdotti. "Hayday" kysyin. "Joo mä tarviin lautoja" Johannes totesi. "Nii mäki" nauroin. "Voi vittu" Johannes tuhahti ja nauroi sitten kanssa.

~

Istuimme sängylläni. Johannes pelasi haydayta ja minä katsoin vierestä. Meni motivaatio siihen peliin kun loppui maissit. "Johannes" yritin saada tämän huomion. "Mhm" Johannes mumisi ja keskittyi peliin. "Tota öö ku joo tai siis mietin että ku taidetaa tykätä molemmat toisistamme tai oletan tai nii ja aattelin tai joo jos haluisit olla mun poikaystävä tai siis yhessä eiku siis joo" sanoin, vituiksi meni jos tuosta edes sai selvää.

"Hmm kyl sä taidat olla ihan oikeessa ja joo" Johannes sanoi hymyillen vihdoinkin laskien puhelimen pois kädestään jo oli aikakin. "Jes" sanoin tai siis melkein huusin innoissani. Vedin Johanneksen haliin. Hän halasi minua takaisin ja istui syliini. Katsoin häntä silmiin ja hän minua. Huomasin kuitenkin hänen katseensa välillä harhailevan huulissani. Virnistin ja vilkaisin hänen huuliaan ennen kuin painoin huuleni hänen huulilleen.

sanat 633

Uusi tapa rakastaa (Valmis✅️)Место, где живут истории. Откройте их для себя