Sabah gıne alarmım çalmaya başladı tabikide söylenerek kalktım saat daha 7:30 du ve ben kalkıp üniversite için hazırlancaktım ( kadir has yabancı dil) elimi yüzümü yıkadım ve odama geri döndüm yatağımı topladım ve üzerime siyah bir crop giydim altımada yeşil bol pantolonum dan giydim bugün için iyi bir kombindi güzel ve rahat hemen makyajımı yapmaya gittim makyaj masama oturdum ilk önce kapatıcı sürdüm, rimel , allık ve glos sürdüm sade seviyorum çünkü taş gibi kızım yani çantamı hazırladım zaten çok bişey almadım ondan sonra akbilimi alıp evden çıktım kapıyı kitledim beyaz spor ayakkabılarımı giyip evimden çıktım durağa doğru gittim otobüsü bi 15 dk filan bekledim nihayet geldi evim ilk durak olduğu için otobüslere direk otura biliyordum şöförün arka ikili koltuğuna oturdum yanıma ise üstü siyah uzun bol kıssa kollu altı ise siyah kot bol pantolon giymiş saçları dağınık bir erkek oturdu nerdeyse aynı yaştayız galiba yol boyunca okula gelmeyi diledim otobüs çok doluydu ve yanımdaki erkek biraz bana göre bir tip ve bana bakmaz yani niye baksın etkilenmemek için hemen inmek istiyordum okula nihayet geldim koskoca kadir has yazıyodu yabancı dil seviyodum o yüzden bu yere atandım ama bi sıkıntı var bu hoş bulduğum erkek te benle beraber aynı yerde indi ve benim okuduğum okula geldi demek aynı yerde okuyomuşuz çok büyük bir şok yaşadım ben sınıfıma girdim oda benim çaprazımdaki sınıfa girdi çok tuhaf hissediyodum inşallah ben bu çocuğu hertarafta görmem çünkü tam benlik tip kafayı yicem kendimi sıramda oturuyo buldum ve aklım hâlâ o çocuktaydı eğer heryerde görürsem ben adını sorarım bu arada ders bitti ve ben kalkıp en yakın arkadaşım gece nin yanına gittim gece beni görünce " Ne oldu daldın derste haziran " Demek ders boyu dalmışım gece gıne bişey söyledi " Sana diyorum kızım ders boyu ellerindeydi bakışların ne oldu " Bende anlatmaya başladım herşeyi anlattım gece de hemen atıldı " O hayret ilk defa bir erkek lafı çıktı ağzından mesleğinden bahsediceksin diye korktum eğer dediğin gibi senin tipinse çok iyi bir eniştemiz olucak desene hahahhahaha" Dayanamadım " Lan salak daha ne eniştesi ben ondan kurtulmaya çalışıyorum daha doğrusu yani bilmiyorum hoşuma gitti sadece ve daha huyunu bilmiyorum nasıl biri ne yapar bilmiyorum ama bunu duyunca şaşırıcaksın " Gece hemen atıldı " Ne hemen söyle çatlatma insanı "
" Bu çocuk çaprazımızdaki sınıfta yani
Liseli gençler için olan öğretmenlik bölümü " Gece şok oldu " Kızım sen ciddi misin tamam ben bu çocuğun adını öğrenirim " Gece ye çok kızdım ben öğrenirdim hemen gidicek sorucak beni rezil edicek " Gel bahçeye çıkalım gece hem sen söyleme ben sorucam " Bu cevabı beklemiyordu tabiki gece benim bir utanmaz olduğumu biliyodu utanmazdım bu konularda ama erkek olunca iş değişiyor " Oo tamam ama herşeyi anlatıyosun öğrenince okey mi borcum " Güldüm bu haline " Okey kardom anlatırım " Biraz daha konuştuktan sonra kantinden iki tane espresso aldım ve zil çalana kadar onları içtik sınıfa geçtik gece oturdu bende yanına oturdum hemen ders hocası geldi ders işlemeye başladı ama bir telaşı vardı sanki ve belli oldu neden telaşlı olduğu " Gençler benim acil karımın yanına gitmem lazım sizde takılın ama ses çıkarmak yok diğer bölüm deliler rahatsıs olabilir " Gece hemen bana döndü ve hocaya bişey söylemek için kafasını hocaya çevirdi " Hocam bahçeye çıksak olurmu "
" Olur gençler çıkın ben çıkıyım hadi size iyi günler " Gece anında ayağa kalktı ve beni çekiştire çekiştire beni bahçeye çıkardı kantine geldik ben browni aldım o ise tadelle aldı bi masaya oturucaktım ki gördüğüm kişiyle dona kaldım o erkek tam arka masada kulağında kulaklık şarkı dinliyordu beni tanımadı galiba gece beni dürttü " Kızım ne bakıyosun adam ne bakıyon dıcek aşık mı oldu lan beni senin hoş bulduğun bi çocuk vardı bu okulda ne bakıyon ona " Desem mi demesem mi kararsız kaldım ve geceye şunu dedim
" Otobüste yanıma oturan erkek bu ve hoş bulduğum erkek de bu " Gece bi an şok oldu bağırcak resmen ağzını kapattım hemen elimle sonra bağırma dedim gece tamam der gibi başını salladı ve sessizce " Nee" Dedi bende " Ya bak gördün mü sence tipi varmı " Gece hipnoz olmuş gibi çocuğa bakıyodu " Bakıp durma kızım mal mısın " Gece hemen bana döndü
" Haziran bu çook yakışıklı senin tip olarak anlattığın herşey bu beyefendi de " Benim anım kankam gece tabiki de ayrıl kanka der gibi şöyle diyo " Çık kanka ben arkandayım " Bende sinir olduğumda ona böyle söylüyorum gerçekten sinir oldum şuan " Çik kinki bin arkindiyim" Gece hemen ben böyle diyince kollarını birleştirdi göğsünde bilmiş bir tavırla
" Napıcaksın şimdi hazıran hanım sizi dinliyorum bu beyefendi ye ne diceksiniz"
Bende onu düşünüyorum gece ne yapıcam ama eğer bunu dersem kahkaha atardı o yüzden rezil olmamak için
" Eğer heryerde karşıma çıkarsa sorucam kimmiş bakalım eğer öğrenirsen konuşurum gece hanım ve size haber veririm " Gecede tabiki bu cevabımı beklemiyordu galiba
" Of tamam peki öyle olsun " Bişey daha söylicek gibi oldu ama sonra söylemedi bende hâlâ onu düşünüyordum ilk defa böyle olmuştu ve ben yani mesleğine düşkün İngilizce öğretmeni olmak isteyen ben bir erkeği kafama takmıştım kütüphane ye gitmem lazımdı hemen kalktım benim kütüphaneye gitmem lazım zaten az sonra tenefüs çalar bunlarda evlere dağılır bende biraz sınavlara çalışırım aslında hep böyle düşünüp duruyorum ama kendimi roman okurken buluyorum bunu geceye anlattım kütüphaneye gideceğimi söyledim oda tabi beni sinir etmek için ne desin " Roman kitabı okumak için gitmeyesin "
Ben sinir oldum hemen cevabı yapıştırdım
" En azından senin gibi evde oturup film izlemiyorım gerizekalı kitap okuyup test çözüyorum o filmlerine bakmadan okula kan çanağı gibi gözlerle gelmezsin neyse ben gidiyorum çuzz" Gece de bana "sen yarın görürsün çuzz"Kütüphane böyle bi yer pin de buldum
Diğer sıralar felan arka taraftadır öyle düşünün