Luku 51- Prinsessa

156 14 7
                                    

Anton

"Vika päivä tätä vuotta" hihkuin uudelleen ja uudelleen pomppien ympäri kämppää.

"Sä oot pomppinu ympäri paikkoja jo puol tuntia pitäiskö sun rauhottua et jaksasit ees valvoo keskiyöhön" Johannes naurahti kävellen luokseni.

"Mut mulla on energiaa" marisin.

"Mä tiiän mut säästä sitä myöhemmälle" Johannes sanoi asettaen kätensä lantiolleni.

"Ihan epäreilua ku sä oot pidempi" valitin vaihtaen sujuvasti aihetta. Nousin varpailleni, että olisin melkein saman pituinen Johanneksen kanssa.

"Eiks ookki" Johannes sanoi pieni virne naamallaan. Johannes veti minua vielä lähemmäs ja suuteli.

"Muut tulee kohta" sanoin suudelmien välistä johon Johannes mumisi jotain epämääräistä vastaukseksi.

"Eiku oikeesti" naurahdin ja työnsin Johannesta vähän kauemmaksi.

"Mut ne ei oo vielä täällä" Johannes huomautti.

"Ei nii mutta Alina laitto että ne on kohta täällä" muistutin.

"Ja sun pitää piilottaa toi huppari tai ne tajuu heti" jatkoin ovikellon soidessa.

"Apua apua apua" Johannes sanoi ja juoksi huoneeseeni. Menin perässä ja katselin täydellistä kaaosta minkä Johannes sai aikaiseksi.

"Löytyykö mitäänpäälle pantavaa vai ootko jo vieny koko mun vaatekaapin" kysyin nauraen.

"Ei oo hauskaa auta mua" Johannes tuhahti. Kävelin huoneeseen ja heitin hänelle yhden tpaidoistani.

"Ei kukaa tiiä et se on mun ku oon pitäny vaa huppareita" sanoin ja lähdin avaamaan oven ennen kun ovikellon runkkaaja paskoo sen.

"Ei tarvi runkata sitä ovikelloa kiimanen apina" sanoin oven avattua.

"En oo apina" Alina sanoi silmiään pyöräyttäen.

"Mikä meno täällä" Lenni kysyi sisään päästyään.

"Ei mikään ihmeempi Johannes on jo tullu, teitä täällä on venattu" sanoin ja päästin apinalauman sisään.

"Aa kiva no sit kaikki on paikalla" Viljami hymähti.

"Mitä me tehään" Laura kysyi hyvän kysymyksen.

"Juodaan" Alina sanoi kun se olisi itsestään selvyys.

"Me ollaan umpikännissä jo ennen kymmentä jos nyt alotetaan" Elias huomautti.

"Ja sit ei voida valvoo keskiyöhön jos vuorotellaan oksennusvuoroista" Johannes sanoi paikalle kävellessään.

"Totta" komppasin.

"Hmm nii joo en ajatellu noin pitkälle" Alina mietiskeli.

"Tehään pitsaa" Viljami ehdotti.

"Mistä sä kaivat tekovälineet" kysyin.

"Repusta" Viljami hihkaisi esitellen reppunsa.

"Viinastako meinasit tehä" Lenni kysyi nauraen.

"En tyhmä" Viljami sanoi ja otti pullon pois edestä.

"No nyt näyttää oikeelta" Laura sanoi.

"Aletaanko tekee heti mulla on ainaki nälkä" Johannes sanoi.

"Joo joo joo" Alina sanoi ottaen repun Viljamilta juosten keittiöön.

"Vittu mun tänne sieltä" Viljami huusi ja lähti perään.

Uusi tapa rakastaa (Valmis✅️)Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang